"In 2013, traficul mobil pe tripsta a crescut de circa patru ori, in timp ce valoarea medie a unei rezervari a rămas constanta, in jurul valorii de 355 de euro. In 2014, ne asteptam la o dublare a traficului mobil pe platforma tripsta si a numarului de achizitii facute de pe smartphone-uri si tablete" - Marius Negre, International Sales & Distribution Manager Tripsta
Pentru ca romanii sunt early-adopters cand vine vorba de folosirea dispozitivelor mobilele pentru achizitii, inclusiv de calatorii sau vacante, tripsta incurajeaza aceasta tendinta oferindu-le 10% discount la pretul camerelor de hotel celor care acceseaza site-ul si fac rezervari de pe smartphone-uri sau tablete.
Potrivit datelor Tripsta, in 2013, romanii au efectuat, de pe dispozitive mobile, peste 700 de rezervari de bilete de avion si hoteluri. Durata medie a unei calatorii rezervate de pe mobil a fost de 10 zile, iar rezervarile au fost efectuate cu aproximativ 27 de zile inainte de inceperea calatoriei.
In anul 2013, din totalul rezervarilor efectuate pe tripsta, 11.20% au fost realizate prin intermediul dispozitivelor mobile, in crestere de la ponderea de 8.4% din 2012. Conform datelor Tripsta, luna aprilie a anului trecut a fost cea in care s-au realizat cele mai multe rezervari si achizitii de pe dispozitive mobile, ponderea in aceasta luna fiind de 14,5%.
Cine cumpara calatorii de pe device-uri mobile: barbatii intre 30-40 de ani, posesori de dispozitive Apple
Achizitiile de calatorii de pe mobile sunt realizate predominant de barbati cu varste de 30-40 de ani, posesori de dispozitive Apple. Posesorii de iPhone si iPad au generat 40.59% dintre vizitele pe site, realizand 73.4% dintre rezervari.
Persoanele care detin dispozitive cu sistem de operare Android au generat 56,90% din traficul mobil pe tripsta, iar restul de 2.51% din trafic s-a inregistrat de pe dispozitive mobile precum Windows Phone sau BlackBerry.
Dintre romanii care au cumparat sau rezervat fie bilete de avion, fie hoteluri prin intermediul Tripsta in 2013, 56.23% au fost barbati si 43.77% femei. Clientii care s-au dovedit cei mai activi in a face achizitii mobile in 2013 au fost cei cu varste de 30-40 de ani (39.53%) si 20-30 de ani (33.77%), urmati de persoanele din grupa 40-50 de ani (16.11%). Achizitiile mobile s-au dovedit mai putin atractive pentru categoria 50-60 de ani (6.11%) si de interes redus pentru categoria 60-70 (1.88%).
Destinatiile dorite de romanii care au facut achizitii de pe dispozitivele mobile au fost Istanbul, Viena, Londra, Amsterdam, Berlin, Atena si Munchen. Pe plan intern, cele mai multe solicitari de pe dispozitivele mobile au fost pentru Bucuresti-Cluj si retur.
In perioada ianuarie-decembrie 2013, romanii care au accesat tripsta de pe dispozitive mobile au facut-o in principal de pe smartphone-uri (76%), dar si de pe tablete (24%).
Traficul mobil pe Tripsta: Europenii prefera smartphone-urile tabletelor
Atunci cand vine vorba de traficul mobil, Romania devanseaza Ucraina, Ungaria si Bulgaria, potrivit datelor colectate de tripsta pentru perioada ianuarie-decembrie 2013. Potrivit acelorasi date, grecii sunt lideri la nivel european in materie de accesari mobile ale site-ului Tripsta.
Astfel, cele mai multe accesari mobile ale platformei au venit din Grecia, 67% de pe telefoane mobile si 33% de pe tablete. In top, locul secund este ocupat de Irlanda, cu 73% din traficul mobil generat de pe smartphone-uri si 27% de pe tablete, in timp ce pozitia a treia este ocupata de Rusia, cu 45% din traficul mobil venind de pe smartphone-uri si 55% de pe tablete. Si germanii isi folosesc dispozitivele mobile pentru a accesa platforma tripsta, 61% consultand website-ul de pe smartphone si 39% de pe tablete. Italienii, turcii si polonezii prefera sa isi foloseasca mai curand telefoanele mobile (aceste dispozitive generand 63%, 69%, respectiv 60% din traficul mobil) si mai putin tabletele (37%, 31% si, respectiv, 40%) .
Despre Tripsta
Tripsta este o agentie online de turism inovatoare, care în prezent opereaza în 21 de tari. Prin intermediul website-urilor sale, Tripsta ofera calatorilor zboruri, cazari, închirieri de masini si asigurari de calatorie la preturi mici pe tot globul.
Totul a începul în 2005 odata cu lansarea Travelplanet24, compania mama a tripsta, cand CEO & Co-Fondatorul Philipp Brinkmann împreuna cu Co-Fondatorul Kristof Keim au decis sa dezvolte un sistem de rezervari online inovator pe nisa calatoriilor online de pe piata greceasca. La începutul lui 2010, Travelplanet24 a decis sa patrunda pe noi piete europene sub numele de Tripsta. De atunci, Tripsta s-a concentrat pe construirea brandului, inovare, tehnologie si expansiune. În prezent, reteaua de 28 de tari în care Tripsta opereaza include Grecia, Germania, Marea Britanie, Polonia, Romania, Italia, Rusia, Turcia, Ucraina, Irlanda, Serbia, Ungaria, Republica Ceha, Bulgaria, Franta, Spania, Portugalia, Albania, Norvegia, Suedia, Danemarca, Finlanda, Noua Zeelanda, Africa de Sud, Emiratele Arabe Unite, India, S.U.A., și Hong Kong.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro