belVita Start demareaza proiectul Mic Dejun 2 0 cu ajutorul prietenilor sai de pe Facebook

3 octombrie 2011
Autor:
dowmedia08

belVita Start, singurii biscuți special creați pentru micul dejun de pe piața din Romania, demareaza astazi un nou proiect neconvențional: o carte despre cultura micului dejun, care include rețete, curiozitați și obiceiuri legate de prima masa a zilei, informații nutriționale utile despre alimentele cele mai folosite la micul dejun și multe altele. Cartea este realizata prin contribuțiile aduse de catre fanii de pe Facebook și cu sprijinul medicului nutriționist Corina Zugravu.

“Micul dejun este important, lucru știut de fiecare dintre noi. Cu toate acestea, stilul nostru de viața s-a schimbat odata cu vremea și este influențat de ritmul alert actual, care impacteaza implicit și micul dejun și cultura acestuia. Aceasta este una dintre ideile care au stat la baza proiectului Mic Dejun 2.0: realizarea unei carți despre cultura micului dejun pentru ca, pe de o parte, sa ne reamintim importanța acestuia, iar pe de alta parte sa beneficiem de o imagine a stilului de viața actual, ca urmare a contribuției fanilor noștri” a declarat Maria Burnuz, Brand Manager Kraft Foods.

Intregul proiect va fi realizat prin intermediul paginii de Facebook belVita Start, unde consumatorii vor putea impartași rețetele care ii ajuta sa-și inceapa fiecare zi cu vitalitate sau experiențele lor legate de micul dejun, povesti despre obiceiurile lor și vor raspunde multor altor provocari care vor fi incluse in conținutul carții Mic Dejun 2.0.

“Obiectivul nostru este sa avem cel puțin 100 de autori care vor contribui la aceasta carte prin intermediul Facebook, conținutul oferit de ei adaugandu-se materialelor pe care belVita le va furniza ca urmare a cercetarilor realizate și a contribuției medicului nutriționist care susține aceasta inițiativa. Fanii noștri sunt foarte activi și cunosc foarte multe despre beneficiile unui mic dejun echilibrat și sanatos și suntem increzatori ca aceasta carte va deveni un punct de referința pentru cultura moderna a micului dejun ” a adaugat Maria Burnuz.

Conținutul nutrițional al retetelor furnizate de catre fanii belVita pe durata campaniei va fi analizat de catre dr. Corina Zugravu, pentru a include in cartea Mic Dejun 2.0 propuneri care ofera aportul recomandat de 20-25% din cantitatea zilnica de calorii necesara unui adult.

“Consider inițiativa BelVita Start binevenita și cred ca, prin intermediul acestui proiect, vom putea, furniza informații utile pentru toți consumatorii care iși doresc sa inceapa ziua cu o masa echilibrata și sanatoasa, care sa ii ajute sa raspunda provocarilor vieții moderne, cum ar fi lipsa timpului ” a declarat Corina Zugravu.

Campania se va desfașura exclusiv pe Facebook timp de 4 saptamani, pe parcursul carora fanii belVita Start vor putea contribui cu materiale care pot fi incluse in cartea Mic Dejun 2.0, fie ca este vorba de propunerea unor rețete, de furnizarea unui raspuns la intrebari sau de folosirea unei aplicații dedicate.

***
belVita Start sunt biscuiti deliciosi, crocanti, special creati pentru a fi parte a unui mic dejun echilibrat si sanatos. Facuti din cereale integrale, bogati in cereale, sunt o sursa de fibre si contin vitamine si minerale . Consumati ca parte a unui mic dejun echilibrat, cum ar fi alaturi de o cafea cu lapte si un fruct, este dovedit clinic ca elibereaza treptat carbohidrati timp de 4 ore, pentru a mentine consumatorii in forma intreaga dimineata.

Despre Kraft Foods
Kraft Foods Inc. (NYSE: KFT), cu sediul in Northfield, Ill., este o forta globala in industria alimentara, cu un portofoliu de marci fara egal, iubite de consumatori. Kraft Foods comercializeaza cu succes produse delicioase precum biscuiti, dulciuri, bauturi, branzeturi, mezeluri si semipreparate in aproximativ 170 de tari. Compania a inregistrat in 2010 venituri de 49,2 miliarde de dolari, peste jumatate din aceasta suma provenind din afara Americii de Nord. 11 dintre marcile simbol ale companiei – Cadbury, Jacobs, Kraft, LU, Maxwell House, Milka, Nabisco, Oreo, Oscar Mayer, Philadelphia si Trident – genereaza venituri de peste 1 miliard de dolari anual, iar 40 dintre marcile sale sunt iubite de consumatori de peste un secol. Lider in inovatie, marketing, sanatate & wellness si dezvoltare durabila, Kraft Foods este cotat la Dow Jones Industrial Average, Standard & Poor’s 500, Dow Jones Sustainability Index si Ethibel Sustainability Index. Pentru mai multe informatii, va rugam vizitati www.kraftfoodscompany.com si www.facebook.com/kraftfoodscorporate

Kraft Foods Romania
Kraft Foods este prezenta pe piata din Romania incepand cu anul 1994. Marcile Kraft Foods din Romania sunt: Jacobs, Nova Brazilia, Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pim`s, Barni, Oreo. Conform studiului de piata MEMRB, Kraft Foods detine pozitia numarul 1 pe piata de cafea si ciocolata in Romania si o pozitie importanta pe piata de biscuiti. Pentru mai multe detalii accesati http://www.kraftfoodscompany.com/ro/ro/home/index.aspx

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram