Braiconf ajuta românii sa surprinda persoanele dragi din departare

11 decembrie 2015

Braiconf, cel mai mare producător de cămăși din România, lansează campania “Crăciunul împachetat în magie”, prin care vine în întâmpinarea tuturor românilor care de sărbători nu pot ajunge alături de cei dragi. Până în 23 decembrie, orice client poate comanda o cămaşă de pe magazinul online, urmând ca Braiconf să o împacheteze şi să o trimită de Crăciun.

“Campania se adresează tuturor domnilor şi doamnelor din România sau de peste hotare, care doresc să trimită un cadou special de Crăciun. Pentru aceştia, punem la dispoziţie modulul online, prin care le oferim posibilitatea de a învinge distanţa şi de a oferi o surpriză celor la care nu pot ajunge în Ajun, dar care sunt în inima lor de sărbători.” a declarat Adriana Poncu, Director Naţional de Vânzări în cadrul Braiconf.

Orice client poate intra pe magazinul online în perioada 8-23 decembrie, poate selecta un model de cămaşă și poate completa cu gândurile sale bune către cei de acasă. Paşii sunt simpli: clientul alege o cămaşă, selectează mărimea şi culoarea, adaugă opţiunile gratuite de împachetare şi de adăugare a unei felicitări, comandă produsul, menţionând adresa destinatarului (şi adăugând că este un cadou de Crăciun) şi face plata online. Cadoul urmează a fi ambalat cu măiestrie de către echipa Braiconf, care adaugă felicitarea cu gândurile bune ale persoanei din depărtare şi trimite coletul la ușa celui drag numaidecât. Livrările sunt disponibile pe teritorul ţării.
Persoanele care vor ca anul acesta să pregătească o surpriză pentru cei din depărtare au la dispoziţie o gamă largă de cămăşi cu ţesături de cea mai înaltă calitate. În cadrul magazinului online, românii pot selecta cămăşi business, casual sau pentru ocazii speciale, şi o diversitate de modele, de la cele uni care oferă un aspect clasic, elegant, la imprimeuri în dungi, carouri şi buline pentru un aspect modern.

Campania “Crăciunul împachetat în magie” este parte din strategia Braiconf de a veni în întâmpinarea unui public mai tânăr, pentru care cumpărăturile online sunt o obişnuinţă. Noua strategie Braiconf a debutat prin procesul de rebranding, iniţiat de companie în primăvara anului 2015.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram