Brantner Servicii Ecologice alege platforma online de gestiune a abonatilor din cadrul ERP ului ASiS

30 martie 2011
Autor:
dowmedia08

Infiintata in anul 2004, Brantner ofera servicii in domeniul gestiunii deseurilor si a serviciilor municipale in Cluj-Napoca, Sibiu, Faget, Piatra-Neamt si Drobeta Turnu Severin. Strategia sa de extindere pe piata din Romania a vizat achizitia de companii locale de salubritate, cu uzante diferite si reunirea lor sub umbrela unei politici comune si integrate, bazata pe experientele acumulate in alte tari. Provocarea integrarii firmelor preluate a fost legata inclusiv de diversitatea si incompatibilitatea aplicatiilor de procesare a datelor si de modul anevoios de centralizare a lor datorat gradului ridicat de dispersie geografica a companiei.
In prezent, prin implementarea ASiS, datele sunt stocate pe un server central al companiei si sunt operate in timp real inclusiv de la sucursale/puncte de lucru. Aplicatiile de Personal Salarizare si Contabilitate si Gestiune, dezvoltate pe platforma RIA, gestioneaza deja in timp real toate documentele de la oricare punct de lucru al companiei.
“Flexibilitatea de care a dat dovada Alfa Software in implementarea sistemului ASiS a fost unul din punctele cheie ce au permis succesul acestui proiect. Tehnologia RIA a redus foarte mult durata de implementare si am reusit ca intr-un interval de doar 2 luni sa beneficiem de un sistem functional in toate sucursalele noastre si sa reducem costurilor de administrare la nivelul punctelor de lucru.
Implementarea unei solutii de tip Cloud-Computing, cu aplicatii care functioneaza online, este pentru noi o premiera. Am fost moderati in ceea ce priveste asteptarile, dar rezultatele le-au depasit cu mult.” a declarat Horatiu Radu, Financial Controller Brantner Servicii Ecologice S.A.
In cadrul solutiei oferite pentru Brantner, aplicatia centrala ramane cea de Urmarire Abonati (UAria), prin care sunt gestionati clientii cu contractele aferente, se genereaza facturi lunare si se urmareste incasarea lor.
UAria este utilizata pentru efectuarea de operatii complexe cum ar fi generarea de facturi de avans, calcul de penalitati pentru clienti rau platnici, repartizarea automata a sumelor incasate pe facturi / penalitati / avans, procedurile de lucru respectand conditionarile impuse de municipalitati in dreptul fiecarei sucursale.
Aplicatia de Urmarire Abonati gestioneaza in prezent contractele a peste 300 000 de abonati din domeniul salubritatii, a distributiei de apa sau canal si este in exploatare curenta la companiile: SALUBRIS Iasi, Grupul austriac AVE (AVE SALAJ ECOSERV, AVE HARGHITA, AVE HURON, AVE BIHOR), HARVIZ Miercurea Ciuc și DRUSAL Baia-Mare.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram