Cat de mult conteaza prima impresie in online - Studiu Cxl Institute

7 noiembrie 2020
Autor:
flavius noja

Cercetările sugerează că primele impresii sunt mai puternice decât faptele reale și se formează în doar câteva secunde.

În lumea comerțului electronic, primele impresii se formează atunci când un vizitator vă vede site-ul web pentru prima dată. Fiecare pagină de pe site-ul dvs. ar trebui să fie concepută având în vedere acest fapt.

Acestea sunt patru factori care influențează primele impresii pe un site web:

1. Design vizual
Cercetătorii britanici au analizat modul în care diferiții factori de conținut și informații influențează încrederea site-urilor de sănătate online.

Studiul a arătat în mod clar că aspectul site-ului web este principalul motor al primelor impresii.

Dintre toate feedback-urile pe care le-au dat participanții la test, 94% au fost legate de proiectare (aspect complex, ocupat, lipsa mijloacelor de navigare, designul web plictisitor, în special utilizarea culorilor, anunțuri pop-up, introduceri lente la site, tipărire mică, prea mult text, corporate aspect și simț, facilități de căutare slabe). Doar 6% din feedback a fost despre conținutul real. Apelul vizual și navigarea pe site-ul web au avut de departe cea mai mare influență asupra primelor impresii ale site-ului de către oameni.

În același timp, designul slab al interfeței a fost asociat în special cu respingerea rapidă și neîncrederea față de un site web. Când participanților nu le-a plăcut vreun aspect al designului, întregul site web nu a fost adesea explorat mai departe decât pagina de pornire și nu a fost considerat adecvat.

Recent, Google a confirmat puterea de .05 secunde pentru primele impresii în propriile lor cercetări. De fapt, conform studiului lor, unele opinii se dezvoltă chiar și în termen de 17 ms (deși efectul a fost mai puțin pronunțat asupra unor factori de proiectare).

Constatările cheie din studiul lor au fost că site-urile web cu o complexitate vizuală scăzută și o prototipicitate ridicată (cât de reprezentativ arată un design pentru o anumită categorie de site-uri web) au fost percepute ca fiind foarte atrăgătoare.

Proiectarea site-ului dvs. trebuie să fie simplă și familiară (respectați convențiile - de exemplu, oamenii au o idee fixă ​​cum ar trebui să fie un site de comerț electronic). Dacă alegeți machete inovatoare, neconvenționale - este mai puțin probabil ca oamenii să le placă.

2. Propunerea dvs. de valoare
O propunere de valoare îi spune clientului cine ești, ce faci și de ce ești mai bun decât restul într-o propoziție sau două. De obicei, face parte din partea de sus a paginii de pornire, este probabil ca propunerea dvs. de valoare să influențeze multe prime impresii ale site-ului dvs.

Cum se structurează un element de valoare solid:

Titlu: indicați beneficiul final al ofertei dvs. într-o frază scurtă. Puteți menționa produsul și / sau clientul. Faceți din acesta o captură de atenție.
Sub-titlu sau un paragraf de 2-3 propoziții: o explicație specifică a ceea ce faceți / oferiți, pentru cine și de ce este util.
3 puncte glonț: enumerați principalele avantaje sau caracteristici.
Vizual: imaginile comunică mult mai repede decât cuvintele. Arătați produsul, imaginea eroului sau o imagine care vă întărește mesajul principal.
Ce face o propunere de valoare foarte bună?

Claritate. Mesajul nu a putut fi interpretat greșit.
Acesta comunică rezultatele concrete pe care le va obține un client din achiziționarea și utilizarea produselor și / sau serviciilor dvs.
Se spune cum este diferit sau mai bun decât oferta concurentului.
Evită hype (cum ar fi „produsul miracol nemaivăzut până acum”), superlativele („cele mai bune”) și jargonul de afaceri („interacțiunile cu valoare adăugată”).
Poate fi citit și înțeles în aproximativ 5 secunde.
3. Imagini și grafică convingătoare
Acest aspect este legat de și un subset de design vizual (factorul unu). Cu excepția cazului în care designul site-ului dvs. este extrem de minimalist, este probabil să aveți imagini pe el. Acestea pot include fotografii ale produselor, fotografii ale oamenilor, sigle etc.

Următoarele recomandări trebuie aplicate atunci când decideți ce imagini să utilizați pe propriul site pentru a maximiza primele afișări:

Toate imaginile și grafica ar trebui să completeze natura produsului dvs. Dacă vindeți unui public mai în vârstă, fotografiile adolescenților de pe site-ul dvs. vor fi de-a dreptul confuze.
Atunci când se utilizează imagini cu oameni, aceștia ar trebui să zâmbească. Dacă persoana urmează să copieze, ar trebui să privească spre ea. Acesta este un indiciu vizual natural care direcționează ochii utilizatorilor către copie.
Nu treceți peste bord. Scopul este ca vizitatorii să vadă ceea ce este esențial și nimic mai mult. Orice altceva decât acele elemente esențiale este o distragere a atenției. Dacă întâmpinați probleme în a decide dacă să includeți sau nu unele elemente grafice, este posibil să nu ar trebui.
Mergeți la fotografii profesionale. Indiferent dacă sunt fotografii de produs, imagini de fundal sau alt tip de grafic, nu vă mulțumiți cu o imagine de calitate scăzută. Ei țipă „să nu ai încredere în mine”.

4. O „atingere” personală care emană încredere.
Oamenii vor să cumpere de la oameni, de preferință oameni ca ei.

Folosiți un limbaj simplu și comun
Evitați fotografiile brânzeturi
Folosiți fotografii ale unor oameni cu aspect realist

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram