Fiind cea mai mare și mai utilizată platformă de publicitate online din lume, Google Adwords a ajutat deja nenumărați agenți de publicitate să ajungă la noi clienți.
Google Ads pare ușor de înțeles la prima vedere, dar mulți nou-veniți sunt dezamăgiți de rezultatele primelor lor campanii.
De ce?
În majoritatea cazurilor, contul AdWords nu a fost optimizat corect sau deloc .
Atunci când este optimizat corespunzător, Google Adwords este una dintre cele mai profitabile măsuri în marketingul online .
Vă vom arăta cum să vă optimizați contul Adwords corect și să vă ajutăm să evitați cele mai frecvente greșeli în optimizarea AdWords.
Optimizări regulate aka. Flux de lucru
Optimizări neregulate aka. Audit
Înainte de a începe optimizarea, trebuie să ne asigurăm că ați configurat corect campaniile .
Aceasta include următoarele puncte:
Folosiți cât mai multe extensii de anunțuri
Campaniile dvs. sunt împărțite în rețele de căutare și de afișare
Ați configurat corect urmărirea conversiilor
Aveți mai multe anunțuri pentru fiecare grup de anunțuri
Dacă campania dvs. este configurată corect, putem începe cu optimizările AdWords .
Optimizările regulate fac parte din repertoriul de bază al fiecărui manager PPC.
Prin urmare, presupunem că sunteți deja familiarizat cu opțiunile cuvintelor cheie , scorul de calitate și alți termeni Google Ads.
În caz contrar, următoarele liste și instrucțiuni sunt dificil de înțeles.
Zilnic: verificați abaterea
Verificarea zilnică este menită să asigure că totul funcționează corect. În esență, este vorba de greșeli mici.
Acordați o atenție deosebită fluctuațiilor costurilor în comparație cu zilele anterioare: Orice peste 15% ar trebui să vă atragă atenția.
Săptămânal: verificați performanța cuvintelor cheie
Ar trebui să verificați săptămânal performanța cuvintelor cheie rezervate. Pentru aceasta, navigați la Contul Google Ads> Campanie> Cuvinte cheie
Este scăzut scorul de calitate?
Se potrivesc cuvântul cheie, anunț și pagină de destinație?
Asigurați-vă că există în principal cuvinte cheie QF ridicate; o medie QF scăzută crește costurile și, prin urmare, reduce rentabilitatea investiției.
Uitați-vă la cuvintele cheie cu un CTR de 0%
Există impresii? Dacă nu, ar trebui să eliminați cuvintele cheie.
Uitați-vă la cuvintele cheie cu un CTR între 1,5 și 2,5%.
De ce rata de clicuri este atât de mică?
Termenii de căutare sunt relevanți pentru anunțuri?
Anunțurile sunt relevante pentru cuvintele cheie?
De ce rata de clicuri este atât de mică?
Luați în considerare rentabilitatea cuvintelor cheie
Costul este legat de conversii?
Ce este CPA (cost pe achiziție)?
Eliminați cuvintele cheie din campanii pe baza valorilor de mai sus.
Pictogramă de alertăNu puteți găsi conversii în Google Ads? Verificați dacă ați salvat conversiile și dacă acestea funcționează corect: Instrumente> Conversii
Săptămânal: adăugați cuvinte cheie negative
Ar trebui să adăugați săptămânal cuvinte cheie negative la grupurile dvs. de anunțuri. Pentru aceasta, navigați la Contul Google Ads> Campanie> Grup de anunțuri> Cuvinte cheie> Termeni de căutare
Puteți sorta după afișări, clicuri, costuri sau CPC în funcție de cantitatea de cuvinte cheie.
Există termeni de căutare irelevanți?
Există termeni de căutare care sunt prea scumpi?
Există termeni de căutare relevanți cu un CTR scăzut, multe impresii și o rată de conversie ridicată ?
Săptămânal: ajustați sumele licitate
Dacă nu sunteți un fan al sumelor licitate automatizate, va trebui să ajustați periodic ofertele manuale. Pentru aceasta, navigați la
Contul Google Ads> Campanie> Grup de anunțuri> Cuvinte cheie
Adăugați poziție medie, CPC mediu și CPA.
Reduceți sumele licitate pentru cuvintele cheie care nu fac conversie
Măriți conversia sumelor licitate la nivel de cuvinte cheie
Fii cu ochii pe poziția medie. Testați care poziție are cele mai multe conversii cu cel mai mic cost.
Pictogramă de alertăPoziția de top nu este de obicei cea mai profitabilă.
Săptămânal: adăugați cuvinte cheie noi
În special în prima fază a contului dvs. Google Ads, ar trebui să țineți cont în mod regulat de noile cuvinte cheie relevante.
Pentru următoarele optimizări, folosim o pâlnie de tip meci . Pentru a face acest lucru, este esențial să știți ce opțiuni de cuvinte cheie sunt disponibile și ce impact au acestea asupra afișării anunțurilor dvs.
Dacă ați descoperit termeni de căutare relevanți cu un CTR scăzut, o mulțime de afișări și o rată de conversie ridicată în pasul anterior, vă recomandăm să începeți un nou grup de anunțuri.
Introduceți cuvintele cheie într-un grup de anunțuri „Potrivire amplă” și lăsați-l să ruleze timp de o săptămână.
La sfârșitul săptămânii, scoateți un raport și identificați termenii de căutare care sunt profitabili. După ce le-ați identificat, introduceți termenii de căutare selectați într-un grup de anunțuri „Potrivire expresie”.
Adăugați termenii de căutare din grupul de anunțuri „Expresie potrivită” ca cuvinte cheie negative în grupurile de anunțuri „Potrivire amplă”.
După o săptămână, identificați cuvintele cheie „Potrivire expresie” care se convertesc bine și adăugați cuvintele cheie într-un grup de anunțuri „Potrivire exactă”. (Repetați pasul cuvântului cheie negativ).
Modificați în mod regulat și ajustați sumele licitate în grupul dvs. de anunțuri „Potrivite exact”.
Un audit AdWords este practic o evaluare a performanței unui cont Google Ads existent. Ar trebui să ofere o viziune holistică a tuturor aspectelor unui cont AdWords pentru a descoperi configurări greșite sau erori structurale.
În majoritatea cazurilor, un audit este efectuat de un partener extern extern. Dacă este necesar, un audit ar trebui să fie urmat de măsuri adecvate pentru optimizarea contului AdWords sau a campaniei.
Cum știți când contul dvs. AdWords are nevoie de o revizuire sau de optimizare? Nu există niciodată un moment nepotrivit pentru a vă audita contul, deoarece de obicei veți găsi întotdeauna ceva care să vă ajute să vă îmbunătățiți performanța.
Desigur, cel mai important moment pentru a vă verifica contul este atunci când aveți probleme de performanță. Dacă un cont a fost gestionat de aceeași persoană sau echipă de mult timp, ar avea sens și un audit - orbirea operațională a cuvintelor cheie.
Iată câteva motive întemeiate pentru un audit de Adwords:
Tocmai ați achiziționat un client nou sau ați preluat contul acestuia și trebuie să verificați configurarea actuală pentru erori și noi oportunități.
Performanța dvs. AdWords actuală este sub medie: doriți să îmbunătățiți performanța și să vă folosiți timpul și banii mai eficient.
Nu ați auditat niciodată înainte sau recent: auditurile de rutină ar trebui să facă parte din strategia dvs. de îmbunătățire continuă a performanței.
Agenție sau intern: cine ar trebui să efectueze un audit?
Dacă există o anumită problemă cu contul, acordați-vă timp pentru a vă face propriile cercetări. Încercați să rezolvați singur problema. Acest lucru vă oferă o înțelegere mai profundă a lumii Google Ads și valori importante despre campaniile publicitare în ceea ce privește succesul dvs.
Cu toate acestea, dacă vorbiți despre un audit mai cuprinzător, este mai bine să externalizați auditul. În plus față de o bogăție mai mare de experiență cu conturi diferite, viziunea imparțială a unei agenții se pronunță în favoarea unui audit externalizat. Un partener extern poate privi un cont fără „ochelarii companiei” și găsește erori sau anomalii mai ușor decât persoanele care lucrează în cont în fiecare zi.
Bazele optimizării a Google Adwords
Interval de date
În primul rând, trebuie să vă asigurați că priviți o perioadă de timp relevantă. O perioadă de 30 de zile nu este recomandată pentru luarea deciziilor , deoarece aceasta nu este o bază de date semnificativă statistic. Utilizați cel puțin o perioadă de trei luni . Cu toate acestea, perioadele mai lungi sunt de preferat.
KPI-uri
Fiți conștienți de valorile cheie pentru cont sau site-ul web. Ar putea fi util să reveniți scurt pentru a vă asigura că vă concentrați și asupra valorilor / conversiilor potrivite. Dacă nu au fost definite KPI-uri, ați găsit deja un potențial inițial de optimizare. O vânzare nu este un KPI, ci scopul!
Setări
Asigurați-vă că aveți setările corecte pentru contul dvs., campanii și grupuri de anunțuri. În majoritatea cazurilor, setările au fost făcute la crearea contului și apoi nu au mai fost atinse. Am enumerat cele mai importante întrebări referitoare la setările AdWords în lista de verificare.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro