Optimizarea motoarelor de căutare (SEO) determină cât de bine clasat este un site web în motoarele de căutare obișnuite, cum ar fi Google. Indiferent de tipul de afacere pe care o conduceți, indiferent dacă este vorba de o consultanță în comunicații sau de un magazin de prăjituri, o clasare SEO favorabilă este o modalitate inteligentă de a spori vizibilitatea online, de a atrage noi clienți, de a vă dezvolta afacerea - și de a crește profiturile.
Spuneți că dețineți o afacere de catering în Arad. Dacă o persoană introduce „caterign Arad” în Google, iar site-ul dvs. web este unul dintre primele rezultate care apar, șansele sunt bune că vă vor vizita pagina - și sperăm să fiți convinși să vă contactăm. Cercetările sugerează că primele cinci rezultate ale căutării organice reprezintă mai mult de 67% din toate clicurile.
Într-o epocă în care oamenii se bazează pe internet pentru a găsi de la curățătorie chimică locală până la hoteluri din țări străine, găsirea pe internet este esențială. Companiile recunosc acest lucru și își alocă bugetele de marketing în consecință. Raportul global SEMrush The State of Content Marketing 2019 a dezvăluit că optimizarea motoarelor de căutare a fost considerată pe scară largă drept cea mai eficientă tactică de marketing a conținutului din 2019.
Vizibilitatea site-ului dvs. web se referă la cât de vizibil apar paginile sale în rezultatele motorului de căutare. Procesul de clasare Google determină unde apare conținutul pe pagina de rezultate a motorului de căutare (SERP). Google folosește algoritmi complexi pentru a determina ce conținut este cel mai relevant și valoros pentru utilizatorii de internet. Acești algoritmi iau în considerare mulți factori, de la câte alte site-uri web conectează la site-ul dvs. (indicând că platforma dvs. este o autoritate) până la utilizarea cuvintelor cheie.
Cum puteți ajunge la acele sloturi de top râvnite în Google? Acest ghid evidențiază factorii esențiali de clasificare Google SEO și explică modul de creare a unui site web care va avea succes.
1. Conținut de înaltă calitate
Conținutul de înaltă calitate se află în centrul succesului SEO. Pentru a atrage motoare de căutare, trebuie să completați site-ul dvs. web cu conținut. Pentru început, asigurați-vă că fiecare pagină include cel puțin 300 de cuvinte de conținut original. Motoarele de căutare pot detecta conținut duplicat și vă pot penaliza pagina pentru utilizarea conținutului copiat. Conținutul ar trebui să fie împărțit în bucăți mai scurte, de exemplu, cu subtitluri H2, astfel încât să fie ușor de scanat.
Mai presus de toate, conținutul trebuie să îndeplinească criteriile Google EAT: expertiză, autoritate și încredere. Google a introdus această terminologie în 2018. EAT este deosebit de critic pentru subiecte sensibile, cum ar fi îngrijirea sănătății, știința și dreptul. Factorii care stimulează scorul EAT includ citarea unor experți respectați (de exemplu, dacă conduceți un site web de îngrijire a sănătății, consultați profesioniștii din domeniul medical) și referirea la surse de încredere (cum ar fi site-urile „.edu” sau „.gov”).
Conținutul nu trebuie doar să fie de înaltă calitate. De asemenea, trebuie optimizat pentru motoarele de căutare. Cum faci asta? Puteți începe cu această listă de verificare de bază pentru SEO pe pagină:
Alegeți un cuvânt cheie principal pentru pagină și trei până la patru cuvinte cheie conexe.
Includeți cuvântul cheie principal în adresa URL.
Asigurați-vă că eticheta de titlu, meta descrierea și H1 includ cuvântul cheie principal.
Conținutul trebuie să fie de înaltă calitate și scris pentru un nivel de lectură de clasa a VIII-a.
Variați structura conținutului pentru ao face scanabilă (de exemplu, utilizați H2s și H3s în mod eficient cu listele glonț).
Asigurați-vă că legăturile interne utilizează un text de ancorare eficient.
Includeți cel puțin o imagine.
De acolo, veți dori să vă scufundați în mai multe detalii. Cuvintele cheie sunt critice. Fiecare pagină ar trebui optimizată pentru un singur cuvânt cheie unic. De asemenea, ar trebui să includeți un titlu care să atragă cititori sub forma unei etichete H1. Acest lucru indică motorului de căutare că acest text este titlul paginii și despre ce este vorba.
Imaginile sunt un alt element important al optimizării conținutului. Scopul este de a adăuga cel puțin o imagine pe pagină. Acest lucru face conținutul mai atractiv și interesant din punct de vedere vizual pentru cititori, arătând în același timp motoarelor de căutare că conținutul are valoare. Fișierele imagine trebuie etichetate folosind numele fișierului imagine și ar trebui să aibă cuvântul cheie principal ca etichetă alt imagine și titlul imaginii.
De asemenea, este recomandat să inserați link-uri către site-uri de înaltă calitate, cu o clasare bună în întregul conținut. Linkurile interne sunt de asemenea utile. Ei direcționează cititorii către diferite pagini de pe site-ul dvs. web, menținându-i implicați.
3. Cuvinte cheie eficiente
Cuvintele cheie sunt o considerație critică pentru optimizarea pe pagină. Conținutul dvs. ar trebui să includă cuvinte cheie vizate - în esență, ce cuvinte sau expresii ar putea căuta utilizatorii de internet care, în mod ideal, le-ar duce la pagina dvs. Cuvintele cheie spun motorului de căutare despre ce este pagina dvs. În plus față de un cuvânt cheie principal pentru fiecare pagină, este de asemenea bine să aveți cuvinte cheie secundare de sprijin.
Cuvintele cheie sunt, de asemenea, importante dincolo de conținutul real al paginii web. De exemplu, ar trebui să creați un titlu meta și o descriere meta pentru fiecare pagină. Acest scurt titlu și descriere a paginii sunt listate în SERP. Din nou, acesta este doar un manual rapid de ce contează cuvintele cheie și cum le puteți face să funcționeze pentru dvs.
Vă recomandăm să utilizați instrumentul SEMRush.
Începeți cu instrumentul nostru Prezentare generală a cuvintelor cheie, unde veți avea o privire cuprinzătoare asupra interogării specifice pe care o vizați - inclusiv volumul total de căutări, cât de competitiv este spațiul și caracteristicile SERP cheie.
Este, de asemenea, extrem de util atunci când lucrați cu modelul pilon / cluster pentru conținut. Veți putea vedea cuvinte cheie asociate cu întrebări frecvente asociate cu interogarea dvs. Acestea servesc drept puncte de salt excelente atunci când generează viitoare clustere de subiecte și piloni mai mari legați de cuvântul cheie inițial.
4. Backlink-uri utile pentru SEO în 2020
Unele dintre modalitățile de a vă îmbunătăți vizibilitatea online și clasarea SEO nu au nicio legătură cu ceea ce se află pe site-ul dvs. web, ci pe site-urile altor persoane. Întrucât din ce în ce mai mulți oameni sunt direcționați către site-ul dvs. web de pe alte site-uri web, Google recunoaște acest lucru și poate clasifica site-ul dvs. mai sus în consecință. Deci, cum conduceți acest trafic?
Backlink-urile sunt răspunsul. Acestea sunt linkuri de pe alte site-uri web care direcționează oamenii către site-ul dvs. Când site-ul dvs. este menționat în mod constant de alte site-uri web de calitate, Google recunoaște că este de încredere. Astfel de backlink-uri sunt și mai utile dacă site-ul web care leagă are o autoritate de domeniu ridicată.
O modalitate eficientă de a genera backlinks de calitate este de a crea un infografic convingător și de a permite altor site-uri web și bloguri să îl folosească în conținutul lor. Utilizatorilor le place să împărtășească infografii, mai ales atunci când au date relevante sau importante!
5. Securitate
Conținutul fantastic nu vă va duce departe dacă platforma dvs. nu este accesibilă și sigură. De asemenea, nu veți putea genera backlinkuri de înaltă calitate dacă site-ul dvs. web nu este văzut ca fiind de încredere. Pentru a vă asigura că site-ul dvs. web este sigur, utilizați criptarea HTTPS. Aceasta oferă certificatelor SSL site-ului dvs., creând o conexiune sigură între platforma dvs. și utilizatorii finali și protejează informațiile pe care utilizatorii le-ar putea furniza site-ului, cum ar fi parolele.
Pentru a vă asigura că site-ul dvs. web este accesibil, trebuie să fie bine codificat. Acest lucru face ca roboții Google să vă poată accesa cu ușurință paginile. Inserarea unui fișier „robots.txt” îi informează pe roboți unde ar trebui și nu ar trebui să caute informații despre site-ul dvs., de exemplu. De asemenea, este important să aveți un sitemap, care să includă o prezentare generală a listei tuturor paginilor. Acest lucru îl ajută pe Google să înțeleagă despre ce este site-ul dvs.
6. Crawlability
Crawlability asigură că motoarele de căutare vă pot găsi site-ul. Având în vedere că există miliarde de pagini web live, este destul de important! Doriți să faceți cât mai ușor posibil ca robotii de căutare să acceseze cu crawlere, să indexeze și să înțeleagă tipul de conținut pe care îl furnizați. Explorarea cu crawlere se referă la procesul motorului de căutare de căutare a paginilor web noi sau actualizate. Puteți verifica Google Search Console pentru a vedea câte pagini ale site-ului dvs. Google a accesat cu crawlere.
„Googlebot” accesează cu crawlere în mod constant pe web, caută și indexează pagini. Unele dintre cele mai frecvente motive pentru care Googlebot ratează site-urile este că site-ul este lansat recent, designul site-ului face dificilă accesarea cu crawlere în mod eficient sau politica dvs. blochează Googlebot să nu fie accesat cu crawlere. Ar trebui să permiteți Googlebot să acceseze orice fișier CSS, JavaScript și imagine utilizat pe site-ul dvs. web.
De asemenea, ar trebui să îi spuneți Googlebot ce pagini să nu acceseze cu crawlere, folosind un fișier „robots.txt”. Aceasta trebuie plasată în directorul rădăcină al site-ului dvs. Google Search Console are chiar și un generator „robots.txt” pe care îl puteți utiliza. De exemplu, Google vă recomandă să nu permiteți accesarea cu crawlere a paginilor de rezultate ale căutării interne. De ce? Utilizatorii se frustrează dacă fac clic pe rezultatul unui motor de căutare, dar ajung pe un rezultat diferit al motorului de căutare pe site-ul dvs. web.
7. Viteza de încărcare
Tehnologia Internetului a parcurs un drum lung de când a devenit disponibilă pentru publicul larg. Zilele de așteptare nerăbdătoare pentru conexiunile dial-up au trecut de mult. Construcția paginii dvs. web ar trebui să reflecte acest lucru. Site-urile Google de top au în medie o durată de încărcare mai mică de 3 secunde. Pentru site-urile de comerț electronic, 2 secunde este considerat pragul acceptabilității. Potrivit webmasterilor Google, Google urmărește mai puțin de o jumătate de secundă.
Roboții motoarelor de căutare pot estima viteza site-ului pe baza codului HTML al paginii dvs. Google accesează și datele utilizatorului browserului Chrome pentru a obține informații despre viteza de încărcare. Puteți face mai multe lucruri pentru a vă accelera site-ul, cum ar fi minimizarea cererilor HTTP, minimizarea și combinarea fișierelor și utilizarea încărcării asincrone pentru fișierele JavaScript și CSS.
Timpul de răspuns al serverului este o altă problemă de abordat. Un server de nume de domeniu (DNS) deține o bază de date cu adrese IP. Când cineva introduce o adresă URL în browserul său, serverul DNS traduce adresa URL respectivă la adresa IP relevantă. Este ca și cum computerul caută un număr în agenda telefonică. Cât timp durează acest lucru depinde de viteza furnizorului dvs. DNS. Consultați rapoartele de comparație a vitezei DNS pentru a vedea cum se stabilește al tău.
8. Implicarea utilizatorilor
Am vorbit despre importanța creării de conținut de calitate și conținut optimizat SEO din punct de vedere tehnic. Conținutul dvs. trebuie să îndeplinească și un alt criteriu: trebuie să fie atrăgător. Google folosește instrumentul de inteligență artificială RankBrain pentru a evalua implicarea utilizatorilor.
RankBrain analizează elemente precum rata de clic (câți oameni dau clic atunci când li se prezintă un rezultat al motorului de căutare) și timpul de ședere (cât timp petrec oamenii pe un site). De exemplu, dacă un utilizator vă vizitează site-ul web, dar pleacă imediat, acest lucru vă va afecta clasamentul Google (dacă mulți oameni fac acest lucru site-ului dvs. web, aveți o „rată de respingere” ridicată).
Crearea de conținut atrăgător este cheia pentru a atrage oamenii și a-i menține acolo. Utilizați o arhitectură clară a site-ului care facilitează navigarea oamenilor. Designul web de înaltă calitate, imaginile captivante și infografiile captivante contribuie la menținerea oamenilor pe pagină.
9. Schemă Markup
Marcarea schemei, sau date structurate, este un tip de microdate back-end care spune Google cum ar trebui clasificată și interpretată pagina. Aceste date ajută motorul de căutare să determine tipul de pagină - de exemplu, este o rețetă sau un capitol de carte? Datele structurate ar trebui să fie relevante, complete și specifice locației.
Schema.org oferă un limbaj universal pentru date structurate. Toate acestea fac parte din arhitectura site-ului dvs. backend. Să presupunem că creați o pagină de rețete, limbajul dvs. de marcare a schemei ar putea include „@type”: „rețetă” și „nume”: „Rețeta finală pentru pâine cu banane”. Acest ghid pentru marcarea datelor structurate oferă mai multe îndrumări.
10. Autoritatea domeniului
Autoritatea de domeniu prognozează, în esență, cât de bine se va clasa un site web în rezultatele căutării Google. Este o măsură rapidă a potențialului SEO al unei pagini. Site-urile cu scor mai înalt sunt mai susceptibile să se claseze mai sus în motoarele de căutare. Când vă înregistrați domeniul, rețineți că este nevoie de timp pentru a construi autoritatea. SEO pe pagină, backlink-uri și viteza de încărcare sunt toți factorii. Practic, trebuie să vă dovediți pentru a construi o autoritate de domeniu înaltă.
Profilul dvs. de link, care este construit prin backlinks puternici, este un alt factor. Ar trebui să vă verificați regulat autoritatea de domeniu. Puteți utiliza servicii precum Instrumentul nostru de audit Backlink pentru a rula analize. Folosind acest instrument, veți primi nu numai scorul autorității domeniului, ci și un scor global de toxicitate cuprins între 0 și 100, 60 - 100 fiind cel mai toxic interval.
Veți dori să eliminați linkurile spam sau linkurile de pe site-urile web cu autoritate redusă, care vă reduc autoritatea de domeniu. De asemenea, puteți identifica mai multe site-uri web cu autoritate înaltă pentru a adăuga linkuri.
11. Site-ul prietenos pentru mobil
Computerele nu mai sunt gardienii internetului. Majoritatea traficului web la nivel mondial este acum generat de telefoanele mobile. Recunoscând importanța navigării pe internet, Google a declarat în mod explicit că compatibilitatea cu dispozitivele mobile este un factor SERP. Google oferă un instrument de testare pentru dispozitive mobile, pe care îl puteți utiliza pentru a identifica obstacolele în calea utilizării dispozitivelor mobile.
Doriți să creați un site web care să ofere o experiență ușor de utilizat atât pentru desktop, cât și pentru utilizatorii de telefonie mobilă - vizați un design receptiv și anunțuri și ferestre pop-up de blocare a textului nix. Păstrați designul mobil simplu. Dezordinea va arăta dezordonată pe un ecran mic. De asemenea, acordați atenție detaliilor cum ar fi dimensiunea butonului, care trebuie să fie mai mare pe ecranele mici atunci când oamenii folosesc degetele în loc de un indicator mic al mouse-ului pentru a face clic. Fonturile mai mari sunt, de asemenea, mai ușor de citit pe ecrane mici.
12. Listări de afaceri de încredere
Vă amintiți referirea la EAT în discuția despre conținut de înaltă calitate? Listele de afaceri de încredere reprezintă o piesă a puzzle-ului, mai ales când vine vorba de „T” - încredere. Listările de afaceri, numite și citate, sunt un factor de clasare SEO, care este deosebit de important la nivel local.
Stabiliți o pagină Compania mea pe Google pentru a demonstra că organizația dvs. este reală și legitimă. Acest lucru este conectat nu numai la Căutarea Google, ci și la Google Maps, ceea ce face mai ușor pentru clienți să vă găsească online și în lumea reală. Vă puteți sprijini în continuare credibilitatea prin crearea de profiluri comerciale în directoare online legate de industrie. De asemenea, asigurați-vă că numele companiei și informațiile de contact sunt listate în mod constant în toate profilurile dvs. online.
13. Legitimitatea rețelelor sociale
Activarea pe rețelele sociale este o modalitate excelentă de a stimula implicarea utilizatorilor. Postarea de linkuri către conținut de calitate pe Instagram, Facebook, Twitter etc., vă atrage clicuri și atrage utilizatori. Există peste 3,6 miliarde de oameni care utilizează rețelele sociale. Este un public uriaș de atins (și o mulțime de trafic posibil către pagina dvs.)! Determinarea pe ce platforme de socializare trebuie să vă concentrați depinde în mare măsură de publicul dvs. țintă. Această defalcare demografică a utilizatorilor de social media vă poate ajuta.
Google acordă o atenție sporită conturilor de socializare în general. De exemplu, cumpărarea de adepți pentru conturile de pe rețelele de socializare se poate defecta. Un cont de social media cu 100.000 de adepți, dar nicio interacțiune nu pare mai puțin legitimă decât un cont cu 10.000 și o mulțime de implicare activă. Google a depus chiar un brevet pentru tehnologia menită să stabilească dacă conturile de social media sunt reale sau false.
Atunci când utilizați rețelele de socializare, evitați trimiterea de spam către solicitările de linkuri sau achiziționarea de linkuri de pe alte site-uri, cu speranța de a vă îmbunătăți rangul de pagină. În loc să promovați fiecare conținut mic pe care îl creați, concentrați-vă pe promovarea articolelor mai mari și mai atractive. Articolele bine cercetate și de lungă durată care abordează subiecte fierbinți în nișa dvs. sunt minunate pentru partajare!
14. Încercați comanda rapidă Google Snippets
Un mod subtil de a ajunge în partea de sus a paginilor cu rezultatele căutării este prin fragmente. Fragmente apar înaintea clasamentului obișnuit, plasându-vă automat în „poziția zero” dorită a paginii clasamentelor, chiar dacă nu „câștigați” tehnic cursa clasamentului. Am inclus un exemplu mai jos. Puteți viza în mod activ fragmente Google cu conținut inspirat de întrebări.
Deci, gândiți-vă la o întrebare obișnuită pe care oamenii din nișa dvs. l-ar pune. Dacă sunteți în marketing SEO, de exemplu, întrebarea ar putea fi: „Cum vă îmbunătățiți clasamentul Google?” Conținutul dvs. ar trebui să includă acea frază ca subtitlu și întrebare - și ar trebui, desigur, să răspundă la întrebare. Conținutul în stil de listă de verificare funcționează bine în fragmente, în special listele numerotate. Puteți afla mai multe despre fragmentele Google aici. Dacă aveți nevoie de ajutor pentru a găsi întrebări pe care oamenii le pun, puteți utiliza instrumentul nostru Magic Keyword pentru a vă face o idee despre o întrebare bună la care puteți răspunde.
15. Facilitate de utilizare
Există un fir comun care trece prin toate punctele de mai sus, indiferent dacă acestea sunt legate de elemente tehnice back-end sau de conținut vizibil real front-end. Totul este ușor de utilizat. Mulți oameni presupun că SEO de succes are ca scop îndeplinirea algoritmilor unui bot Google. Deși din punct de vedere tehnic algoritmii sunt cei care conduc clasamentele, totuși oamenii sunt cei care elaborează acești algoritmi - și îi elaborează având în vedere utilizatorul final, o persoană reală.
De sus în jos, site-ul dvs. web trebuie să acorde prioritate intereselor publicului țintă. Aceasta înseamnă soluționarea problemelor tehnologice, cum ar fi timpii de încărcare, în același timp creând conținut convingător care oferă valoare utilizatorilor - toți utilizatorii. Crearea unui site Web conform cu Actul american cu dizabilități (ADA) vă poate aduce puncte bonus, de exemplu. Asta înseamnă includerea etichetelor de titlu, a textelor descriptive alt și a structurii corespunzătoare a titlurilor și a subtitrărilor. Acesta este SEO de bun simț și, de asemenea, lărgește audiența la care puteți ajunge.
Accesați prima pagină Google
Sfaturile de mai sus vă pot îndruma calea către o clasare de succes a motorului de căutare, mai ales dacă abia ați început să faceți marketing de conținut și SEO. Cu toate acestea, aceste sfaturi vă pot duce până acum.
Un clasament de top în căutarea Google necesită timp, energie și o atenție deosebită la detalii. Fie că sunteți în căutarea de asistență pentru cercetarea cuvintelor cheie, fie că doriți să vă urmăriți poziția, trebuie să țineți cont de multe elemente. Amintiți-vă doar că SEO este un maraton, nu un sprint.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro