HILFIGER DENIM PREZINTĂ CAMPANIA DE TOAMNĂ 2016: 24 7 HAILEY BALDWIN amp; LUCKY BLUE SMITH

20 iulie 2016

AMSTERDAM, OLANDA (iulie 2016) – Tommy Hilfiger, companie deținută de PVH Corp. [NYSE: PVH], face cunoscută campania de publicitate globală a liniei Hilfiger Denim pentru sezonul Toamnă/Iarnă 2016, 24/7 Hailey Baldwin & Lucky Blue Smith, campanie ce îi are în vizor pe cei doi influenceri și modele, într-o aventură de 24 de ore prin Los Angeles, California. Pornind de la o plimbare pe Sunset Boulevard, până la un pit-stop la iconicul Pink’s Hot Dogs, conceptul campaniei deschide ușa către o nouă perspectivă unică a brandului, și anume, de la influenceri și orașul L.A., până la consumatorii de pretutindeni. Celebrând o atitudine specifică generației Millennial, campania își implică consumatorii și interacționează cu aceștia printr-o nouă abordare digitală.

Conceptul a pornit în aprilie 2016, când Hailey, Lucky și Bryant Eslava, fotograful campaniei sociale Hilfiger Denim, au adresat o invitație tuturor fanilor din rețelele sociale de a trimite un Snapchat creativ la @TommyHilfiger, pentru o oportunitate unică în viață, aceea de a participa la ședința foto a campaniei. Selectați dintre mii de înscriși, cei cinci câștigători – din Canada, Olanda, Italia și doi din Statele Unite ale Americii – au primit fiecare acces garantat pe platoul exclusivist al campaniei, și câte un iPhone pentru a putea înregistra experiențele unice pe care le vor trăi.

În timpul filmărilor pentru campania 24/7 Hailey Baldwin & Lucky Blue Smith din luna aprilie, Hailey și Lucky au făcut snapchat cu imagini și video din culisele campaniei, pentru a atrage și mai mulți dintre fanii lor din rețelele sociale; împreună au un reach incredibil de 8.5 milioane de fani, doar pe platforma Instagram. Conținut adițional a fost surprins de către fotograful campaniei, Devyn Galindo – care marchează al doilea sezon consecutiv în care acesta este fotograful campaniei Hilfiger Denim – și de către Bryant, care a folosit atât camerele foto tradiționale, cât și iPhone, pentru o interacțiune imediată cu utilizatorii de social media.

Anterior lansării campaniei din august, cei cinci super-fani se vor alătura lui Hailey, Lucky și Bryant în share-uirea primelor imagini și videouri din culisele campaniei, permițându-le astfel să ofere o avanpremieră și pe canalele personale de social media.

Hailey și Lucky sunt prieteni vechi ai brandului Hilfiger Denim, apărând împreună în campania Tommy Jeans din Primăvara 2016, care celebrează moștenirea iconicului logo al brandului. În plus, Hailey a apărut în campania Hilfiger Denim din Primăvară 2016 și a defilat pe podium în cadrul colecțiilor Hilfiger Primăvară 2016 și Hilfiger Toamnă 2016, din timpul Săptămânii de Modă de la New York.

Colecția Hilfiger Denim pentru sezonul Toamnă/Iarnă 2016 ridică ancora pentru a porni într-o călătorie transatlantică la New York City. Modele vintage favorite sunt reinterpretate cu o viziune proaspătă, care este relaxată și sofisticată în același timp, având o semnătură rock-and-roll modern. De la referințele uniformelor de lucru până la influențele eclectic marine și cele militare, iau naștere combinații neașteptate, cu printuri și materiale eclectice, unde cultura lumii vechi se întâlnește cu încrederea lumii moderne; nu este vorba despre vârstă, ci întru totul despre atitudinea potrivită.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram