ASEBUSS si EXEC EDU se alatura evenimentului Marketing 3 0 ca parteneri educationali

15 mai 2012

Scoala de afaceri ASEBUSS si compania de training EXEC-EDU se alatura evenimentului Marketing 3.0, in calitate de parteneri educationali, oferind cursantilor si absolventilor sai oportunitatea de a-si completa experienta de management prin participarea la seminarul sustinut de Philip Kotler. Absolventii beneficiaza de o reducere de 10% la achizitionarea biletelor pentru trainingul certificat “Marketing-ul prin valori”.

Organizat in data de 1 Iunie 2012, la Ateneul Roman, trainingul va fi moderat de catre Prof. Dr. Carmen Balan, specialist cu experienta vasta in managementul marketingului, profesor ASEBUSS si EXEC-EDU. Carmen se va implica activ in adaptarea evenimentului la specificul pieței locale, colaborand cu profesorul Kotler in construirea unui mesaj relevant pentru publicul din Romania.

“Sunt onorata sa particip in calitate de moderator la evenimentul asteptat cu real interes de toti cei pentru care marketingul este forta ce sustine strategia organizatiei, de cei ce promoveaza excelenta si abordarea profesionista in domeniul marketingului. Philip Kotler este un exemplu excelent pentru evolutia dinamica si creativa a gandirii de marketing. Acest guru cu recunoastere mondiala ne arata ca este momentul ca managerii de marketing sa-si revizuiasca perspectiva referitoare la clienti.”, a declarat prof. dr. Carmen Balan.

Prof. Dr. Carmen Balan a urmat programe postuniversitare la Harvard Business School, SUA (CEETP si Colloquium on Participant-Centered Learning-CPCL Program) si a absolvit programe de specializare internationale in cercetare de marketing (la Chartered Institute of Marketing, Marea Britanie), management (IGIA, Franta), marketing si etica (Wirtschaftsuniversität, Viena, Austria).

ASEBUSS si EXEC-EDU valorifica de peste 19 ani conceptele de marketing dezvoltate de Philip Kotler, atat in programul Executive MBA ASEBUSS, cat si in programele de marketing organizate de EXEC-EDU.
Trainingul Marketing 3.0 va cuprinde doua sesiuni a cate doua ore si jumatate, pe parcursul carora participantii vor afla cum sa faca fata provocarilor si oportunitatilor majore de business in perioadele de turbulente. La finalul trainingului, fiecare participant va primi un certificat din partea Institutului Kotler Impact, semnat de catre Prof. Philip Kotler. Certificatul reprezinta o acreditare internaționala recunoscuta de catre asociatiile de marketing din intreaga lume.

Marketing 3.0 este organizat in parteneriat de catre Confident Public Relations (www.confidentpr.com), Choice Management & Consulting și V+O Communication (www.vando.ro).
Agenda completa si detalii despre inscriere pot fi gasite pe site-ul oficial al evenimentului: http://marketing30.ro/.
Partenerii evenimentului sunt: Aerotravel Lufthansa, Air Taxi, ASEBUSS, Athénée Palace Hilton, Coca-Cola Hellenic, EXEC-EDU, JTI, MobilPay, Raiffeisen Bank, Romtelecom și Ursus, iar partenerii media sunt: Ziarul Financiar, Business Magazin și Mediafax.

Despre Philip Kotler
Philip Kotler este fondatorul „managementului marketingului” modern, profesor de marketing internațional la Școala Superioara de Management J. L. Kellogg, din cadrul Universitații din Northwestern, SUA. Este licențiat in economie al Universitații din Chicago și doctor in economie la Institutul de tehnologie din Massachusetts. Philip Kotler este inventatorul celor “4P” in Marketing (care acum au devenit cei “7P”) precum si inventatorul conceptului de “Marketing Social” si este implicat in cercetarea si dezvoltarea marketing-ului de peste 55 de ani. Profesorul Kotler este autorul lucrarii “Marketing Management”, acum la cea de a XIII-a editie – cel mai utilizat manual de marketing in universitatile de afaceri din intreaga lume. Kotler este unicul „triplu” caștigator al premiului Alpha Kappa Psi (AKP) pentru cel mai bun articol al anului aparut in revista Journal of Marketing. Incepand cu anul 1998, Philip Kotler se afla printre Top 50 guru in afaceri la nivel mondial, iar in anul 2008 si 2009 Profesorul Kotler a fost clasat in primii 10 Guru in Afaceri din lume.

Despre Confident
Confident este o agentie full service de consultanta in relatii publice si marketing, creata la inceputul anului 2011. Confident ofera servicii de comunicare corporate si de brand, precum si servicii de comunicare B2B si B2C. Mara Gojgar este acreditata de Chartered Institute of Public Relations, Londra (CIPR) si are o experienta de peste 6 ani in relatii publice si mass media. Inainte de a isi deschide propria agentie, Mara a lucrat pentru clienti din domenii precum financiar-bancar, IT&C, FMCG, constructii si real estate si pentru programe cu finantare europeana. Va invitam sa ne vizitati la www.confidentpr.com.

Despre Choice Management & Consulting
Choice Management & Consulting este o firma de consultanța in management, specializata in dezvoltarea organizaționala inființata de catre Anca Podoleanu și care are in portofoliu clienți precum Romsys, Enel, Petrom/OMV, HR Management Club, La Fantana, Amraz, Prodal94, Henkel, Vienna Insurance Group, Daedalus Millward Brown, UHY Audit CD, Tuborg, Trylon, WizRom. Serviciile oferite de catre Choice Management & Consulting prin rețeaua de parteneri din Israel și Europa sunt executive search, talent management, cultura organizaționala, managementul schimbarii, SaaS in resurse umane.
Anca are o experiența de peste 12 ani in poziții de top management in Pepsi și Vodafone și de peste 7 ani in consultanța manageriala, fiind caștigatoarea distincției Business Woman of the Year in anul 2010, oferita de publicația Business Woman.

Despre V+O Communication
Infiintata la inceputul anului 2006, V+O Communication este una dintre cele mai dinamice si strategice agentii de PR din Romania, parte din unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare regionale independente din Europa de Sud-Est, atat din perspectiva competentelor cat si a ariei geografice acoperite prin cele cinci reprezentante.
Printre clienții V+O Communication Romania se numara: ATE Bank Romania, ABN Systems, COSMOTE Romania, Germanos, Farmec Cluj-Napoca, Impact, Kanal D, Rio Bucovina, Trenkwalder, Wizrom Group, Zapp (Telemobil), si multi altii.

Despre ASEBUSS si EXEC-EDU
ASEBUSS ofera, din 1993, programul Executive MBA, in parteneriat cu o prestigioasa universitate americana: Kennesaw State University, Atlanta, SUA, aflata in TOP 25 programe EMBA si acreditata international AACSB.
Programul Executive MBA al ASEBUSS ocupa pentru al treilea an consecutiv primul loc la aplicabilitatea in cadrul companiei, fiind de asemenea votat numarul 1 pentru imbunatatirea abilitatilor de management, imbunatatirea abilitatilor personale si componenta internationala (TOP MBA din Romania ZF - 30 aprilie 2012).

EXEC-EDU – lider in dezvoltarea manageriala - ofera cel mai diversificat portofoliu de programe standard si adaptate in management si leadership, functionand continuu din 1996. Cu o echipa de 30 de traineri si experti si 7000 de manageri si antreprenori absolventi, din peste 3000 de companii-client, EXEC-EDU a fost aleasa Compania de training a anului 2011, la Gala Premiilor Business Edu.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram