Beneficiile blogului pentru afaceri

10 octombrie 2017
Autor:
Atelierul de Creatii Digitale

Există o gamă largă de beneficii pentru companiile care utilizează bloguri pentru promovare și marketing. Un blog este un instrument suplimentar care nu numai că este capabil să ajungă la noi clienți, ci poate și să creeze o comunitate dinamică care să schimbe informații, soluții, recenzii și opinii despre o afacere și produsele, serviciile și reputația acesteia.

Noi clienți

Folosirea unui blog ca element cheie al unei inițiative de marketing online și de promovare vă oferă șansa de a ajunge la noi clienți și de a prezenta clienților existenți o nouă afacere.

Natura interconectată a social media, unde un singur client poate împărtăși o experiență cu propria rețea, oferă oportunități de a ajunge la mai mulți oameni. De asemenea, natura dinamică a unui blog, care este mereu revigorata și actualizata, ajută la obținerea unor clasamente mai ridicate ale rezultatelor căutării pe internet, ceea ce atrage noi clienți.

Dezvoltarea brandului sau a "personalității"

Natura personală a blogurilor și capacitatea de a genera conversații și interacțiuni online permit unei afaceri să dezvolte și să proiecteze o personalitate sau trăsături specifice, cum ar fi inovarea sau orientarea spre servicii pentru clienți.

Cu toate acestea, astfel de caracteristici trebuie definite și gestionate printr-o planificare clară pentru a asigura coerența în timp.

Colectarea de feedback, recenzii și mărturii

Blogurile și comentariile cititorilor reprezintă o sursă esențială de informații pentru afacerea dvs. și pentru alți cititori și clienți.

Comentariile cititorilor și, în special, comentariile clienților, oferă feedback detaliat și imediat cu privire la activitățile, produsele și serviciile dvs. de afaceri.

Răspunsul pozitiv oferă încredere altor clienți potențiali, în timp ce feedback-ul negativ vă oferă șansa de a răspunde preocupărilor, de a vă apăra produsul / serviciile sau de a vă îmbunătăți procesele de afaceri.

Răspunderea și gestionarea plângerilor

Fiți pregătiți pentru plângeri și comentarii negative și nu reacționați negativ la feedback-ul autentic. Felul în care răspundeți criticilor, în special în conversațiile inițiate de blogul dvs., va avea un impact semnificativ asupra felului în care sunteți percepuți de către adepții și comunitatea online.

Plângerile și feedback-ul negativ pot prezenta oportunități neprețuite de a îmbunătăți serviciile și produsele într-o manieră care câștigă noi susținători și loialitatea clienților.

Sfaturi pentru bloguri de afaceri

Înainte de a începe să scrieți un blog, luați în considerare realitatea sobrătoare că majoritatea blogurilor sunt abandonate din cauza lipsei de interes din partea cititorilor sau a bloggerilor.

Luați în considerare dacă un blog este un instrument util pentru afacerea dvs., dacă aveți resursele pentru a posta în mod regulat și dacă puteți atrage urmași. Dacă totuși doriți să continuați, există o serie de pași de bază pe care trebuie să le faceți pentru a profita la maxim de blogul dvs. de afaceri.

Elaborați un plan de acțiune

Elaborarea unui plan de acțiune simplu este un pas important pentru a vă asigura că postările dvs. de pe blog sunt focalizate, în timp util și relevante pentru obiectivele de afaceri mai largi, cum ar fi lansarea de noi produse sau dezvoltarea de noi servicii.

Un plan de acțiune pentru bloguri vă permite, de asemenea, să determinați teme adecvate înainte de timp și să alocați timp sau resurse pentru dezvoltarea materialului (care ar putea include grafică, video sau audio, precum și text).

Integrați blogurile cu alte produse de marketing

Blogurile de afaceri funcționează cel mai bine atunci când sunt utilizate împreună cu alte instrumente de marketing, inclusiv alte medii sociale. Aflați despre alte strategii media sociale, inclusiv Facebook, Twitter, YouTube, marketing bazat pe locație și marketing cu cupoane.

Actualizați-vă conținutul

Păstrarea cititorilor interesați se bazează pe faptul că aveți mesaje noi, interesante și relevante. Utilizatorii media sociali au spus cercetătorilor că doresc reduceri, donații, invitații la evenimente și informații despre produse de la companii.

În același timp, aveți grijă să nu scrieți mesaje pe blog care nu fac altceva decât să promoveze produsele și serviciile dvs. de afaceri - cele mai eficiente bloguri atât informează cât și distrează.

În plus, monitorizați știrile și evoluțiile din industria dvs. mai largă și luați în considerare interviurile cu experții din industrie ca fiind "puncte de plecare" pentru intrările de blog care arată modul în care afacerea dvs. rămâne la zi.

Promovați-vă blogul

După ce ați completat și ați încărcat o nouă postare pe blog, promovați-o folosind alte medii sociale. Includeți un link pe bannerul "știri" pe site-ul dvs. Web. Trimiteți e-mailuri către baza dvs. de clienți. Distribuiți-le pe Twitter, Tumblr, LinkedIn și Facebook.

Atrageți abonații

Blogurile permit în mod automat cititorilor să se aboneze printr-un feed care le spune când ceva a fost actualizat pe blog. Cititorii pot, de asemenea, să poată alege să primească notificări prin e-mail ori de câte ori actualizați blogul cu o postare nouă.

Atribuiți responsabilitatea

Asigurați-vă că cineva din compania dvs. este responsabil pentru păstrarea blogului dvs. și pentru moderarea oricăror comentarii.

Într-o afacere mică, acesta poate fi proprietarul afacerii. În întreprinderi mai mari, acesta ar putea fi un manager de comunicații sau un întreg departament de marketing.

În toate cazurile, trebuie să oferiți instruire, resurse și alte forme de sprijin pentru a vă asigura că blogul dvs. de afaceri atinge rezultatele dorite.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram