A doua sesiune de teste din pre sezon: 19 22 februarie 2015

24 februarie 2015

ECHIPELE AU CONTINUAT PREGATIREA PENTRU NOUL SEZON TESTAND TOATE TIPURILE DE PNEURI, CU EXCEPTIA CELOR DE PLOAIE

TESTELE DE LA BARCELONA CONFIRMA PERFORMANTELE IMBUNATATITE ALE NOILOR MONOPOSTURI

PIRELLI VA FI SPONSOR TITULAR LA CURSELE DIN SPANIA SI UNGARIA

Paul Hembery, directorul Pirelli Motorsport: „Si aici la Barcelona, asa cum a fost cazul si la Jerez, temperaturile au fost foarte scazute si a plouat putin, dar echipele au parcurs o distanta considerabila in teste, fiind folosite toate compozitiile, cu exceptia pneurilor de ploaie, iar pe cele intermediare s-a rulat foarte putin. Circuitul Montmelo este recunoscut ca fiind unul foarte tehnic si din acest punct de vedere este ideal pentru a testa fiecare aspect al comportamentului pneurilor. Este inca prea devreme pentru a trage concluziile despre cum va fi acest sezon, dar timpii pe tur arata ca masinile sunt mai rapide, numerosi piloti coborand sub timpul de pole din 2014. Echipele au avut un program variat de teste, inclusiv opriri la boxe, pentru a se acomoda cu caracteristicile din 2015 ale noii game de pneuri Pirelli. Programul va continua in sesiunea urmatoare, care va incepe de joi, aceasta fiind ultima oportunitate pentru fiecare echipa de a se pregati pentru startul noului sezon. Ne face o deosebita placere sa anuntam si ca Pirelli, la fel ca anul trecut, va fi sponsor titlular la doua curse: Marele Premiu de Formula 1 al Spaniei, in mai, si Marele Premiu de Formula 1 al Ungariei, in luna iulie.”

In afara gamei dezvoltate pentru sezonul 2015, echipele au putut testa si o compozitie medium prototip, adusa de Pirelli in scopuri de dezvoltare. In plus, echipele care nu au folosit toata gama de pneuri hard prototip la Jerez, le-au avut la dispozitie si aici la Barcelona.

Fiecare echipa are alocat in total 110 seturi de pneuri pentru teste in sezonul 2015, fata de 135 cate au avut anul trecut.

Seturi de pneuri aduse la Barcelona: 398
din care: 18 supersoft; 56 soft; 135 medium; 51 hard; 70 intermediare; 44 ploaie, 18 medium prototip, 6 hard prototip

Seturi de pneuri utilizate: 261
din care: 11 supersoft; 56 soft; 126 medium; 35 hard; 9 intermediare; 0 ploaie, 18 medium prototip, 6 hard prototip

Cele mai multe tururi cu un set de pneuri:

Supersoft: Felipe Nasr; Sergio Perez; Pascal Wehrlein 5 tururi
Soft: Valtteri Bottas 16 tururi
Medium: Max Verstappen 24 tururi
Hard: Valtteri Bottas 27 tururi
Medium prototip Daniel Ricciardo 14 tururi
Intermediare Sebastian Vettel 7 tururi
Ploaie 0 tururi
Cei mai buni timpi si alegerea pneurilor pentru fiecare zi:
Ziua 1 Maldonado (Lotus) 69 tururi 1m25.011s
Ziua 2 Ricciardo (Red Bull) 143 tururi 1m24.574s
Ziua 3 Maldonado (Lotus) 104 tururi 1m24.348s
Ziua 4 Grosjean (Lotus) 111 tururi 1m24.067s

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram