„Ana si Cornel” implementeaza un nou concept in vanzarea en gros si en detail

17 iunie 2015

Vanzarile ridicate obtinute in Ploiesti, unde un astfel de spatiu functioneaza inca din 2003, au dus la decizia de extindere a acestui model de vanzare si in orase precum Targoviste, Bacau si Bucuresti. Cu o suprafata de aproximativ 80 mp, fiecare stand ofera oportunitatea de achizitie en gros si en detail, reprezentand o solutie viabila atat pentru consumul zilnic, cat si pentru clientii specializati, ce isi doresc sa cumpere in cantitati mai mari. Astfel, toti se pot bucura de un pret redus, datorita eliminarii costurilor de distributie.

Cu o traditie de 20 de ani si avand peste 800 de angajati, compania a devenit unul dintre primii trei jucatori de pe piata. Prin implementarea acestui nou sistem, Ana si Cornel isi continua planurile de extindere si de introducere a solutiilor eficiente si viabile pentru clientii sai, alocand o investitie in constructie si echipamente in valoare de aproximativ 50.000 de euro pana in prezent.

“Una dintre preocuparile noastre constante este aceea de a implementa servicii noi si de a gasi modalitati pentru a veni in intampinarea nevoilor tuturor clientilor nostri. Demararea proiectului standurilor in martie 2015 a reprezentat inca un pas in acest sens, iar raspunsul pozitiv primit din partea lor, cat si vanzarile in crestere de la o luna la alta, ne arata ca a reprezentat alegerea corecta. Pe viitor avem planuri de implementare a acestui concept de vanzare in Brasov si Iasi. In plus, decizia guvernamentala de micsorare a TVA-ului de la 24% la 9% incepand din aceasta luna, va conduce la beneficii pe termen lung, atat pentru companie, cat si pentru intreaga piata de carne, determinand cresterea competitivitatii, a interesului clientului pentru produse de o calitate superioara, dar si reducerea evaziunii fiscale. Hotararea ne-a oferit incredere si a determinat cresterea investitiilor.” a declarat Carmina Paraschiv, Director General „Ana si Cornel”.

Activitatea „Ana si Cornel” este una complexa, reunind sub aceeasi umbrela zone distincte. Portofoliul companiei numara o gama larga de produse din carne precum: salamuri, carnati, specialitati crud-uscate, semipreparate si carne proaspata de porc, vita si pasare. Produsele sunt comercializate intr-o retea de 100 de magazine proprii, cu distributie nationala asigurata catre hipermarketuri pentru a satisface cei peste 3000 de clienti proprii.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram