Ce alegi intre advertoriale SEO si advertoriale brand awareness? Cum faci fata jocului sensibil al promovarii online?

6 ianuarie 2020
Autor:
Digital Metrics

Orice clienti interesat de achizitionarea unui pachet de advertoriale SEO pentru a-si promova serviciile si produsele companiei pe care o reprezinta trebuie sa stie ca exista doua tipuri de advertoriale. Inainte de a plasa o comanda ferma, acestia trebuie sa se intereseze de cate forme sunt advertorialele si care sunt cele care ii ajuta cu adevarat sa isi promoveze firma.

Intre advertoriale SEO si cele brand awareness, reprezentantii firmelor aleg de regula cele SEO deoarece au un aspect cat mai natural, din care se pun link-uri catre site-ul lor pe cuvintele cheie pentru cresterea promovarii in clasamentul Google sau a altor motoare de cautare. Advertorialele Brand Awareness, pe de alta parte sunt similare cu comunicatele de presa si promoveaza orice afacere in mod flexibil.

Specialistii in digital marketing –intre promovarea prin advertoriale SEO si advertoriale brand awareness

Advertorialele SEO castiga din ce in ce mai mult teren in fata modelelor de promovare traditionale. Companiile aloca un buget foarte mare catre online, pentru ca toata lumea doreste sa ocupe prima pozitie pe Google. Este important ca reprezentantii companiilor sa isi regandeasca tactica de promovare online daca cea din prezent nu merge. Advertorialele nu pot fi descrise altfel decat reclame transmise sub forma de editorial. Advertorialele online sunt clasificate in mai multe categorii, de aceea clientii trebuie sa stie exact care este tipul necesar promovarii companiei lor.

Advertorialele pentru brand awareness sunt cele care se preteaza de regula pentru lansare de produse, pentru evenimente, generare de lead-uri, noutati, avand rolul de a promova produsul sau serviciul clientului. advertorialele SEO, pe de alta parte au rolul de a imbunatati pozitionarea afacerii in motoarele de cautare si au un continut construit in mod relevant pe un subiect de interes pentru publicitate fara a prezenta brandul catre care se face trimitere.

Nu in ultimul rand, avertorialele mixte propun o combinatie intre cele doua tipuri de advertoriale prezentate anterior. O agentie de succes care se ocupa cu crearea de advertoriale SEO pune accent pe elementele care influenteaza afisarea rezultatelor in motoarele de cautare. Asadar, se va pune foarte mare accent pe calitatea codului sursa al site-ului, pe relevanta, calitatea si cantitate continutului paginii, pe concordanta titlului cu continutul paginii, dar si pe notorietatea brandului, numarul mentiunilor acestuia in Social Media dsau pe cantitatea de text aprofundat pe un subiect de nisa.

In industria SEO lucrurile evolueaza foarte rapid din cauza aparitiei noilor tehnologii, dar si a consumatorilor care cer tot mai multe experiente personalizate si hiper-relevante. De aceea, strategiile SEO nu mai sunt izolate, iar adevarata putere a acestor advertoriale este vizibila atunci cand sunt integrate in cadrul unei strategii de digital marketing si fuzioneaza perfect cu activitatile de promovare online si offline.

In cazul unei strategii SEO, rezultatele dorite in cautarile de pe orice motor de cautare se obtin numai atunci cand compania localizeaza si isi insuseste mentalitatea de consumator, intelegand intentia de cautare a potentialilor clienti si dorintele acestora.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram