Lansata la jumatatea lunii august in Centrul Vechi al Capitalei, Campania TALK ABOUT pare ca si-a atins deja scopul – sa ofere o experienta reala butonului “join group” al marilor retele de socializare. Ideea din spatele campaniei este aceea de a aduce laolalta oamenii care impartasesc aceleasi pasiuni, idei, hobby-uri, dar nu intr-un mediul virtual, ci la un pahar de vin, in viata reala, acolo unde orice trecator, cunoscut sau necunoscut, este binevenit sa se alature discutiei.
TALK ABOUT este o campanie simpla despre comunicare si prieteni, atat de simpla incat te face sa exclami "cum de nu s-a gandit la asta nimeni pana acum?!”
TALK ABOUT a plecat de la urmatoarele cateva observatii: oamenilor le place sa socializeze (vezi Facebook, Twitter, Google+, Yahoo Groups si altele), oamenilor le place sa se alature persoanelor cu aceleasi pasiuni si interese (vezi Join Group), oamenilor le place sa vorbeasca despre lucrurile pe care le indragesc sau despre lucrurile la care se pricep cu adevarat, oamenilor le-ar placea sa includa in discutii persoane straine, care sa aduca o viziune noua asupra subiectului discutat, dar…(si acest “dar” face toata diferenta) oamenilor nu li se pare potrivit sa intervina in discutiile altora fara a fi invitati. Asa ca, iata, a aparut si invitatia!
“Noua ni se pare campania aceasta in primul rand…normala. Cred ca fiecare dintre noi a trecut, cel putin o data, prin urmatoarele doua situatii: fie a iesit cu prietenii la o masa in oras si aveau unul-doua subiecte interesante de discutat, la care poate si-ar fi dorit si alte pareri sau informatii, fie a asistat la discutii la care si-ar fi dorit sa ia parte, sa poata interveni cu parerea personala sau informatii relevante, dar nu o putea face intrucat nu este politicos sa se amestece. Asa ca de ce nu rezolvam asta printr-o simpla invitatie deschisa de a ni te alatura, daca subiectul nostru este pe gustul tau? Ne-ar placea sa vedem in jurul acestor simple table tent-uri oameni care au lasat conventiile deoparte si se asaza la mese pentru a impartasi din cunostintele lor, pentru ca mai apoi sa plece cu o prietenie nou legata sau, de ce nu, chiar cu o relatie de colaborare.”, au declarat reprezentantii Streetwise Communications, initiatorii campaniei.
Cum functioneaza campania:
Te duci la Corelli Wine Bar in Centrul Vechi, de exemplu, si vezi pe masa un table tent TALK ABOUT pe care scrie \\\"LA ACEASTA MASA SE VORBESTE DESPRE____________HAI SI TU!\\\".
Scoti un pix sau ceri unul chelnerului si scrii in spatiul liber despre ce tu si prietenii tai aveti chef sa vorbiti (literatura, filme, muzica, sex, filosofie, alegeri anticipate, marketing, iritatii cutanate, carti, ilegalitati, design, sport, afaceri, masini, Miley Cyrus etc).
Curiosii se vor uita, vor alege subiectul dorit din cele expuse la diferite mese, si ...s-ar putea aseza chiar la masa ta.
Ideal al fi ca in urma experientei sa ramai cu un prieten/o prietena noua, sau cu un partener de afaceri, sau chiar cu un mentor…Cu alte cuvinte, de acum inainte nu mai trebuie sa tragi cu urechea la discutiile de la masa de langa, intrucat esti invitat sa te alaturi si sa impartasesti din experienta ta.
"Campania TALK ABOUT ne-a luat prin surprindere, dar ne-a placut foarte mult imediat cum am aflat despre ce este vorba. De fapt, atat de mult ne-a placut, ca am propus sa devenim parteneri exclusivi ai campaniei si sa afisam pe mesele terasei noastre zi de zi, seara de seara, aceste table tent-uri care anunta subiecte deschise discutiei si invita la "taifas" pe oricine doreste sa se alature, cunoscut sau necunoscut. Asa ca de cateva saptamani si pana la iarna, in Centrul Vechi, la Corelli Wine Bar, puteti veni pentru a vedea ce se mai discuta prin lume, sa va alaturati celor care au interese comune cu ale voastre si sa va faceti prieteni noi la un pahar de vin rosu sau alb, numai bun cat sa incite la vorba!" , a declarat Dragos Cristian Lutu, Managerul Corelli Wine Bar.
Pana in acest moment, subiectele cele mai des intalnite in discutiile libere ale campaniei TALK ABOUT au fost: sexul (nu ne mira…), jocurile pe calculator, vacantele si filmele nou aparute.
Campania TALK ABOUT este realizata de Streetwise Communications, in parteneriat cu Adveea Creative Concept si Corelli Wine Bar, si poate fi extinsa la nivelul intregii tari. De pe pagina de FB a campaniei pot fi downloadate si apoi printate cele doua variante ale table tent-urilor (in romana si engleza), astfel ca orice simpatizant al campaniei sa poata duce mai departe indemnul de a da “join group” in viata reala, nu doar in lumea virtuala.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro