Beko a lansat o nouă platfomă de comunicare pe termen lung, care poziționează brandul ca “Partenerul oficial al fiecărei zile” (Official Partner of the Everyday).
Partenerul oficial al fiecărei zile (Official Partner of the Everyday) va consolida poziţia Beko ca un brand cu adevărat centrat pe consumatori, care sprijină nevoile reale ale acestora în fiecare zi şi în acelaşi timp celebrează bucătăria ca inimă a casei pentru familiile moderne.
Campania este fundamentată pe înțelegerea vieții oamenilor și a nevoilor reale ale acestora, dar și a frustrărilor de zi cu zi. Beko oferă soluții ingenioase printr-o gamă largă de produse rapide și inteligente, ce sunt adaptate la nevoile reale ale oamenilor în fiecare etapă a vieții lor și care le arată că se pot baza pe Beko ca pe un partener în fiecare zi.
O serie de șase spoturi TV va fi creată și difuzată în mai mult de 30 de țări din întreaga lume pe parcursul anului 2016, pentru a lansa campania, în timp ce filmul de imagine de brand va fi promovat pe YouTube în peste 25 de piețe cheie. Campania va fi una 360°, incluzând comunicare în print, outdoor, in-store și digital, pentru a crește vizibilitatea campaniei.
Beko va pune în valoare Parteneriatul premium de 4 ani cu FC Barcelona, pentru a sprijini noua platformă de comunicare. Toate acțiunile orientate spre fotbal vor poziționa Beko ca Official Partner of Play – pornind de la Partenerul oficial al fiecărei zile (Official Partner of the Everyday), dar totodată vor asocia Beko cu reputația clubului de a juca abil, cu libertate și zâmbetul pe buze, atât pe teren, cât și în afara acestuia. Beko este partenerul oamenilor în fiecare aspect al vieţii lor ocupate, sprijinindu-i prin electrocasnice mai rapide și fiabile, oferind astfel consumatorilor mai mult timp și libertatea de "a juca" în fiecare zi în spiritul FC Barcelona.
Ca parte a campaniei Official Partner of Play, unii dintre jucătorii de clasă mondială ai FC Barcelona au fost transformați în animații jucăușe pentru a pune zâmbetul pe buzele fanilor și publicului larg. Animațiile vor fi integrate în canalele media digitale și social media, inclusiv prin interacţiuni în timp real pe parcursul meciurilor mari, cum ar fi El Clasico (FC Barcelona - Real Madrid) din 2 aprilie 2016 - cel mai important meci de fotbal inter-cluburi din întreaga lume, care este vizionat de mai bine de 500 de milioane de telespectatori la nivel mondial.
Tülin Karabuk, CMO la Beko Global, a declarat: "Beko știe că în fiecare zi există oameni care au nevoie de soluții pentru viața lor ocupată sau pentru elementele neprevăzute de zi cu zi. Prin urmare, ne asigurăm că toate produsele noastre sunt proiectate în concordanță cu nevoile zilnice ale consumatorilor noștri. Suntem Partenerul oficial al fiecărei zile (Official Partner of the Everyday) și suntem încântați să implementăm în următoarele luni la nivel mondial o nouă platformă de comunicare pentru milioane de oameni, începând cu mult așteptatul El Clasico dintre FC Barcelona și Real Madrid de pe Camp Nou din 2 aprilie. La Beko, noi credem că un adevărat partener nu este doar un sponsor - un adevărat partener stă alături de oameni și îi susține în tot ceea ce fac. Acesta este motivul pentru care Beko este Partenerul oficial al fiecărei zile (Official Partner of the Everyday). "
***
Despre Beko
Beko este marca internațională de electrocasnice a Arçelik Group și Partener premium al echipei de fotbal FC Barcelona. Aceasta oferă linii de produse care includ electrocasnice mari, aparate de aer condiționat și electrocasnice de mici dimensiuni. Beko este al doilea cel mai mare brand de electrocasnice din Europa și brandul cu cea mai rapidă creștere pe piața europeană în ultimii șapte ani.
Beko este unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața electrocasnicelor din Marea Britanie și, de asemenea, liderul pieței de electrocasnice neîncorporabile din Franța și liderul pieței de electrocasnice din Polonia. În plus, Beko a devenit brandul de electrocasnice cu cea mai rapidă creștere de pe piața germană, cea mai mare piață de electrocasnice din Europa ultimilor cinci ani, ce a înregistrat o triplare în această perioadă.
Pentru Beko, generația inteligentă este cea mai mare sursă de inspirație în identificarea de noi soluții inovatoare. Beko este inspirat de nevoile și stilul de viață în continuă schimbare ale oamenilor și e dedicat să ofere consumatorilor o viață mai simplă prin electrocasnice inteligente. Beko oferă o gamă largă de soluții inteligente pentru a satisface nevoile diferitelor categorii de oameni, culturi și moduri de viață, în mai mult de 100 de țări din întreaga lume, prin furnizarea de electrocasnice rapide, fiabile și eficiente din punct de vedere energetic, cu tehnologii inteligente și un design elegant.
Beko și FCB
Beko este Partener premium al clubului de fotbal FC Barcelona. Beko a semnat la începutul sezonului 2014/15 un contract de sponsorizare cu o durată de patru ani, care se întinde până la sfârșitul sezonului 2017/18. Este un parteneriat la nivel mondial, care prevede plasarea logoului Beko pe mâneca tricoului de joc.
Parteneriatul Beko cu FC Barcelona va fi reactivat printr-o nouă campanie lansată în 2016, care scoate în evidență valorile comune ale "jocului" pe care le împărtăşesc atât clubul, cât și brandul. Campania Official Partner of Play aduce în prim-plan jucători de renume mondială, printre care Lionel Messi, Luis Suárez, Neymar Jr., Andrés Iniesta sau Gerard Piqué, care vor apărea în persoană sau sub forma unor animații jucăuşe.
În utilizarea fotografiilor, vă rugăm includeţi următoarea referinţă: ©Beko.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro