Campania „Cu fiecare ambalaj colectat eşti şi tu un SuperPak” a fost premiat în cadrul Galei Romania Green Business 2010

13 decembrie 2010

Campania „Cu fiecare ambalaj colectat eşti şi tu un SuperPak” a fost premiată în cadrul celei de-a IIIa ediţii a Galei Romania Green Business, la categoria campanii de conştientizare şi responsabilizare socială.

„Suntem onoraţi să primim acest premiu în numele tuturor celor care au acceptat să se alăture iniţiativei companiei Tetra Pak. Şi mă refer atât la compania parteneră ECO SAL Mediaş, la autorităţile locale (primăria Mediaş şi Inspectoratul Şcolar Sibiu), cât şi la şcolile, profesorii, elevii şi părinţii care ne-au primit cu entuziasm şi s-au implicat activ programul de reciclare „Cu fiecare ambalaj colectat, eşti şi tu un SuperPak”. De peste 60 de ani, Tetra Pak este dedicată principiului „Protejează ce e bun”, care semnifică 3 lucruri: oferim soluţii de ambalat pentru lapte, cu scopul de a proteja valoarea nutriţională a produsului alimentar; contribuim la informarea publicului în ceea ce proveşte sănătatea şi, nu în ultimul rând, ne implicăm în activităţi de educaţie pentru protecţia mediului”, a declarat Daniela Cîrmaciu, Communications and Environment Officer, Tetra Pak South Eastern Europe
Proiectul educaţional a fost lansat de Tetra Pak în anul 2009, în parteneriat cu ECO SAL Mediaş şi Inspectoratul Şcolar Sibiu şi are ca principal obiectiv formarea unor obiceiuri sănătoase în alimentaţia copiilor, dar şi a unui comportament responsabil al acestora faţă de mediul înconjurător.
Aflat la a doua ediţie în Mediaş, judeţul Sibiu, programul „Cu fiecare ambalaj colectat, eşti şi tu un SuperPak” încurajează elevii şi cadrele didactice să participe activ la protejarea mediului înconjurător prin reciclarea ambalajelor de lapte şcolar. Elevii învaţă că fiecare cantitate de hârtie sau carton reciclată este importantă, deoarece 1 tonă de carton reciclat salvează de la tăiere aproximativ 15-20 de copaci. Fabrica de hârtie apreciază calitatea fibrei de celuloză pură provenită din hârtia şi cartonul colectate selectiv şi este de dorit ca aceste cantităţi să crească pe viitor. Elevii implicaţi au dat dovadă că se poate şi mai bine şi în 2010 au colectat 1000 kg de carton, dublul cantităţii colectate în 2009.
Programul îl are în centrul atenţiei pe SuperPak, mascota Tetra Pak, care vine în ajutorul copiilor cu informaţii despre beneficiile consumului de lapte încă de la vârsta fragedă şi importanţa implicării activă a tuturor copiilor în colectarea selectivă a cutiilor de lapte şcolar. Elevii au ocazia să înveţe despre avantajele spiritului de echipă în obţinerea succesului şi împlinirea pe care o pot avea prin contribuţia lor la protejarea mediului înconjurător de câte ori au ocazia. În plus, efortul copiilor este de fiecare dată premiat cu diverse cadouri din materiale reciclate.

(se continuă în pagina următoare)

Şcolile reprezintă cel mai bun mediu de formare a unei conduite pozitive faţă de mediu şi alimentaţie, iar Tetra Pak a dezvoltat aceste programe pentru a sensibiliza opinia publică asupra importanţei consumului de lapte în alimentaţia şi creşterea sănătoasă a copiilor şi educarea lor în spiritul respectului faţă de hrană şi a colectării selective a cutiilor de lapte. Cu această ocazie, Tetra Pak vorbeşte copiilor despre beneficiile laptelui ambalat igienic şi despre reciclarea cutiilor de lapte şcolar, învăţând cum laptele devine 100% pentru consum prin tratament termic şi ambalare aseptică.
În România, încă din 2004, Tetra Pak s-a implicat în activităţi de educaţie pentru reciclare şi colectare selectivă în peste 300 de şcoli din România. La nivel mondial, în 2009 au fost reciclate 27 de miliarde cutii Tetra Pak datorită investiţiei în educaţia civică şi a implicării unor parteneri importanţi în proiect, precum organizaţii de recuperare a deşeurilor şi fabrici de hârtie.

DESPRE TETRA PAK
Tetra Pak este liderul mondial în soluţii de procesare, ambalare şi distribuire a produselor alimentare lichide. Lucrând îndeaproape cu clienţii şi furnizorii noştri, oferim produse sigure şi inovatoare care satisfac în fiecare zi cerinţele a sute de milioane de oameni din peste 170 de ţări din lume. Având aproximativ 22,000 de angajaţi şi operaţiuni în peste 85 de ţări, noi credem în asumarea cu responsabilitate a poziţiei de lider în industria de profil pentru crearea unei creşteri profitabile în armonie cu protecţia mediului înconjurător şi cu o bună conduită socială.
Motto-ul nostru, „PROTEJEAZĂ CE E BUN™", reflectă viziunea noastră de a oferi alimente sănătoase şi disponibile oriunde.
Mai multe informaţii despre Tetra Pak găsiţi pe www.tetrapak.com/romania

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram