AVANPREMIERA: PRIMELE TESTE OFICIALE DIN 2013 DE LA JEREZ IN SPANIA

5 februarie 2013
Autor:
dowmedia08

Principalele caracteristici pe care le vor constata echipele vor fi: o diferenta mai mare de performanta intre compozitii si timpi mai buni cu aproximativ o jumatate de secunda pe tur.

In plus, Pirelli a introdus o culoare noua, in locul celei argintii din 2012 pentru pneurile de compozitie hard: P Zero Orange. Noua schema de marcare a pneurilor va face culorile mult mai usor de distins atat pentru spectatori, cat si pentru telespectator.

„Testele din pre-sezon sunt foarte importante pentru echipe deorece trebuie sa integreze noile componente aerodinamice si pneurile. Tinand cont de numarul limitat de zile de teste, munca din aceste zile este cruciala pentru ceea ce se va intampla pe parcursul sezonului. Tinand cont ca majoritatea echipelor vin deja cu noul monopost, sunt sigur ca vor fi patru zile aglomerate la Jerez. Echipele vor avea la dispozitie pneuri diferite fata de cele folosite anul trecut, compozitiile fiind cu totul altele. Din acest punct de vedere testele de la Jerez sunt extrem de importante pentru ca echipele trebuie sa inteleaga foarte repede cum functioneaza noile pneuri pentru a putea dezvolta versiunea finala a monopostului pentru prima cursa din 2013”, a spus Paul Hembery, directorul Pirelli Motorsport.

INFORMATII SUPLIMENTARE:

• Fiecare masina va avea la dispozitie un maximum de 35 de seturi din noile compozitii Pirelli P Zero - soft, medium si hard, compozitii disponibile la Jerez, inclusiv pneurile intermediare si de ploaie Cinturato. Pneurile de compozitie supersoft nu vor fi disponibile la Jerez pentru ca nu se potrivesc cu acest tip de circuit.
• Echipele au alocate un numar maxim de 100 de seturi pe masina pe an in teste. Fiecare echipa poate sa aleaga sa foloseasca orice combinatie de compozitii doreste in timpul unui test fara a depasi insa suma totala de 100 de seturi.
• Circuitul cu o lungime de 4,428 km este format din viraje lente si viraje de viteza medie spre mare ceea ce solicita in special pneurile spate care trebuie sa furnizeze tractiunea ideala.
• Anul acesta regulamentul sportiv si cel tehnic nu s-a schimbat fata de cel din 2012. Totusi pneurile din acest sezon, datorita modificarii constructiei lor, sunt mai grele cu aproximativ 2 kilograme. Acest lucru a fost compensat prin ajustarea greutatii minime a monoposturilor.
• Se asteapta o uzura mare a pneurilor spate datorita duritatii suprafetei circuitului de la Jerez, cea mai mare dintre toate circuitele pe care ajunge Formula 1 in acest sezon.

ALTE CIFRE:

COMPOZITIE SETURI FURNIZATE PER ECHIPA* CEL MAI BUN TIMP DIN 2012

Supersoft 0 n/a
Soft 1 01:17,613 (Ziua 3)
Medium 6 01:19,670 (Ziua 1)
Hard 7 01:18,561 (Ziua 2)
Intermediare 3 n/a
De ploaie 3 n/a

* Conform intelegerii dintre Pirelli si echipele implicate. Fiecare echipa mai poate solicita alte 15 seturi suplimentare pentru acest test.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram