ANOFM lanseaza proiectul de integrare a sistemului sau informatic cu alte sisteme informatice

29 mai 2014

Proiectul isi propune atat eficientizarea activitatii structurilor Serviciului Public de Ocupare cu ajutorul interogarii si gestionarii in timp real a unei baze de date integrate, cat si eficientizarea procesului de comunicare intre SPO si alte institutii administrative ale statului.

Noul sistem informatic ANOFM este realizat prin integrarea celui existent cu inca doua sisteme apartinand altor sectoare ale administratiei publice: Safir (aplicatie unitara si integrata de plati pentru toate serviciile sociale), folosita de Agentia Nationala pentru Plati si Inspectie Sociala –ANPIS si Mercur (solutie specializata care asigura gestiunea computerizata a activitatilor institutiilor implicate in asigurari sociale pentru lucratorii emigranti) – implementata de Agentia Nationala pentru Servicii Sociale, Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca si Casa Nationala de Pensii si Asigurari Sociale.
Integrarea celor 3 aplicatii va genera un sistem integrat complet si complex construit ca un depozit global de informatii care permite regasirea facila si rapida a datelor.

In cadrul proiectului, 160 de angajati ai Serviciului Public de Ocupare vor fi instruiti in vederea utilizarii noului sistem informatic integrat si 42 de Agentii Judetene pentru Ocuparea Fortei de Munca vor fi sprijinite sa implementeze noul sistem integrat al bazelor de date

Persoane de contact:

Gelu Constantin, Manager de proiect, ANOFM
Email: [email protected]

Roxana Milos, Specialist Relatii Publice, Daiman Public Relations
E-mail: [email protected]

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram