Comunicatele de presa reprezinta o modalitate foarte importanta prin care informatia este transmisa mai usor la publicul tinta. O buna perioada de timp, comunicatele de presa au fost folosita de catre companiile mari, iar treptat, si companiile mici au inceput sa adopte aceeasi strategie, folosindu-le ca forma de comunicare, dar si de promovare. Actualmente, comunicatul de presa a devenit o resursa nepretuita pentru orice companie in vederea comunicarii rapide si eficiente referitoare la noutatile ce privesc proiecte, dar si parcursul companiei.
Faptul ca materialele pot fi postate simplu si rapid pe intern, poate constitui un avantaj extrem de important in procesul de comunicare pentru business-ul tau. Majoritatea oamenilor care au acces la internet cand necesita o informatie, primul lucru pe care il fac este sa deschida Google si sa se documenteze. Pe tine, in calitate de antreprenor, te poate ajuta foarte mult acest lucru, fiindca te poti promova online pe site-urile partenere Google, dar si pe site-urile de stiri. In momentul in care utilizatorul va cauta informatii despre compania sau serviciile tale, te vor gasi mult mai rapid si vei prezenta mai multa incredere atunci cand vei aparea pe site-uri cu autoritate.
In principiu, un specialist in comunicare si PR ar trebui sa stie sa realizeze un comunicat de presa in mod eficient pentru a fi preluat ulterior de un numar cat mai mare de agentii de stiri si de site-uri de informare. Insa, poti la fel de bine sa redactezi si tu un comunicat de presa. Bineinteles, este nevoie sa ai in vedere anumite reguli pentru ca materialul realizat sa atraga atentia si sa asigure mai multa vizibilitate companiei tale.
Conform specialistilor Forbes.com, in realizarea unui comunicat de presa ar trebui sa se tina cont de urmatoarele aspecte:
Acestea ar fi recomandarile de baza pentru realizarea unui comunicat de presa corect. De asemenea, ar fi indicat ca in comunicatul redactat sa nu folosesti fraze lungi sau complexe, sa identifici un mod de abordare potrivit, sa contextualizezi informatiile si sa tratezi teme care merita prezentate la stiri.
Exista mai multe tipuri de comunicate de presa, iar in acest context, este esential sa faci diferenta intre ele:
Asadar, indiferent ca detii o companie mare sau la inceput de drum, apeleaza cu incredere la comunicatele de presa ca mijloc de comunicare si promovare, insa ai in vedere sugestiile pe care ti le-am pus la dispozitie. Este esential sa folosesti acest mijloc de comunicare intr-un mod cat mai eficient pentru a iti atinge scopul, indiferent de tipului comunicatului pe care il redactezi si ce vrei sa obtii, de fapt. Totodata puteti sa optati pentru un articol gratuit publicat pe site-ul denumit directorarticole.ro , unde puteti sa profitati de aceste modalitati de promovare fara niciun cost.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro