Ariston lanseaza noua campanie de publicitate şi îşi reconfirma poziţia de lider al pieţei

20 mai 2014

„Noua campanie de publicitate are ca scop reconfirmarea poziţiei de lider a Ariston pe piaţa locală de profil, brandul fiind unul cu tradiţie şi notorietate, în care peste 1,5 milioane de familii din România au încredere”, a declarat Ilinca Rusescu, Directorul de Marketing al Ariston Thermo România.

Potrivit afirmaţiilor sale, obiectivul noii campanii, dincolo de consolidarea imaginii mărcii ca lider absolut al pieţei interne de profil, este şi de a prezenta gama de centrale termice GalEvo, punând accent pe evoluţia tehnologică şi pe confortul oferit de acestea.

„Prin noua campanie aducem în atenţia românilor avantajele incontestabile ale produselor Ariston: eficienţă ridicată, inovaţia şi durabilitatea. În plus, dorim să prezentăm modelele de centrale termice în condensare ce permit economii de până la 35% la consumul de gaz şi, astfel, o scădere considerabilă a costurilor”, a mai spus Ilinca Rusescu.

Astfel, noul spot prezintă centrale termice convenţionale - Clas Evo şi Genus Evo, dar şi în condensare – Clas Premium Evo şi Genus Premium Evo. Acestea sunt modele inovative, cu puteri de până la 35 KW, design deosebit, display în limba română şi o interfaţă inteligentă şi uşor de folosit.

„Toate centralele termice din gama GalEvo fac parte dintr-un proiect amplu prin care ne propunem alinierea portofoliului de produse la tendinţele europene din domeniu. În acest fel, reconfirmăm poziţia Ariston, la nivel local şi global, de susţinător al tehnologiilor avansate ce pun accent pe economisirea de combustibil şi pe protecţia mediului înconjurător”, a mai afirmat Ilinca Rusescu.

Campania de publicitate din această perioadă marchează şi lansarea unui proiect amplu prin care Ariston oferă o extindere a garanţiei de la 3 la 5 ani, fără costuri suplimentare, pentru modele Clas Evo/System, Genus Evo, Clas Premium Evo şi Genus Premium Evo/ System achiziţionate până la 31 octombrie 2014.

Spotul TV din noua campanie Ariston va fi difuzat concomitent pe 13 canalele naţionale. În plus, comunicarea TV va fi susţiuntă şi prin prezenţă în mediul online şi pe canalele de socializare.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram