Mersul pe motocicleta este, pe cat de frumos, pe atat de periculos! Cu toate acestea cel mai important este ca motociclistul sa isi asuma ingrata responsabilitate de a tine fraiele motocicletei. Orice disfunctionalitate a uneia dintre cele mai comune piese moto, care alcatuiesc, de exemplu, sistemul de franare sau de ambreiaj poate conduce la accidente grave cu urmari nefaste!
Nu degeaba se spune ca paza cea mai buna este preventia! Astfel, in cazul in care observi probleme cu kitul tau de ambreiaj sau scaritele enduro au un grad pronuntat de uzura, este bine sa te indrepti catre un distribuitor autorizat gen unimotors.ro. Alege asadar calitatea pieselor moto pe care le comanzi, nu incerca sa folosesti nici cele mai ieftine componente.
In general scaritele enduro au cateva caracteristici comune: majoritatea sunt fabricate din aluminiu, au diverse culori iar suprafata de contact poate fi ranforsata cu pini din otel inoxidabil ce se pot inlocui simplu si rapid.
Chiar daca nu constientizam, inlocuirea acelor piese moto uzate poate fi un pas inainte pentru prelungirea duratei de viata a motocicletei personale. De altfel, unele piese moto uzate, care intra in componenta motorului motocicletei, pot provoca mari probleme acestuia si implicit costuri mult mai ridicate cu repararea acestuia.
Deci, nu ai motive suficiente pentru a te gandi la inlocuirea preventiva a pieselor moto uzate?
Odata ce te gandesti la inlocuirea uneia dintre acele piese moto care prezinta un stadiu avansat de uzura, previi costurile ridicate cu reparatiile capital! Asta, bineinteles, daca motocicleta ta a depasit 10 ani, iar motorului si celelalte accesorii dau semne vizibile de invechire!
Asadar, de ce sa cheltui prea mult cu inlocuirea unei planetare, cand ai putea preveni, sa zicem, uzura acestuia, prin inlocuirea acestei componente cu o piesa OEM.
Daca anul acesta trebuie sa efectuezi inspectia tehnica periodica la vehiculul tau pe 2 roti, ai un motiv in plus sa te ingrijesti de achizitia de noi piese moto pentru motor sau chiar spitele de roata. Dispozitiile in vigoare ale Codului Rutier ii oblige pe conducatorii vehiculelor pe doua roti la efectuarea ITP odata la 2 ani.
In concluzie, anotimpul primaverii aduce clar o schimbare si o preocupare in plus pentru verificarea starii tehnice a motocicletei chiar inainte de a pleca la drum!
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro