Cris-Tim, liderul pietei de mezeluri din Romania, a demonstrat inca o data ca isi indreapta toate eforturile spre a le aduce romanilor bucurie, bunastare si sanatate. In perioada 20 septembrie - 31 octombrie 2013, producatorul de mezeluri a desfasurat campania „Cris-Tim iti hraneste visurile”, prin care si-a propus sa ii ajute pe romani sa isi infaptuiasca cele mai dragi visuri.
Peste 36.500 de visuri au fost inscrise pe platforma online dedicata proiectului. De la dorinte precum „o casa mai mare”, la „sanatate”, „fericire” sau „un trai tihnit”, nazuintele romanilor si-au asteptat sansa de a fi realizate.
Maria Doina Popa din Slatina, judetul Olt, si-a dorit „iubire si sanatate”, un vis care i-a purtat noroc pentru ca a fost desemnata prin tragere la sorti castigatoarea premiului cel mare de 10.000 de euro.
„Suntem mandri de relatia stransa pe care o avem cu cei ce apreciaza si consuma produsele Cris-Tim. Am fost intodeauna deschisi si onesti cu clientii nostri si acest lucru se regaseste pe deplin in increderea de care ne bucuram in randul acestora”, a declarat Radu Timis, Presedinte Cris-Tim, cu aceasta ocazie.
In cadrul promotiei „Cris-Tim iti hraneste visurile” s-au acordat peste 680 de premii, cu o valoare totala de 96.000 de lei, impartite in mai multe categorii:
- premii zilnice: sandwich makere si sorturi Matache Macelaru’,
- premii saptamanale: aparate foto, tablete si iPod shuffle,
- un premiu special acordat celor ce s-au inscris in concurs folosind platforma web: o tableta.
La acestea s-a adaugat premiul cel mare de 10.000 de euro.
Participarea in promotie s-a facut pe baza bonului fiscal, iar desemnarea castigatorilor prin tragere la sorti.
Cu o istorie de 20 de ani, Cris-Tim este liderul pietei romanesti de mezeluri, oferind intotdeauna consumatorilor sai produse sigure, proaspete si savuroase, realizate cu ajutorul celor mai moderne tehnologii de procesare si prin sistemele de management al sigurantei alimentului (ISO 22000:2005), al calitatii produselor (ISO 9001:2008) si al protectiei mediului (ISO 14001: 2004).
Pentru al cincilea an consecutiv, in 2013, Cris-Tim a primit titlul de Trusted Brand la categoria produse din carne, in urma celui mai important studiu de piata asupra consumatorului in Europa, realizat de revista Reader’s Digest in 15 tari, printre care si Romania.
De asemenea, Cris-Tim a ocupat locul 8 in „Top 50 cele mai puternice branduri romanesti in 2013”, clasament ce are la baza studiul realizat de compania de cercetare Unlock Market Research pentru revista Biz.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro