Dupa cum probabil stii, atunci cand lucrezi cu o agentie de marketing digital, este indicat sa stii cate ceva despre serviciile oferite de aceasta – care sunt si, cel mai important, cum functioneaza. Acest lucru nu este pentru a ajuta agentia, ci pentru a te ajuta pe tine sa intelegi mai bine serviciile pentru care vei plati.
In acelasi timp, iti poti pregati afacerea pentru serviciile respective. De exemplu, cand vine vorba de o campanie de promovare Facebook, exista cateva lucruri de care te poti ocupa personal – pentru a pregati terenul pentru agentia pe care o vei angaja in viitor.
Determina cu exactitate care sunt scopurile tale
Cea mai mare greseala a administratorilor de afaceri este faptul ca acestia se asteapta la conversii si profit in sume foarte mari, dar cu o investitie relativ mica. De exemplu, majoritatea agentiilor de marketing au de-a face cu potentiali clienti care sunt de parere ca un buget de 1000 RON lunar este de ajuns pentru profit de 50,000 RON – lucru care nu este posibil.
Scopul tau, indiferent de care este acesta, trebuie sa fie realist, realizabil si relevant afacerii tale. O campanie de promovare Facebook trebuie sa aiba un scop relevant produselor sau serviciilor tale.
Descopera-ti audienta
De cele mai multe ori, cand esti in cautarea unor astfel de servicii, deja ai o pagina de Facebook aferenta afacerii tale pusa la punct. Ei bine, functia Facebook Insights a paginii tale te poate ajuta sa iti dai seama care anume este audienta ta – acest lucru te poate ajuta sa determini si scopul unei campanii de promovare, printre altele.
Detaliile oferite de pagina ta Facebook plus procedurile si uneltele folosire de o agentie de marketing digital te pot ajuta sa afli precis ceea ce vrea audienta ta de la afaceri ca a ta, mai ales de la serviciile/produsele pe care le comercializezi.
Totusi, acest lucru implica faptul ca o campanie de promovare Facebook nu se va realiza strict pe Facebook si va avea in vedere si site-ul tau, o campanie de email marketing si asa mai departe.
Nu te bloca la o singura varianta a unei reclame
Daca ai rulat cateva reclame pana acum, probabil deja stii ca o singura varianta nu iti va fi niciodata de folos. Mai mult decat atat, stii si ca varianta finala trebuie testata inainte de a deveni o varianta oficiala.
Mai exact, trebuie sa te obisnuiesti sa experimentezi – iar o agentie de marketing te poate ajuta in aceasta privinta. Chiar daca nu te vei baza in permanenta pe serviciile lor de promovare Facebook, macar poti invata cum anume sa faci o reclama potrivita – raspunsul scurt este ca nu o poti face dintr-o singura incercare.
Acest aspect poate fi folosit si pentru a diferentia agentiile bune de agentiile exceptionale. Atunci cand ti se prezinta mai multe versiuni ale aceleiasi reclame, stii ca ai de-a face cu servicii exceptionale.
Ai nevoie de promovare Facebook? Indiferent de situatia in care se afla afacerea ta, fie ca este prezenta in mediul online sau nu, echipa The Markers iti poate oferi sfaturile si experienta necesare unei dezvoltari sanatoase in acest mediu.
Cresterea unei afaceri si atingerea scopurilor tale nu se fac prin simpla achizitionare de servicii. Este nevoie de o colaborare in care se pune suflet, nu numai lucruri tehnice – tip de colaborare pe care echipa de profesionisti The Markers ti-o poate pune la dispozitie!
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro