Proiectul a demarat la data de 1 iulie 2010, avand o perioada de implementare de 36 de luni (1 iulie 2010 – 30 iunie 2013) si o valoare totala de 5.894.127 lei, din care 5.772.893 lei finantare nerambursabila.
Obiectivul general al proiectului il reprezinta cresterea gradului de adaptabilitate si de competenta in activitate pentru grupul tinta (personal si manageri din domeniul sanatatii) prin identificarea si promovarea unor modele manageriale eficiente in contextul descentralizarii si prin sporirea capacitatii de intelegere si operare cu noile tehnologii utilizate in domeniul pneumologiei.
In lunile ianuarie 2012 - iulie 2012 a fost implementata activitatea 3 – „Program de formare profesionala pentru manageri in contextul descentralizarii”. In cadrul acestei activitati au fost inscrisi 50 de manageri ai unor institute, spitale, sectii de pneumologie care au participat la 2 serii de curs organizate in Bucuresti in luna iunie a anului 2012.
In lunile iulie 2011 - februarie 2013 a fost implementata activitatea 2 - „Programe de perfectionare in noile tehnologii din domeniul pneumologiei, inclusiv TIC” constand in organizarea a 51 de serii de curs, din care 11 pentru programul TIC, si furnizarea a 9 programe de perfectionare.
50 de manageri de institute, spitale, sectii de pneumologie si 814 medici pneumologi sau a caror activitate implica necesitatea cunostintelor aprofundate de pneumologie (pediatri, medici de familie, chirurgi, oncologi etc) au participat la programe de formare profesionala inovatoare prin instrumente de tip eLearning.
In lunile 25-36 ale proiectului este implementata activitatea 4: Grup de lucru interregional: modele flexibile de organizare in contextul descentralizarii. Grupul de lucru dezbate in cadrul a 12 inalniri virtuale si 3 inalniri fizice teme privind managementul sanitar descentralizat, preluand rezultatele activitatii 1 si integrand in activitate efectele activitatii 3.
La finalul activitatii 4, in lunile 34-36, va fi redactata o brosura ce va contine informatii despre modele flexibile de organizare aplicabile in sistemul medical si sugestii privind ameliorarea managementului sanitar in contextul descentralizarii, rezultate in urma intalnirilor si raportarilor grupului de lucru. Cele 2000 de brosuri editate vor fi diseminate prin posta catre institutiile interesate.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro