Brandul Levi’s, in colaborare cu idolul international Beyonce, debuteaza astazi Pool Hall, al doilea capitol al campaniei REIIMAGINE si o celebrare a mostenirii longevive Levi’s si a viziunii artistice transformatoare a lui Beyonce. In noul film si noile vizualuri, Beyonce prezintanatural un look iconic denim pe denim si versatilitatea sa atemporala.
Bazandu-se pe succesul primului capitol – Launderette, care a inspirat publicul reimaginand o reclama clasica din 1985 – Pool Hall reinterpreteaza ad-ul iconic al lui Levi’s din 1991 cu acelasi nume. Levi’s a facut echipa cu regizoarea castigatoare a premiului GRAMMY Melina Matsoukas pentru cel mai recent capitol al campaniei REIIMAGINE, readaptand aceasta bucata din istoria Levi’s, aratand in acelasi timp versatilitatea atemporala a hainelor sale.
Campania a fost conceputa in parteneriat creativ cu TBWA\Chiat\Day LA si produsa de de la revolućion/ PRETTYBIRD.
Pool Hall o surprinde pe Beyonce sfidand asteptarile in timp ce infrunta un rechin local, interpretat de Timothy Olyphant, intr-un joc de biliard cu mize mari. Celebrand produsele Levi’s ca elemente de baza in stil modern care continua sa evolueze, noul capitol imbratiseazainterpretari indraznete si incurajeaza purtatorii sa le faca proprii lor. Vizualurile suplimentare ale capitolului 2 au ca eroi piese uimitoare, inclusiv blugii Ribcage Wide Leg, vesta impletita si trench-ul Spade, decorate cu ornamente personalizate pentru a reflecta spiritul individualitatii si reinventarii centrale ale campaniei.
"Nu exista o alta piesa de garderoba care sa evoce confortul, eleganta moderna, tinuta clasica americana si nostalgia asa cum o face denimul", a declarat Beyoncé. „Si cand ma gandesc la toate aceste lucruri, ma gandesc la Levi's”. Ea a continuat: „Pentru cel de-al doilea capitol al colaborarii noastre, ne-am distrat si mai mult reimaginand naratiunea denim pe denim, prin prisma unei femei, care poate fi sexy, indrazneata si o competitoare feroce, toate in acelasi timp. Am vrut sa celebram dualitatea dintre gratie si putere.”
“Levi’s a cladit intotdeauna pe bogata sa istorie, reinterpretand denimul in noi momente culturale si demonstrand ca reinventarea este esentiala”, a declarat Kenny Mitchell, director global de marketing Levi’s la Levi Strauss & Co. „Pool Hall onoreaza mostenirea noastra in timp ce se actualizeaza permanent, oferind fanilor sansa de a-si personaliza jeansii Levi’s si de a-si exprima stilul unic.”
Pool Hall se lanseaza cu o campanie globala complet integrata, care include televiziune, digital, social media, out-of-home si activari de brand. In plus, retelele sociale ale brandului vor prezenta continut de stil suplimentar de la creatori globali, care incurajeaza spectatorii sa-si puna propria amprenta de stil. Fanii si prietenii brandului vor fi, de asemenea, invitati sa participe la experiente care vor servi drept loc de joaca pentru propriile reinterpretari.
Campania continua traditia Levi’s de a lucra cu cele mai cunoscute talente creative ale vremurilor noastre. Matsoukas a colaborat cu directorul de imagine, castigator al premiului Emmy, Marcell Rev si cu celebrul fotograf Mason Poole, pentru a surprinde esenta vizuala a Pool Hall, bazandu-se pe mostenirea campaniilor si imaginii emblematice Levi’s.
Pentru mai multe informatii despre camoania REIIMAGINE, vizitati levi.com/liveinlevis si urmariti @levis pe Instagram si TikTok.
Despre Levi’s
Brandul Levi’s este epitomul stilului american clasic si degajat. Din momentul in care Levi Strauss & Co. Inventati in 1873, jeansii Levi’s au devenit unul dintre cele mai recognoscibile piese vestimentare din lume — captivand imaginatia si loialitatea oamenilor vreme de generatii. Azi, portofoliul brandului Levi’s continua sa evolueze printr-un spirit inovator unic in industria textila. Gama sa de articole din denim si accesorii este disponibila in peste 110 tari, oferind posibilitatea celor din intreaga lume sa-si exprime stilul personal. Pentru mai multe informatii despre brandul Levi’s, produsele si magazinele sale, va rugam savizitati levi.com.
Despre Levi Strauss & Co.
Levi Strauss & Co. Este una dintre cele mai mari companii producatoare de imbracaminte si liderul global in productia de denim. Compania creaza si comercializeaza jeansi, imbracaminte casual si accesorii pentru barbati, femei si copii sub brandurile Levi's, Dockers, Levi Strauss Signature si Beyond Yoga. Produsele sale sunt comercializate in peste 110 tari din intreaga lume, printr-o combinatie de lanturi de magazine de sine statatoare, magazine din complexuri comerciale, site-uri, si o amprenta globala de aproximativ 3.200 de magazine dedicate. Venitul net raportat de Levi Strauss & Co. in 2023 a fost de 6,2 miliarde de dolari.Pentru mai multe informatii, intrati pe http://levistrauss.com, iar pentru noutati despre companie si comunicate de presa, accesati http://investors.levistrauss.com.
Toate drepturile rezervate - LivePR - AiPress.ro
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro