More Than Pub comunica pentru Jana

29 iunie 2010
Autor:
dowmedia08

Cu o poziţionare premium (alături de Evian, Vittel şi Volvic), Jana este preferata vedetelor internaţionale şi, în acelaşi timp, respectă fiecare consumator în parte. Astfel, oricine gustă din apa Jana beneficiază de privilegiul de a fi prima persoană care intră în contact cu acea apă, graţie procesului de îmbuteliere aseptic, de ultimă generaţie, prin care apa ajunge în sticlă direct din izvor. Strategia de comunicare pe care More Than Pub o va dezvolta alături de brand-ul croat se va concentra atât asupra beneficiilor produsului, care este 100% natural, cât şi asupra educării consumatorilor cu privire la aspecte importante pentru o alimentaţie sănătoasă şi o viaţă echilibrată.
“More than Pub rezonează cu valorile pe care este construit brand-ul Jana şi care pornesc dintr-un respect profund pentru oameni şi natură. Considerăm o oportunitate deosebită faptul că putem face cunoscut publicului român un produs sănătos şi pur 100%, care să contribuie la viaţa echilibrată a fiecăruia dintre noi”, declară Mihaela Petrovan, General Manager al agenţiei More Than Pub.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram