CREaȚI PRIMUL SET DE AUDIENȚĂ
După ce ați pregătit personalitatea clienților dvs., puteți începe să creați primul set de audiență.
Întoarceți-vă la pagina Facebook Business Manager, faceți clic pe Creare anunț, clic pe Publicuri
Nu uitați să selectați obiectivul potrivit înainte de a selecta un public.
Pentru a crea un nou set de audiențe, faceți clic pe Creare public nou.
Există trei opțiuni de public pentru a alege dintre:
Personalizat: utilizați un set de audiență din diverse surse, cum ar fi traficul de site-uri web sau de la anunțurile rulate anterior.
Deci, în rezumat, există trei moduri de a crea despre setul dvs. de audiență.
Utilizați un public generalizat pe baza recomandărilor Facebook
Utilizați un public personalizat bazat pe parametri și surse predefinite
Utilizați o audiență similară bazată pe setul dvs. de audiență de bază
Utilizați un public salvat (un set pe care l-ați folosit anterior)
Dacă aruncați o privire la fiecare dintre aceste opțiuni, veți înțelege de ce aveți nevoie de o personalitate detaliată a clienților.
Chiar dacă selectați caracteristici preliminare, cum ar fi vârsta, locația, sexul, vizați în continuare un public foarte larg. Așadar, să zicem că vizați un bărbat în vârstă de 20-30 de ani în Hampstead, Londra. Există mii de bărbați în vârstă de 20-30 de ani în Hampstead, dar sunt toți publicul tău țintă? Nu.
În caseta de direcționare detaliată, veți găsi opțiuni pentru a viza persoane în funcție de demografie, interese, comportamente. Faceți clic pe casetă și veți vedea o listă lungă de opțiuni țintă.
De ce creșterea procentului de aspect nu funcționează pentru scalare
Audiențe similare pe Facebook vă permit să ajungeți la un număr mare de persoane care au aceleași caracteristici ca și clienții dvs. existenți. Dar cum îți faci dimensiunea audiențelor similare fără a le deteriora calitatea?
În timp ce utilizați un procent de aspect mai mare vă poate ajuta să ajungeți la mai multe persoane, acei oameni ar ajunge să fie mai puțin asemănăți cu publicul tău din semințe și, prin urmare, mai puțin probabil să se convertească. Cu alte cuvinte, creșterea acoperirii ar fi în detrimentul calității audienței dvs.
Când creșteți procentul de aspect, puteți ajunge la un punct în care publicul devine atât de mare încât să fie similar cu un public larg, fără niciun fel de direcționare. În acest caz, nu ajutați Facebook să restrânge publicul țintă și vă bazați mai mult pe algoritm pentru a vă orienta laserul cu perspectivele într-un grup imens de audiență. Deși acest lucru ar putea funcționa pentru conturi mari, cu o mulțime de date, acesta nu utilizează întreaga putere a audiențelor similare.
Pe de altă parte, o audiență „superă” arată similar cu dimensiunea și calitatea. Este o combinație de aspecte diferite - fiecare având caracteristici foarte similare cu publicul personalizat pe care se bazează - pe care îl vizați într-un singur set de anunțuri.
Un super look optimizează maxim capacitățile de a căuta pe Facebook. Algoritmul Facebook devine mai bun și mai precis cu ziua, dar când vă restrângeți și specificați caracteristicile publicului dorit, îl ajutați pe Facebook să facă o treabă și mai bună și să obțină rezultate mai bune.
Datorită relevanței ridicate a aspectului optim, acesta oferă o rată de clic mai mare și o rată de conversie mai mare, îmbunătățind în același timp scorul de relevanță. Facebook va recompensa apoi aceste audiențe cu un CPM mai mic (cost la mie de afișări), ceea ce îmbunătățește performanța generală a setului de anunțuri.
Această metodă funcționează practic pentru fiecare industrie, deoarece se bazează pe modulul de date aspectual al Facebook, care funcționează peste tot. Și cu cât aveți mai multe date, cu atât va funcționa mai bine. Cele mai importante puncte de date de care aveți nevoie sunt o mare varietate de audiențe personalizate performante și o cantitate semnificativă de date istorice despre audiențe similare performante.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro