Indicatori de performanta: Indicatorii de performanta asociati proceselor ITIL (Service Management), Indicatori de performanta: Masurare, invatare, optimizare
Resurse Umane: Criteriile de performanta, evaluarea si imbunatatirea performantei angajatilor, Implementarea programelor de managementul succesiunii, Managementul dezvoltarii. Learning & Development, Extrapolarea KPIs pentru procesul de recrutare interna si externa
Marketing: Marketing pe romaneste, Inbound Marketing Essentials, Comunicarea de marketing si relatiile publice, Marketing pentru manageri si antreprenori, Marketing online si SEO
Call center: Managementul performantei in Call Center: KPIs, Scorecard si Dashboard
Logistica: Managementul performantei in Logistica: KPIs, Scorecard si Dashboard
Un program de referinta pentru practicienii cu experienta in managementul performantei, dar si pentru cei care nu au avut ocazia sa faca parte din acest proces pana acum este cursul Certificare Profesionala Indicatori Cheie de Performanta, organizat de Acumen Integrat in parteneriat cu The KPI Institute.
Cursul va avea loc intre 2 – 4 aprilie 2014. Programul urmareste ca participantii sa inteleaga managementul KPIs, procesul de selectie KPIs si stabilire de scorecarduri si dashboarduri la nivel functional si organizational, sa dezvolte bune practici in activarea, raportarea si vizualizarea KPIs – sa-si formeze o baza solida in raport cu intelegerea si folosirea corecta a KPIs. In ultima zi a cursului, participantii sustin examenul pentru a obtine din partea The KPI Institute diploma de certificare in folosirea KPIs – Certified KPI Professional.
Cursurile sunt recomandate unui spectru larg de profesionisti: antreprenori, directori executivi, manageri, coordonatori, team leaderi, analisti care, in functie de specificul cursului, doresc sa isi dezvolte competente pentru:
utilizarea sistemelor de managementul performantei la nivel de organizatie, departament si angajat
optimizarea operatiilor si a performantei in aprovizionare-logistica
optimizarea performantei in call center
planificarea, bugetarea, evaluarea de marketing si fundamentarea deciziilor de marketing
gestionarea, masurarea si controlul proceselor de comunicare si de inbound marketing
aplicarea, masurarea si evaluarea proceselor ITIL, aplicand un bun Service Management in IT
Beneficiile participarii la cursuri sunt completate de instrumente/template-uri cu un grad ridicat de valoare adaugata, oferite gratuit participantilor ca parte a materialelor de curs. Acest tip de resurse completeaza procesul de invatare prin exersare, facilitand aplicarea imediata in organizatii a noilor cunostinte dobandite in cadrul cursurilor.
Pentru detalii complete privind tematica, date si loc desfasurare, conditii de participare, accesati: www.indicatorideperformanta. ro
Numarul de locuri este limitat si investitia de tip Early Bird este disponibila doar in primele saptamani de inscriere.
Despre Acumen Integrat
Acumen Integrat a fost infiintata in 2004, avand ca principala activitate oferirea de solutii in managementul performantei si formarea profesionala dedicata sprijinirii organizatiilor in implementarea riguroasa a indicatorilor de performanta.
In ultimii ani, Acumen Integrat a dezvoltat si a perfectionat in mod constant procesul de organizare a evenimentelor dedicate segmentului business din Romania cu scopul de a oferi solutii practice, obiective si durabile.
Cu o retea de traineri si colaboratori locali si internationali si cu un portofoliu de peste 200 de clienti, Acumen Integrat a cunoscut o dezvoltare continua care s-a reflectat in livrarea a peste 15 tipuri de traininguri pe teme legate de managementul performantei, resurse umane, marketing, logistica si in domeniul medical.
In prezent, Acumen Integrat isi extinde aria de activitate cuprinzand programe de invatare din diverse arii functionale si industrii.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro