3 avantaje ale campaniilor de articole platite

20 septembrie 2016
Autor:
Content SEO

Campaniile de advertoriale si articole platite sunt o parte importanta a oricarei strategii de optimizare pe motoarele de cautare. SEO nu este este o stiinta exacta si din acest motiv multe brand-uri inteleg prea tarziu cat de importanta este integrarea acestor strategii in eforturile de marketing online si chiar vanzari.

O strategie SEO de succes implica campanii periodice de articole SEO

SEO sau Search Engine Optimization a devenit in ultimii ani o strategie de marketing online indispensabila pentru orice brand care urmareste sa isi consolideze prezenta in mediul online. Webmasterii care apeleaza la o campanie de articole SEO au garantia urmatoarelor beneficii:

1. O crestere a traficului

O pozitie cat mai buna in motoarele de cautare inseamna implicit trafic organic iar traficul organic inseamna mai multe sanse de conversie cu investie minima. Articolele SEO optimizate pe cuvinte cheie de interes consolideaza pozitia in topul cautarilor.

Aceasta strategie atrage trafic in doua moduri:

  • direct, acest trafic este rezultatul postarii unui articol cu link pe un alt site cu trafic mare;
  • indirect, postarea linkului pe site-uri de calitate contribuie la cresterea site-ului tinta in motoarele de cautari iar o pozitie superioara inseamna mai mult trafic organic.

2. Eficienta a costurilor

In ceea ce priveste cheltuirea bugetului de marketing, optiunile sunt nelimitate. Din acest motiv este foarte important ca ROI-ul sa fie corect monitorizat. Campaniile de advertoriale platite sunt unele dintre cele mai eficiente moduri de a cheltui bugetul pentru marketing online.

O campanie realizata de un expert SEO va targeta intotdeauna potentiali clienti care sunt deja interesati de tipul de servicii sau produse pe care le ofera brandul. Avand in spate o analiza corecta realizata in profunzime pe cuvinte cheie long tail, acest tip de campanie va aduce trafic mult mai usor de convertit decat alte variante de marketing online.

3. Brand Awarness

Nu in ultimul rand, trebuie discutat despre avantajele care nu pot fi cuantificate dar sunt la fel de importante. Dupa o campanie de advertoriale platite se poate urmari cu ce procent a crescut numarul de vizitatori sau pe ce loc in cautari se afla site-ul pentru anumite cuvinte cheie, dar nu se poate urmari cum intreaga campanie aduce ceva si mai important: brand awareness. Un brand cunoscut este un brand care obtine mult mai usor lead-uri pentru ca sugereaza incredere.

Articolele de tip publicate pe site-uri puternice vor face mult mai mult decat sa atraga vizitatori – direct sau indirect – pe site-ul tinta.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram