„Bronzul obținut în cadrul The Internationalist Awards for Innovation in Media, New York, nu face decât să confirme faptul că drumul ales pentru brandul ZIZIN, în urmă cu un an, a fost unul de bun augur. Am primit cu bucurie recunoașterea meritelor campaniei media „ZIZIN dă cu pace”, mai ales că, aceasta a obținut evaluarea pozitivă a unei comisii de talie mondială. Această distincție ne oferă multă încredere pentru următoarele noastre campanii media și ne dorim să revenim cu proiecte cel puțin la fel de curajoase. Le mulțumim agențiilor BPN România și Lowe & Partners pentru implicare și susținere.” (Laura Lazăr, CEO, Apemin ZIZIN)
“Suntem foarte mândri să vedem că ZIZIN și BPN au fost premiate la una din cele mai importante competiții de inovație în media din lume. Acest premiu reprezintă o binemeritată recompensă pentru echipa BPN care a lucrat la acest proiect și o nouă dovadă a faptului că filozofia BPN, conceptul de Radical CommonSense aduce rezultate pozitive, atât pentru agenție dar și pentru clienți ”, a declarat Ileana Tomescu, Managing Partner, BPN România.
Dezvoltată de BPN și Lowe&Partners, #dacupace este prima campanie de imagine realizată de ZIZIN, acesta având drept obiectiv diferențierea brandului, într-un mod creativ și original, în fața consumatorilor, într-o piață aglomerată și vocală, cea a apelor minerale.
Din echipa ZIZIN au făcut parte: Erhard Lorenz (Marketing Director), Georgiana Bogdan (Marketing&PR Specialist) și Mihai Pârvulescu (Marketing Assistant).
Echipa BPN care s-a ocupat de dezvoltarea și implementarea campaniei a fost alcătuită din Bogdan Mincu (Senior Media Integrator), Diana Oancea (Performance Media Specialist), Valentina Chirică (Media Planner) și Iuliana Nechifor (Researcher).
Creația campaniei este semnată de Lowe&Partners.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro