Imaginați-vă: un vizitator al site-ului dvs. începe să testeze unul dintre produsele dvs. care este perfect pentru ei ... dar apoi apare o notificare Facebook.
Faceți clic pe el și toți uitați de acea achiziție pe care au văzut-o acum câteva clipe.
Dacă n-ar fi așa. ar fi minunat dacă ai putea suna înapoi?
Ei bine, puteți. Retargeting-ul Facebook este un mod de a difuza reclame persoanelor care v-au vizitat site-ul web, dar care nu au efectuat o achiziție.
Este foarte similar cu alte forme de retargeting și remarketing, cum ar fi Google Remarketing.
„Pixelul Facebook, cunoscut și în mod informal sub numele de pixel de reorientare Facebook, este un fragment de cod pe care îl puteți lipi în backend-ul site-ului dvs. web. La fel ca alte etichete, ajută la controlul și gestionarea valorilor cheie de performanță generate de o anumită platformă. În special, Facebook Pixel ajută companiile cu o pagină de Facebook să determine și să îmbunătățească rentabilitatea investiției celei mai mari rețele sociale din lume. "
Pentru a utiliza retargeting-ul Facebook, trebuie să fiți configurat pentru reclame Facebook . De asemenea, trebuie să instalați „”. Facebook Pixels ”pe site-ul dvs. web - deoarece vă permite să creați„ public personalizat ”pe care trebuie să îl utilizați pentru a viza vizitatorii de pe site-ul dvs. web. În urmă cu câțiva ani, existau două tipuri diferite de pixeli Facebook: pixelul de urmărire a conversiilor Facebook și pixelul de audiență personalizat Facebook - deci, dacă ați mai folosit unul dintre acești pixeli, va trebui să-l modificați. (Facebook are instrucțiuni despre cum să treceți de la un pixel de audiență personalizat și apoi să treceți de la un pixel de urmărire a conversiilor .)
Pixelul Facebook actual nu este folosit doar pentru retargeting: așa cum explică Hootsuite , este și un mod de a vă optimiza anunțurile și de a urmări rata de conversie: „Pixelul Facebook este un cod pe care îl plasați pe site-ul dvs. web. Acesta colectează date care vă vor ajuta să urmăriți conversiile din anunțurile Facebook, să optimizați anunțurile, să vizați publicul pentru anunțurile viitoare și să le revindeți persoanelor care au deja un fel de Am luat măsuri pe site-ul dvs. web. " Desigur, trebuie să respectați toate ghidurile obișnuite de publicitate ale Facebook - de exemplu, nu puteți face referire sau face aluzie la următoarele. caracteristicile personale sau caracteristicile grupului către care vă adresați și există anumite tipuri de produse (de exemplu, arme de foc) pe care nu le puteți face publicitate.
Nu este prea dificil să începeți retargetarea Facebook (mai ales dacă ați difuzat deja anunțuri Facebook) - dar obținerea la maximum a bugetului poate fi dificilă.
Iată câteva lucruri cheie pe care fiecare marketer trebuie să le știe:
Veți obține rezultate mai bune dacă vă vizați vizitatorii cu reclame de care sunt de fapt interesați ... nu reclame care se referă la site-ul dvs. în ansamblu.
Aceasta înseamnă că, în interfața de publicitate Facebook, trebuie să setați reguli specifice pentru publicul dvs. pe baza adresei URL pe care o vizitează. Acest articol de pe WordStream conține instrucțiuni complete despre cum să faceți exact asta.
Când un vizitator a ajuns la comanda dvs. Pagina de confirmare, atunci nu există niciun motiv pentru a-i face să repete produsul pe care l-au cumpărat - nu numai că este o pierdere de bani, ci și că poate fi un mod de a-i enerva și a-i împiedica să revină.
Puteți utiliza retargeting-ul Facebook pentru a viza persoanele care v-au vizitat pagina sau care au primit parte din ea vizionând un videoclip sau completând un formular - nu este vorba doar de vizitatori pe site-ul dvs. web.
Aceasta poate fi o modalitate excelentă de a recâștiga interesul de la persoanele care, chiar și pe scurt, au interacționat cu brandul dvs. pe Facebook. Pur și simplu să aveți anunțul în fața dvs. ar putea fi suficient pentru a vă recunoaște marca - și este posibil să-i convingeți să facă clic pe site-ul dvs. web, unde aveți șansa de a încuraja acțiuni ulterioare.
Puteți alege să afișați un anunț pe Facebook persoanelor cu anumite date demografice, interese, comportamente și multe altele . Acest lucru ar putea însemna că publicul țintă trebuie realiniat într-o anumită zonă sau într-o anumită grupă de vârstă.
De exemplu, vă recomandăm să vă promovați oferta de transport gratuit clienților care au vizitat site-ul dvs. web, dar care nu au achiziționat și sunt în Statele Unite. Sau s-ar putea să doriți să promovați o ofertă de întoarcere la facultate pentru vizitatorii din grupa de vârstă potrivită, care au mai multe șanse să beneficieze.
Combinând reorientarea cu alte filtre, puteți maximiza șansa ca anunțul dvs. să arate cuiva exact ceea ce are nevoie, atunci când are nevoie de el.
Retargeting-ul Facebook este o modalitate excelentă de a obține mai multă performanță din anunțurile de pe Facebook - maximizând fiecare bănuț pe care îl cheltuiți pentru publicitate. . Asigurați-vă că ați analizat diferitele opțiuni disponibile (în loc să aruncați același anunț pe toți cei care v-au vizitat recent site-ul) și țineți evidența anunțurilor pentru a vedea cât de bine le merge.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro