Oricât de atent ai fi tu în trafic și oricât ai respecta toate regulile, este posibil ca la un moment dat să ai parte și de situații mai puțin plăcute. Neatenția celorlalți participanți la trafic, aglomerația sau starea proastă a drumurilor te pot pune în situația în care să fii protagonistul unui accident rutier.
O situație pe cât de neplăcută din punct de vedere psihic, pe atât de enervantă din punct de vedere birocratic. Dacă ai avut ghinionul de a fi parte dintr-un asemenea eveniment, atenție, care nu s-a soldat cu victime ci doar cu pagube materiale și nu este produs din vina ta, trebuie să știi ce drepturi ai pentru a rezolva cât mai rapid situația.
Iată care este lista minimă de acte ce îți vor fi cerute de compania de asigurări pentru a-ți deschide dosarul de daună auto. Reține că în funcție de compania de asigurare cu care vei interacționa, inspectorii de daună pot cere documente în plus.
Dacă nu ai timpul necesar să faci drumuri către birourile asiguratorilor, ai de asemenea posibilitatea de a alege să lucrezi cu companii care oferă servicii de asistență constatare daune auto. Pentru că lucrează cu multe companii de asigurare, știu toată lista de documente cerute de acestea și tot procesul, de la avizarea și constatarea daunei până la reparația mașinii și decontarea cheltuielilor aferente. Îi poți astfel mandata să te reprezinte în relația cu compania de asigurări și să îți iei de pe cap stresul drumurilor și a documentelor. Nu numai că îți vor scuti timp în întregul proces de depunere al actelor, dar se vor asigura și că mașina ta va fi reparată cât mai repede posibil și bineînțeles la standarde înalte de calitate.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro