Brandul EMEX isi lanseaza blogul oficial

13 iunie 2012
Autor:
dowmedia08

Dupa site-ul principal, emex.ro si pagina oficiala de Facebook, dezvoltarea unui blog care sa devina un spatiu deschis pentru informatii, sugestii referitoare atat produsele specifice pentru domeniul constructiilor dezvoltate sub sigla EMEX, cat si unul in care cititorul interesat sa gaseasca un sfat pentru problemele specifice cu care se confrunta in proiectul sau de constructii, vine ca un demers natural.

Prin blog, brandul EMEX doreste sa fie mai aproape atat de clientii existenti, care au folosit deja solutiile profesionale de vopsele, tencuieli sau pardoseli epoxidice, cat si de cei care sunt in cautarea unei variante viabile care sa le asigure rezultate calitative si durabile in proiectele lor de constructii sau de renovari. Specialistii EMEX propun metodele de utilizare si modurile de aplicare prin care produsele isi ating punctele maxime de performanta, asigurand astfel cele mai bune rezultate. De asemenea, spatiul de comunicare incurajeaza interactiune cu publicul, blogul fiind deschis la comentarii. Cei care urmaresc articolele postate, sunt invitati sa foloseasca sectiunea de comentarii pentru a ne pune intrebari, pentru a cere lamuriri si detalii suplimentare cu privire la diferitele subiecte abordate. Blogul EMEX este deschis la sugestii, iar daca va exista o problema specifica pentru care este nevoie de detalii profesoinale speciale, o cerere in sectiunea de comentarii este suficienta pentru ca problema sa fie tratata in detaliu.

O pagina activa de Facebook este foarte importanta pentru construirea unui brand puternic, dar nu reuseste sa ajunga inca la stadiul de unealta de comunicare prin care sa poata asigura un demers informational consistent si detaliat. Postarile pe reteaua sociala trebuie sa fie scurte si sa aiba titluri care sa atraga fanii activi, de aceea volumul de informatii cuprins intr-o astfel de postare trebuie sa fie unul redus si selectiv, ceea ce determina omiterea unor aspecte, de multe ori importante. Blogul, in schimb, permite o abordare detaliata a unui subiect, ceea ce permite o mai mare flexibilitate in ceea ce priveste volumul de informatii abordat. Prin blog se pot oferi toate detaliile unei probleme, astfel incat, cei interesati de subiectul specific sa beneficieze de o abordare completa care sa le ofere o solutie pertinenta.

Blogul EMEX este un canal de comunicare deschis de catre brand, in vederea construirii unei relatii de durata cu clientii exitenti dar si cu cei potentiali care vor fi dispusi, dupa ce vor avea toate detaliile, sa incerce solutiile si sistemele profesionale propuse, astfel incat sa faca propria evaluare a rezultatelor.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram