Black Friday 2016 este un eveniment important asteptat de retailerul BADABUM. Pentru clientii sai dar si pentru vizitatorii care nu au mai comandat de aici, BADABUM a investit in platforma online o suma ce depaseste borna psihologica de 150.000 de euro. Astfel, peste 10.000 de vizitatori simultani ai platformei vor avea parte de o experienta fara urme de neplacere.
Investitia facuta nu este o masura salvatoare, deoarece nici in anii trecuti, de Black Friday, nu s-au inregistrat dificultati majore in accesarea Badabum. BADABUM se asteapta la aceasta cifra de 10.000 de vizitatori si implicit de multe comenzi. Pentru un magazin online, este important ca si comenzile sa se efectueze cu aceeasi rapiditate in conditii de plasare simultana, nu numai actiunile de vizitare si consultare a articolelor afisate.
Investitiile vizeaza si eliberarea presiunii de pe centrele logistice, care se vor ocupa de procesarea comenzilor si de livrari, precum si de eventualele anulari ale comenzilor, reprocesari ori retururi. Pentru toate acestea este nevoie de o coordonare precisa si de asigurarea unor procese logistice de exceptie. Pana si organizarea costa, retailerul BADABUM fiind totalmente constient de acest lucru de bucatarie interna.
Ce ajunge la client sunt numai efectele care ii servesc:
•Best user experience - platforma care functioneaza foarte bine
•Finalizati comanda fara stres - o comanda care se plaseaza rapid
•What you see is what you get - ambalaje intacte pentru produse
•Nu e loc de surprize - produse ce detin calitatea declarata online
•Vocea clientului este auzita - actiuni post-vanzare prompte
•Time is money - o livrare eficienta
Investitia in infrastructura este obligatorie pentru toate magazinele online care intra in hora denumita Black Friday 2016, insa putine sunt cele care pluseaza cu sumele investite la un asemenea nivel. Atat partea hardware cat si partea software au fost imbunatatite considerabil in lunile anterioare pentru ca in momentul mult asteptat la care se inregistreaza Black Friday pentru BADABUM, fenomenul cumparaturilor online febrile sa fie suportat fara emotii.
"Daca ar exista, emotiile noastre privind Black Friday ar aduce un sentiment de neplacere si dezamagire in randul vizitatorilor. Nu mai suntem de mult timp la prima editie de Black Friday, ca sa nu stim ce se intampla, si niciun comerciant online nu are voie sa se prefaca nestiutor. Pana la urma, este vorba de respectul fata de client si fata de propria afacere. Stam bine la acest capitol.”, declara un om cu proprietatea termenilor, Catalin Savulescu, directorul companiei BADABUM.
Black Friday 2016 inseamna pentru Badabum reduceri semnificative acordate in procente diferite la peste(!) 40 de mii de produse. BADABUM mizeaza pe urmatoarele reduceri si preturi de plecare:
• Monitoare la care se acorda reducere de pana la -50%
• Laptopuri care prezinta reduceri de pana la -40%
• Componente si periferice cu reduceri de pana la -72%
• Imprimante cu pretul redus cu pana la -40%
• Televizoare al caror pret scade cu pana la -50%
• Telefoane smartphone cu reduceri de pana la 1500 RON
• Sisteme de tip (video)interfon care costa mai putin cu 600 RON
• Camera video auto cu preturi incepand de la 99 RON
• Electrocasnice, produse de ingrijire personala: reduceri de pana la -70%
Tot Catalin Savulescu declara ca numarul mare al articolelor nu reprezinta pentru el ceva spectaculos: “In cei patru ani precedenti de Black Friday, cumulat, am vandut in jur de un milion de articole apartinand, bineinteles, de zeci de mii de produse. Business-ul nostru este obisnuit cu aceste statistici, si pentru asta multumim clientilor nostri care ne-au ales si ne aleg in continuare”.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro