Palnia de vanzari este reprezentarea vizuala a parcursului (calatoriei) clientului si defineste procesul de vanzare din stadiul constientizarii pana in stadiul actiunii. Aceasta palnie ilustreaza ideea ca fiecare vanzare incepe cu un numare made de potentiali clienti si se termina cu un numar mult mai mic de persoane – cei care fac o achizitie. Deseori palnia de vanzari este mentionata si ca palnie de achizitie, palnie de marketing sau canal de venit.
Palniile de vanzari variaza in functie de companie, dar sunt impartite in general in partu sectiuni: Constientizare, Interes, Decizie, Actiune.
In aceasta etapa gasim cel mai mare numar de potentiali clienti. Acesta este stadiul in care clientii au determinat o problema/nevoie, au inceput sa caute solutii si au devenit constienti – prin intermediului marketing-ului de continut, al unei campanii online (mail, display), social media marketing, etc. – de o anumita companie/organizatie care le poate solutiona problema/nevoia.
Citeste articolul complet aici: https://despre-vanzari.ro/ce-este-si-cum-functioneaza-o-palnie-de-vanzari/
Sursa: Despre-Vanzari.ro
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro