Marketingul online s-a schimbat mult in ultima vreme, iar Google Adwords este o platforma foarte buna pentru o promovare cat mai eficienta pentru afacerea ta.
Mii de afaceri din orasul tau se promoveaza pe Google Ads indiferent de industria din care fac ele parte. In acest fel prin Adwords aceste afaceri devin mai cunoscute, atrag clienti targetati pe site, etc.
Potrivit unui sondaj de evaluare a consumatorilor locali realizat de motorul de căutare, „85% dintre consumatori folosesc internetul pentru a găsi o afacere locală”.
Același sondaj a mai constatat că „72% dintre consumatori preferă să găsească informații asupra comercianților locali prin căutare.”
Google AdWords, atunci când este utilizat în mod corespunzător, poate trimite o avalanșă de consumatori către afacerea dvs. locală, care, la rândul dvs., vă poate dubla sau chiar tripla vânzările. Prin urmare, dacă nu utilizați în prezent Google AdWords sau nu îl utilizați la potențialul maxim, trebuie să începeți serios să îl analizați.
Dar de ce să folosiți Google AdWords versus alte platforme publicitare PPC?
Ei bine, pentru că numerele nu mint.
Potrivit cotei de piață nete, „Google deține aproximativ 71% din cota de piață de căutare.
Numai aceste date au răspuns deja la întrebare, dar nu ne vom opri doar la căutare.
Mai jos sunt câteva alte statistici despre rețeaua de display Google:
Media Media a dezvăluit că „consumatorii expuși la reclame afișate au, în medie, aproximativ 155% posibilitate de a căuta o marcă - și termeni specifici segmentului.
Campaniile de afișare Google ajung la 80% din utilizatorii de internet din lume
De asemenea, v-ar putea interesa să știți că cea mai mare rețea de publicitate online de afișare este deținută de Google, potrivit ComScore.
Adwords este o platforma ideală pentru a atrage noi clienți pe site, dar poate să fie un sistem care îți cheltuie bani fără un ROI pozivit dacă nu știi că să o folosești corect.
De aceea, am hotărât să dezvolt acest mic ghid de optimizare a campaniilor Adwords pentru că tu să afli tehnici aplicabile și testate prin care să poți optimiza corect campania și contul de Adwords pentru a beneficia de succes pe această platforma.
Dealungul anilor am văzut zeci, dacă nu sute de conturi de Adwords care aveau câteva elemente setate greșit ceea ce ducea la o performanță mai scăzută. De aceea, toate sfaturile de mai jos vin din experiența mea cu Google Adwords, nu doar din articole citite sau din cărți.
Iată cum putem optimiza campania noastră de Google Adwords:
1. Research de cuvinte cheie
Acesta este fundația unei campanii de Adwords bine puse la punct. Trebuie să te gândești bine la ce cuvinte cheie poate să caute pe Google clientul potențial. Folosește-te de Adwords Keyword Planner - un tool gratuit oferit de Google pentru a află cuvintele cheie cele mai căutate de către clienții potențiali. Începe să faci un brainstorming cu echipa ta și vezi ce cuvinte cheie găsești pentru produsele/serviciile tale.
Apoi pune aceste cuvinte cheie în Keyword Planner și vei primi o lista de cuvinte cheie extinsă dar și date despre volumul de căutare și competitorii pentru aceste cuvinte cheie.
Analizează corect aceste cuvinte cheie și elimina-le pe cele nepotrivite.
2. Organizează cuvintele cheie similare în ad grupuri diferite
Am văzut multe conturi și campanii de Adwords care aveau toate cuvintele cheie într-un singur Ad Grup. Astfel Google va devenii puțîn confuz și nu va știi care sunt cuvintele cheie principale pe acel Ad grup. Acest fapt va duce la o scădere a scorului de calitate și la o creștere a CPC (cost per click).
Trebuie să îți organizezi bine contul, iar acest fapt începe cu clasarea cuvintelor cheie similare și ad grups potrivite.
3. Crează ad copy specifice pentru ad grupuri
Fiecare ad grup trebuie să aibă cel puțîn 2 anunțuri diferite în care să testezi variații de copy-uri. Astfel poți testa ușor care varianta de ad este cea mai potrivită. Testează un element o dată - ex - testare titlu, descriere, CTA.
Afla mai multe pe www.star-marketing.ro
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro