Social media joacă un rol esențial într-o afacere și poate fi cel mai bun partener al tău dacă știi cum să îl folosești cu înțelepciune. Pentru că Facebook este o platformă care funcționează pe baza unor parametri, care se modifică constant, este destul de dificil să ajungi la clienții tăi, dacă nu te folosești de secretele ascunse ale prioritizării conținutului.
Cu toate că nu putem știi cu precizie care este de fapt algoritmul Facebook în totalitate, există totuși câțiva factori de bază, după care acesta funcționează și care te ajută în afișarea conținutului tău, utilizatorilor pe care tu îi vizezi.
Acest lucru este valabil și pentru campaniile plătite pe care le faci pe Facebook, însă aici sunt, evident, mult mai multe aspecte pe care trebuie să le urmărești și să le iei în calcul.
În crearea reclamelor, care este una dintre strategiile care te ajută să ajungi mai repede la urmăritorii tăi, îți recomandăm să afli de ce să ții cont și cum să creezi cele mai bune reclame printr-un curs facebook ads.
Și pentru că unul dintre factorii de care Facebook ține cont în algoritmul de afișare a conținutului, reprezintă chiar conținutul postat, pe lângă scorul de calitate, predicțiile pe care le face din comportamentul și interacțiunile clientului iată de ce strategii să te folosești în conținutul pe care îl postezi pe Facebook.
Cele mai bune strategii de marketing se bazează pe crearea unui conținut cat mai valoros și mai original.
Indiferent că te folosești de conținut pentru a atrage oamenii pe pagina ta,pe website sau blog, de fiecare data ia în considerare acest aspect.
Pentru a crea un conținut de calitate este necesar sa îți cunoști foarte bine publicul țintă, sa postezi cat mai des și la timpul potrivit și te poți folosi chiar și de hashtag-uri.
Un conținut valoros nu se rezumă doar la calitatea lui ci și la informațiile pe care le oferi. Sunt acestea potrivite pentru a crea interacțiune? Sunt destul de inspiraționale iar urmăritorii tăi reacționează la ele? Generează emoție? Atrag atenția?
Ține cont de toate acestea în crearea conținutului tău și vei avea un conținut grozav, de fiecare data, negreșit.
O dată ce ai creat un conținut bun și acesta a generat interacțiune, nu-l lăsa să moară. Răspunde clienților tăi pentru a demonstra că ești mereu alături de ei și atent la nevoile lor.
Acest lucru te va ajuta mult, nu doar în crearea unei relații bune cu clientul tău dar și pentru algoritmul Facebook.
Pentru că nivelul de implicare contează mult în algoritmul Facebook, nu ezita sa creezi cat mai mult conținut video, in special Live video.
La un astfel de conținut oamenii sunt mult mai predispuși la interacțiune și mulți dintre ei preferă acest tip de conținut în defavoarea textelor lungi.
Cu ajutorul reclamelor Facebook nu doar că ajungi la clienții tăi țintă, îți crești și dezvolți afacerea și implicit business-ul dar ai și posibilitatea scalarii.
Poți afla lucruri foarte utile care sa te ajute ulterior în strategiile viitoare.
Da, este normal sa îți dorești să ajungi la clienți din locații diferite, însă Facebook încurajează mult conținutul local.
Orice conținut care se adresează oamenilor din zona ta de business va fi scos în față în detrimentul conținutului adresat întregii țări. Așadar tine cont și de acest aspect atunci când creezi conținut pe pagina ta.
Pentru a nu crea postări care sa fie considerate drept momeala de către Facebook, asigură-te că împărtășești mereu informații clare urmaritorilor tai despre modalitățile prin care pot fi la curent cu tot ceea ce faci dar și cum sa facă acest lucru, pas cu pas.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro