Alfredo Seafood: Pestele ultra proaspat reprezinta la ora actuala 25 din piata de peste proaspat din Romania

5 decembrie 2016

BUn sfert din piata autohtona de peste proaspat este reprezentat de segmentul de peste ultra-fresh (6,25% din intreaga piata de produse de peste), conform estimarilor Romfood Trading, unul dintre principalii importatori si distribuitori de produse de peste si fructe de mare din Romania si dezvoltator al brandului Alfredo Seafood.

Romfood Trading studiaza acest segment al pietei de patru ani. In aceasta perioada a fost gandit si implementat un sistem de achizitionare si transport extern si intern, pe rute terestre si aeriene, menit sa aduca in Romania o categorie de produse de cel mai inalt nivel calitativ. Astfel ca cel mai proaspat peste de captura si acvacultura din Marea Mediterana, Marea Nordului, Oceanul Atlantic si Marea Baltica ajunge, sub marca “Alfredo Seafood”, si pe piata autohtona.

“Pestele ultra-fresh este peste foarte proaspat, preponderent salbatic, care este transportat cu maxima rapiditate, in cele mai bune conditii si ajunge intr-un interval de timp cuprins intre 10 si 60 de ore la consumatorul roman. Acesta il poate cumpara de la vanzatorii en-detail sau din lanturile HoReCa. Produsele au fost lansate si testate si sunt extrem de bucuros sa anunt ca proiectul pestele ultra-proaspat marca Alfredo functioneaza perfect! De acum incolo vom putea sa aducem cantitati din ce in ce mai mari ale acestei game ce face deliciul celor mai exigenti consumatori, casnici sau profesionisti”, a declarat Mihai Cristian Darmanescu, Director General Romfood Trading.

Pestele ultra-proaspat poate fi gasit la raft atat tinut la gheata, cat si ambalat in ATM (atmosfera modificata cu rol de protectie). El poate fi recunoscut prin mai multe caracteristici: ochii sunt limpezi, musculatura ferma la atingere, branhiile de culoare roz, iar solzii nu au tendinta de desprindere. Printre soiurile care se preteaza cel mai bine includerii in gama ultra-proaspat, se regasesc: codul alb si negru, pestii plati (in special calcanul), dorada, sardinele si heringii, dar, in principiu, orice tip de peste care respecta conditiile de propetime si transport extrem de rapid, poate intra in aceasta categorie. In cazul in care nu este achizitionat, pestele ultra-proaspat se arunca dupa trei zile.

Majoritatea pestilor ultra-proaspeti sunt salbatici, carnea acestora fiind de cea mai buna calitate, superioara chiar si carnii pestilor crescuti in conditii bio.

Pestele ultra-proaspat – 25% din cifra de afaceri Romfood Trading. In prezent, segmentul de produse ultra-proaspete semnifica 25% din cifra de afaceri a companiei, dar se asteapta ca, in cinci ani, aceasta cifra sa creasca la 50%. Cresterea este previzionata pe fondul constentizarii beneficiilor aduse de consumul de peste cat mai proaspat, a carui carne pastreaza nutrientii, inclusiv acizii Omega 3, in cea mai curata si nealterata stare.

Actualmente, pe piata romaneasca exista companii de nisa care aduc peste proaspat de la distante mai mici, dar Romfood Trading este singura care a dezvoltat mecanismele logistice necesare pentru a aduce peste ultra-proaspat din cele mai importante porturi europene.

“Tendinta actuala, pe care am observat-o in randul consumatorilor, este de orientare spre produsele cat mai proaspete. Pestele salbatic, abia prins, este din punctul meu de vedere cea mai buna sursa de proteina animala, de vitamine si oligoelemente. Calitatea acestuia a fost atestata si de studiile medicale care enumera consumul regulat de peste printre motivele ce stau la baza longevitatii populatiilor din zonele mediteraneene. Pestele ultra-fresh este, cu siguranta, adevaratul peste proaspat, iar cum dezideratul Alfredo este acela de a oferi consumatorilor produse de cea mai buna calitate, procesate cat mai putin posibil, nu puteam sa nu aducem si aceasta gama in portofoliul nostru!”, a adaugat Mihai Cristian Darmanescu.

###

Romfood Trading este unul dintre principalii importatori şi distribuitori de produse din peşte şi fructe de mare din Romania. Comercializarea produselor se face prin brandul Alfredo Seafood, brand creat de Mihai Cristian Darmanescu şi Daniel Florin Nistor şi lansat in anul 2013. Datorita experienţei şi relaţiilor internaţionale cu marii producatori de peşte din lume, dar şi al celor trei linii de procesare si ambalare automatizate şi de inalta productivitate din cele doua fabrici din Constanta şi Bucureşti, produsele cu marca Alfredo Seafood sunt distribuite atat in cele mai importate lanţuri de hypermarketuri şi supermaketuri din ţara, precum Kaufland, Carrefour, Mega Image, Metro, Billa, Cora, Penny etc., cat şi in peste 300 de magazine de comerţ tradiţional.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram