Tuia, cunoscut si sub denumirea de Arborvitae, este unul dintre cei mai des folositi arbusti de peisaj. Desi sunt folositi, de cele mai multe ori, in formarea de garduri vii, arbustii de tuia pot fi utilizati intr-o varietate de forme pentru a oferi culoare vesnic verde in designul peisajului. Ce specii de tuia exista? Cea […]
Publicitatea stradala poate fi o forma esentiala de promovare pentru afaceri, indiferent de dimensiunea lor. Acest tip de publicitate, cunoscut si sub denumirea de publicitate outdoor (Exterioara) , are un impact semnificativ asupra consumatorilor si poate fi extrem de eficient atunci cand este integrat corect in strategia de marketing. De ce este publicitatea stradala este […]
Nicio alta incapere din casa nu necesita mai multa atentie decat bucataria, atunci cand vine vorba de organizare, spatii de depozitare si zone utile. Daca nu aveti de la bun inceput o strategie sanatoasa, s-ar putea sa va faceti viata mai grea de fiecare data cand trebuie sa gatiti, sa faceti curatenie si, desigur, sa […]
In adolescenta, cel mai probabil ai aflat despre masturbare. Acea senzatie de contact intre mana si zona genitala iti provoca placeri extraordinare. Probabil ca aceasta activitate ai practicat-o multi ani la rand in continuare, pentru a te explora din punct de vedere sexual. Odata cu cresterea in varsta insa, ai descoperit si alte tipuri de […]
Stimularea manuala este o metoda prin care un cuplu se poate satisface sexual reciproc. Stimularea manuala poate fi facuta prin masturbare, masaj sau alte tehnici, fiecare avand propriile sale beneficii. In acest articol vom vorbi despre anumite tehnici prin care iti poti stimula manual partenerul pentru a avea parte impreuna de o noapte de neuitat. […]
Fardurile pentru copii sunt un subiect delicat. Multe dintre mamici aleg ca cele mici “sa mai copilareasca putin”. Noi suntem de parere ca cei mici dicteaza comportamentul. Daca fetitele sunt atrase si vor sa incerce machiajul o pot face cu ajutorul produselor potrivite. Este de datoria noastra sa le punem la dispozitie produse sigure pentru […]
www.MimoStore.ro, magazin exclusiv maca MIMO, raspunde dorintei de a iesi din cotidian prin tinute vesele si colorate, accesorizate indraznet. Daca esti in cautarea unui colier statement colorat si versatil, pentru tine sau pentru o prietena draga, aici vei gasi mai multe modele in nenumarate culori, atat standard, cat si customizabile. Produsele de pe www.MimoStore.ro, haine pentru […]
Utilizatorii LivePR.ro beneficiază de astăzi de un upgrade major al infrastructurii care susține platforma. În weekend, respectiv în perioada 19 – 20 septembrie am lucrat împreună cu partenerii noștri specializați în web hosting și infrastructură IT, SpeedHost.ro, la actualizarea părții tehnice a platformei LivePR.ro, actualizări necesare în contextul unei creșteri importante a traficului și, implicit, […]
Comunicatele de presă și advertorialele publicate pe LivePR.ro au un potențial mai mare de propagare odată cu introducerea serviciului One Signal, pentru distribuirea de notificări în browser, la fiecare material publicat pe platformă. Prin introducerea acestui serviciu ne dorim ca utilizatorii LivePR.ro să beneficieze de încă o alternativă de distribuție a materialelor publicate. În același […]
Brandul de băuturi răcoritoare, emblematic la nivel global, Coca-Cola a invitat mai multe agenții de PR pentru a se înscrie într-un proces strict de evaluare. Scopul acestui demers este acela de a găsi agențiile care pot fi trecute pe „lista scurtă” de furnizori autorizați ai Coca-Cola. Compania încearcă să-și redefinească poziția la nivel mondial, după […]
În ultima vreme aceasta a fost știrea care a răvășit content marketing-ul și PR-ul din toată lumea. Schimbarea algoritmilor newsfeed-ului Facebook prin care conținutul publicat pe paginile corporate își pierde din „putere” în favoarea conținutului publicat de pe profilurile personale. Așadar, utilizatorul avea să afle mai multe despre oamenii din lista de prieteni, decât noutățile […]
Facebook schimbă regulile jocului social media pentru PR-iști și marketeri. După ce a reușit să-i seducă prin facilitatea unei comunicări aproape directe cu publicul țintă, rețeaua de socializare cu peste 2 miliarde de utilizatori a aruncat „bomba”. În curând postările paginilor aparținând companiilor vor fi mai puțin prezente în news feed-urile utilizatorilor. Pentru multe companii, […]
Identificarea și cunoașterea publicului țintă sunt demersuri de cercetare esențiale în orice strategie de comunicare. În același timp, pentru demersurile specifice din cadrul strategiei vei avea nevoie de o serie de detalii pentru a putea redacta un comunicat de presă cu un mesaj customizat în funcție de situația comunicată și de publicul țintă. Tocmai de […]
Unul dintre obiectivele unui comunicat de presă distribuit online este, fără doar și poate, optimizarea pentru motoarele de căutare a site-ului distribuitorului sau a firmei pe care distribuitorul, agenție de PR, sau marketing online, o reprezintă. Îmbunătățirea poziționării în rezultatele motoarelor de căutare este o preocupare majoră care, pe zi ce trece, devine din ce […]
Vorbeam într-un articol anterior despre cum „cu un comunicat de presă nu se face primăvară”. Într-adevăr găsirea subiectului reprezentativ, documentarea și redactarea primului comunicat de presă este o provocare majoră, după care ai tot dreptul de a răsufla ușurat(ă), dar este abia o mică parte din ceea ce te așteaptă în continuare, menținerea „ștachetei” sau […]
Ești specialist în PR, antreprenor, copywriter, digital marketer și tocmai ai scris un comunicat de presă despre un eveniment, un produs sau un serviciu, o realizare sau o noutate a companiei pe care o reprezinți și ai nevoie ca acest comunicat să fie văzut și citit de o audiență cât mai largă. Unde altundeva poți […]
Recent, am făcut un upgrade platformei noastre de publicare și distribuție a comunicatelor de presă LivePR.ro. Odată cu acest upgrade am implementat și o serie de opțiuni noi pentru a oferi utilizatorilor noștri o experiență de vizitare și de lucru pe platformă mult mai bună ca până acum. Nu în ultimul rând, ne-am preocupat de […]
Programul unui om de PR poarte fi foarte încărcat, așa că rămâne foarte puțin timp și energie pentru dezvoltarea profesională, pentru a rămâne în pas cu evoluție domeniu, pentru a se menține la nivelul evenimentelor și a nu se lăsa depășit sau depășită de ele. În condițiile în care segmentul de comunicare este unul atât […]
În 27 octombrie 2015, la hotelul JW Mariott din București se împart distincțiile pentru cele mai mai bune firme din mediul de afaceri românesc, firme care s-au remarcat în anul 2014. Pentru al treilea an consecutiv, LivePR.ro este partener media oficial al evenimentului care a devenit deja unul de tradiție pentru mediul de business […]
Acumen Integrat anunță desfășurarea primei ediții a Conferinței Managementul Relațiilor cu Clienții în România, care va avea loc în perioada 4-6 iunie 2015, la Hotel InterContinental București.
CEO-ul Starbucks Howard Schultz poate fi considerat unul dintre cei mai îndrăzneți manageri de corporație. Schultz nu se dă înapoi de la a implica brandul pe care îl reprezintă în probleme politice sensibile. Cea mai recentă campanie de responsabilitate socială demarată de Starbucks a luat cu asalt rețelele sociale, unde #RaceRogather este „trending”.
Un raport recent publicat de Facebook „Global Government Requests Report”, într-un exercițiu de transparență, este relevat numărul cererilor guvernelor statelor lumii în legătură cu restricționarea conținutului sau accesul la conturile care au încălcat legile din statele respective. Printre cele mai active țări din punctul de vedere al numărului de cereri sunt India și Turcia.
Facebook vine cu o veste proastă pentru administratorii de pagini care au recurs la practici neordodoxe pentru a crește numărul de fani ai paginilor pe care le administrează. Astfel, cei care au cumpărat mii de like-rui din surse obscure și au printre fanii paginii profiluri inactive, s-ar putea trezi, începând cu 12 martie fără toată […]
Starbucks, împreună cu site-ul de matrimoniale Match.com, organizează o campanie interesantă cu ocazia Zilei Îndrăgostiților, respectiv pe limba lor, Valentine's Day. Conform comunicatului de presă emis de companiei, cuplurile care s-au cunoscut prin intermediul site-ului Match.com vor putea să se întâlnească într-una dintre cafenelele Starbucks pentru o primă întâlnire romantică, iar dacă vor bifa în […]
PRDaily una dintre cele mai bune publicații de PR din Statele Unite a anunțat câștigătorii ediției 2014 a „Social Media Awards”. Câștigătorii au fost aleși în funcție de voturile cititorilor care au putut să le urmărească activitatea și să-și manifeste apreciaerea sau dezacordul pe toto parcursul anului trecut. Cititorii PR Daily au putut alege din […]
Content marketingul sau, în traducere neaoșă marketingul prin conținut pare să fie punctul esențial al strategiilor de marketing, SEO și PR pe care companiile deschise către online ar trebui să-l adopte dacă vizează ca, în următoarele 11 luni și câteva zile să „ridice capul” și să se remarce în puzderia de oferte speciale, reduceri peste […]
LivePR.ro este partener oficial al Consiliului Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România (CNIPMMR) cu ocazia organizării celui mai mare eveniment dedicat antreprenorilor români și. În special recunoașterii meritelor acestora. Parteneriatul poate deveni o tradiție, LivePR.ro, fiind în al doilea an consecutiv alături de CNIPMMR, oferind instituției srijinul pentru promovarea evenimentului.
Pentru oamenii de PR și comunicare din sectorul artistic este o adevărată dramă, ca la ora concertului, sau la ora vernisajului expoziției sala este goală. În primul rând, în această situație, artistul sau artiștii primesc o lovitură puternică de moral, iar în al doilea rând responsabilul cu promovarea evenimentului primesc, la rândul lor o dovadă […]
Muzica este o artă, este în sine un mijloc de comunicare. Se spune că muzica bună atrage atenția fără ca artistul să depună eforturi considerabile de promovare. Artistul trebuie să se concentreze doar pe partea de creație, iar atunci când opera sa va fi completă, lumea va afla de la sine despre ea. Da, probabil, […]
Intrarea unei noi companii pe piață poate fi transformată într-un avantaj de imagine foarte important pentru acea companie. Intrarea pe piață este un eveniment major, de exploatarea căruia poate depinde evoluția ulterioară a afacerii. Dacă nu se investește în comunicare și în imagine, atunci, compania riscă să se zbată în anonimat și să nu reușească […]
Promovarea eficientă reprezintă cea mai mare parte din succesul unei conferință. Organizarea unui astfel de eveniment presupune investiții considerabile de timp, energie și resurse financiare, dar rezultatele s-ar putea să nu fie pe măsura eforturilor dacă nu investești resurse și în acțiunile de promovare care ar trebui să susțină evenimentul.
Lansarea unui produs nou este un pas important în strategia de dezvoltare a unei companii, așa că nu va trebui să treacă neobservat de către presă, concurență și clienții potențiali. Aici intervine comunicatul de presă care, redactat și folosit corespunzător, poate să devină o unealtă importantă de comunicare și marketing. Comunicatul care anunță strict lansarea […]
Comunicatul de presă, la originile sale, era un instrument exclusiv de comunicare între companii, instituții, organizații și presă. Presa era intermediarul care prelucra și transmitea informația către public. Comunicatul era un document oficial, caracter pe care și-l păstrează și astăzi, dar „vocea” lui se face auzită chiar și fără intervenția presei, ajungând direct la public […]
2013 a fost un an plin pe LivePR.ro, de aceea ne-am gandit ca nu ar strica sa facem o retrospectiva a activitatii intense de comunicare si marketing pe care companiile si agentiile de PR si SEO au desfasurat-o in cele 365 de zile premergatoare anului 2014. Din datele pe care le-am inregistrat pe durata anului […]
Redactarea si distributia comunicatelor de presa se face in momente cheie pentru companie dar si pentru piata in care activeaza. Materialul trimis catre presa si public trebuie sa beneficieze de valoare informativa si sa fie concentrat pe un subiect specific, fie din piata, fie din companie. Lansarea unui produs, publicarea situatiei financiare, schimbari majore la […]
ONG-urile ar trebui sa fie, probabil, cele mai active organizatii din punctul de vedere al comunicarii. Proiectele, initiativele, actiunile pe care le desfasoara trebuie popularizate activ odata pentru a demonstra ca organizatia nu sta degeaba si militeaza pentru cauza careia s-a dedicat, iar pe de alta parte, se promoveaza, atrage noi voluntari si noi companii […]
Fiecare asteapta rezultate imediate odata ce a redactat si a distribuit un comunicat de presa sau a incheiat o campanie de comunicare. Daca rezultatele intarzie sa apara in orele sau cel mult in zilele de dupa distributie ar putea sa considere ca este o unealta ineficienta. Realitatea este insa cu totul alta. Chiar daca rezultatele […]
Ce urmaresti cand distribui un comunicat de presa in mediul online? In primul rand vrei sa aiba efect, iar pentru a ajunge la aceasta performanta, nu trebuie sa faci altceva decat sa ai in vedere trei perspective de importanta majora: perspectiva continutului; perspectiva SEO, a optimizarii pentru motoarele de cautare; perspectiva consecventei. Neglijarea uneia dintre […]
Ca in orice actiune si in scrierea si distributia comunicatelor de presa, stabilirea obiectivelor comunicarii este o faza esentiala care ar trebui parcursa inainte de cea de conceptie propriu zisa a textului. Odata ce obiectivele au fost stabilite, continutul va fi redactat mult mai usor deoarece a fost conturata directia in care merge comunicarea. In […]
Comunicatul de presa este, probabil, cea mai buna unealta de comunicare in peisajul online, mai ales datorita platformelor de publicare si distributie disponibile. Specialistul in PR, cu diploma de licenta in PR si comunicare, are doar notiuni vagi despre cum ar trebui sa arate un comunicat de presa scris exclusiv pentru online, material care odata […]
Comunicatul de presa a batut cale lunga pana la forma sa actuala...dar cand vine vorba de lumea online-ului lucrurile nu mai sunt atat de sigure. Exista doua companii care s-au grabit, candva pe la inceputul secolului XXI sa ofere un format digital al comunicatului de presa care sa fie mai potrivit noii lumi ce parea […]
Domeniul relatiilor publice se poate spune ca isi are orginile in ceea ce se numeau candva consilieri regali, pentru ca acestia la fel ca PR-ii contemporani aveau datoria de a reprezenta o institutie (casa regala) si de a sprijini regii in deciziile lor si evenimentele ce aveau sa se intample odata cu ele. De la […]
Platforma de publicare si distributie de comunicate de presa LivePR.ro a fost creata in 2008 ca o initiativa gratuita destinata sustinerii unei comunicari online mai eficiente a organizatiilor, atat companii, cat si ONG-uri. De aceea am si propus solutia in regim complet gratuit, dar odata cu evolutia pietei de marketing si comunicare online a fost […]
Comunicatul de presa este poate prima unealta profesionala de comunicare pe care a descoperit-o, a perfectionat-o, a utilizat-o si continua sa o foloseasca specialistii in comunicare si relatii publice. Dar care este scopul unui astfel de material? Dupa cum ii spune si numele, scopul este acela de a transmite presei mesajul relevant pentru organizatie, astfel […]
Pentru afacerile online, in general pentru orice tip de business, scepticismul clientilor incepe sa-si arate din ce in ce mai mult coltii. Cum in mediul virtual exista felurite oferte de produse si servicii mai putin legitime, dar ”impodobite” cu elementele necasare (pret si rezultate rapide garantate), pentru a-i atrage in capcana pe cei grabiti sa […]
Deja nu mai exista dubii in ceea ce priveste utilitatea comerciala a Facebook-ului. Branduri de toate felurile au impanzit-o cu pagini care mai de care mai atractive pentru clienti, pentru clientii potentiali sau pur si simplu pentru curiosi. De asemenea, beneficiile pe care le trag companiile sunt la fel de clare: implicarea publicului tinta, descoperirea […]
Comunicatul de presa este in tolba cu unelte a fiecauri practician in relatii publice. Fie ca este pentru print, pentru online, fie ca transmite o stire, anunta un eveniment, fie optimizat SEO, sau scris intr-un stil desavarsit, caracteristic unui atasat de presa respectabil, comunicatul de presa a fost, este si va ramane inca pentru multa […]
Poate una dintre cele mai bune campanii de social media din 2011 a fost cea demarata de binecunoscuta organizatie Greenpeace impotriva producatorului de jucarii Mattel. Campania numita sugestiv „Barbie it’s over!” a vizat politicile neglijente adoptate de Mattel in defrisarile din Indonezia, paduri din care compania isi extragea materia prima pentru ambalajele colorate ale produselor […]
Putini sunt cei care nu au auzit de producatorul de camere foto Olympus, unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata globala de profil. Compania parea a fi pe drumul cel bun, oferea produse de calitate, era profitabila, angajatii si clientii erau multumiti, pana cand un proaspat director a scotocit prin dulapul in care erau […]
Da, ati ghicit, astazi vom vorbi despre comunicarea interna, in special despre cum personalitatea sefului influenteaza imaginea companiei, relatiile dintre angajati si modul lor de actiune. Daca luam cateva exemple, cum ar fi Mark Zuckerberg fondatorul Facebook, Bill Gates, fondatorul Microsoft, Richard Branson de la Virgin sau regretatul Steve Jobs, fondatorul Apple, studiem principalele trasaturi […]
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro