Brosuri de succes publicitar 6 sfaturi

1 februarie 2015

Broșurile ca înstrumente de marketing sunt puternice, asemănătoare pliantelor, în principiu fiind pliante grupate unitar sub aceeași tema de înformare.
Un element cheie al utilizarii eficiente a broșurilor publicitare este capacitatea de a face să rezoneze mesajul ei principal cu problemele sau așteptările clienților potențiali și actuali. În acest proces de potrivire a mesajului cu așteptările calitatea de printare la care s-a produs broșura este elementul de importanță majoră al contactului cu prezumtivul client. E important să lucrați cu o firmă experimentată ce printează broșuri digital sau tipar offset în mod profesional și sistematic.

Începeți broșura prin cercetarea, descrierea și precizarea publicului țintă caruia i se adresează. Vârsta, demografia, prezența copiilor, predominanța femeilor sau a bărbaților, venitul mediu, etc sunt factori de care e necesar să se țină este de asemenea hotărâtor. Prin natura lor broșurile au multă înformație ce poate aduce confuzie în procesul de parcurgere a conținutului, oamenii având o disponibilitate mai degrabă redusă de a menține atenția focalizată pe un subiect greu de identificat vizual. Întreruperea textului descriptiv cu titluri sugestive pot face mult mai digerabil procesul de citire și prezența unor elemente de design cu rolul de a captura privirea și a o conduce pot face din broșură o experiență plăcută.

Marimea broșurii contează ca efect de marketing și trebuie adaptată la buget, impactul în preț al unor dimensiuni ale broșurii fiind considerabil.

Broșura trebuie să fie colorată. Culorile având un puternic efect psihologic asupra celor ce studiază materialele publicitare prezentate în broșura.
Pe lângă organizarea pur vizuală, adecvată a conținutului e necesară claritatea textului din broșura. La minim trebuie să fie corect gramatical dar nu e suficient, să fie și înteresant.

În mod automat ochiul privitorului este captivat de imagini. Utilizați imagini adecvate temei și grafica într-un mod creativ menit să atragă și să suscite înteres sau acțiune. E bine în general ca imagistica, layoutul să fie dintr-o margine în alta, broșurile ce conțin poze și care au spatiu alb de-alungul marginilor lasă o impresie dezastruasă de ieftin.

Impresia că spațiul alb este nociv nu e adevarată. Broșurile cu design frumos, echilibrate, utilizează spațiul alb pentru a crea un efect de respiro și a lasa ochiul să se odihneasca efectiv, reducând zgomotul vizual și precizând traseul pe care îl parcurge în mod natural privirea în cadrul broșurii.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram