Să închiriezi un spațiu de birouri este cea mai bună opțiune atunci când nu puteți cumpăra sau când nu doriți să achiziționați unul. Dar alegerea oricărui astfel de spațiu destinat birourilor angajaților dumneavoastră nu este o chestiune foarte simplă. Trebuie să vă asigurați că viitoarele birouri vor contribui la susținerea muncii echipei și, de asemenea, vă permite să vă dezvoltați ca și firmă.
Iată câteva dintre lucrurile pe care ar trebui să le luați în considerare înainte de a închiria un spațiu de birouri, indiferent dacă este vorba despre clădiri de birouri București, clădiri de birouri Ploiești, spații birouri Timișoara sau în orice alt oraș al țării:
Este extrem de necesar să alegi locația potrivită pentru afacerea ta. Iată două întrebări importante de răspunsul cărora depinde alegerea viitorului spațiu de birouri:
Dacă găsiți un spațiu de birouri care să răspundă acestor două întrebări, sunteți pe cale să alegeți locația corectă. De asemenea, acordați atenție cartierului și altor spații importante din zonă. Există o sală de sport, un restaurant, o cafenea în zonă, un metrou sau o stație de autobuz? Toate aceste lucruri vă pot menține angajații și clienții fericiți!
Dacă cheltuiți prea puțin pe un spațiu, s-ar putea să aveți parte de un birou de care nu sunteți mulțumit sau s-ar putea să vă mutați din spațiul respectiv după câteva luni. În mod similar, dacă cheltuiți prea mult, s-ar putea să ajungeți să nu vă mai permiteți să plătiți chiria. Niciunul dintre aceste scenarii nu este favorabil.
Iată câteva dintre întrebările pe care ar trebui să le puneți pentru a găsi un spațiu potrivit:
Astfel de întrebări vă oferă o ideea despre cât de bun este prețul respectivei locații. A treia întrebare vă va ajuta să vă asigurați că obțineți oferta corectă. Este întotdeauna recomandat să faceți o comparație cu alte spații de birouri din zonă, deoarece veți afla valoarea corectă a spațiului respectiv.
Ca regulă generală, se recomandă să aveți o suprafață de 70 de metri pătrați per persoană. Cu toate acestea, dacă credeți că angajații dvs. Au nevoie de mai mult spațiu, alegeți un spațiu de birouri mai mare. De asemenea, ar trebui să aveți la dispoziție săli de ședințe unde să puteți invita clienții și să purtați o discuție cu șefii de departamente, iar angajații dvs. este ideal să beneficieze și de spațiu unde să ia masa.
Iată câteva întrebări care vă vor ajuta să alegeți dimensiunea corectă a spațiului de birouri:
Fără îndoială, un spațiu de birou înghesuit reduce productivitatea, așa că aveți mare atenție!
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro