„Ne onorează aprecierea constantă a românilor pentru Algocalmin®, un produs cu o tradiţie de jumătate de secol pe piaţa locală. Pentru noi este o confirmare că valorile din spatele brandului sunt puternice şi sunt importante pentru pacienții români: eficienţă dovedită în combaterea durerii, calitate, siguranţă şi accesibilitate. Totodată, acest valoros capital de încredere se reflectă și prin faptul că, an de an, Algocalmin® își consolidează poziția de lider în volum, prin numărul de unități comercializate. Peste 10 milioane cutii de Algocalmin® au ajuns în casele românilor în perioada aprilie 2013 – martie 2014 ”, a declarat Simona Cocoş, Director General Zentiva România. „Doresc să îi felicit pe această cale pe toţi colegii care contribuie zi de zi la succesul acestui brand important pentru compania noastră şi le mulţumesc tuturor celor care ne-au oferit și în acest an votul lor”, a completat Simona Cocoş.
Cel mai recent studiu Trusted Brand 2014, ajuns la a paisprezecea ediţie în Europa şi a noua în România, a fost realizat în perioada septembrie-noiembrie 2013, concomitent în 10 ţări europene: Austria, Elveţia, Finlanda, Franţa, Germania, Polonia, Portugalia, România, Rusia şi Slovenia. Una dintre concluziile acestei ediţii a fost că românii apreciază în continuare mărcile locale. Anul acesta, 18 categorii au fost câştigate de mărci autohtone, respectiv două treimi din categoriile locale au fost câştigate de branduri româneşti. Singura categorie dedicată medicamentelor în combaterea durerii a fost câștigată de Algocalmin®.
Despre Zentiva, o companie Sanofi
Zentiva este parte a Grupului Sanofi începând cu luna martie 2009.
Portofoliul de produse al companiei acoperă o gamă largă de arii terapeutice, însă se concentrează asupra bolilor cardiovasculare, afecțiunilor inflamatorii, durerii, infecțiilor și bolilor sistemului nervos central, precum și asupra bolilor gastrointestinale și urologice.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro