Proprietarii restaurantelor si angajatii din domeniul HoReCa au avut de suferit cel mai mult din cauza pandemiei create de noul coronavirus. Vanzarile au scazut drastic in acest sector, iar acest lucru duce la o criza economica adancita, dar si la o rata mai mare a persoanelor care se afla in somaj.
Potrivit Asociatiei Patronale a Hotelurilor si Restaurantelor din Romania (HORA), cifra de afaceri din industria hoteliera si a serviciilor alimentare a scazut cu 70% fata de anul trecut, iar peste 40% dintre operatori si-au suspendat/incheiat activitatea, ca urmare a pandemiei si a masurilor drastice impuse de autoritati.
Pe langa faptul ca majoritatea patronilor au pierdut foarte multi bani pe toata perioada starii de urgenta, dar si acum, pentru ca restaurantele inca sunt inchise, acestia si-au pierdut si oamenii calificati, care au fost nevoiti sa se reprofileze. Pentru a putea face fata din punct de vedere financiar, foarte multi angajati si-au facut reconversie profesionala si s-au orientat spre domeniile care inca mai aduc venituri, asa cum sunt zonele de marketing, IT sau vanzari online. Industria HoReCa are in acest moment o pierdere profunda de personal, iar oamenii sunt sceptici pentru acest domeniu.
Cei din industria HoReCa au realizat o scrisoare deschisa catre Guvern, prin care doresc ca reprezentantii statului sa ia decizii mai blande pentru domeniul de activitate si propun redeschiderea restaurantelor prin respectarea regulilor de distantare sociala si prevenire a raspandirii virusului.
Lipsa unor decizii clare din industria HoReCa va adanci si mai mult criza prin care trece acest domeniu. Antreprenorii trebuie sa-si plateasca, chiar si pe timp de pandemie, angajatii, contractele de inchiriere si leasing, contractele cu furnizori sau clienti existenti, contracte cu colaboratori, contractele in urma carora beneficiaza de prestari servicii etc.
Pentru a mai reduce daunele provocate de lipsa activitatii, majoritatea proprietarilor de restaurant au apelat la modalitati de promovare in mediul online, pentru a iesi cu bine din aceasta criza. Promovarea online iti poate creste numarul vanzarilor prin comenzi online, pentru ca majoritatea s-au orientat catre acest mediu.
Colaborarea cu firmele de distributie a mancarurilor este o idee buna pentru a putea activa inca in acest domeniu. In acest fel sunt respectate si regulile de prevenire a raspandirii virusului. Descopera cateva idei de promovare online prin care iti poti face cunoscut brandul chiar si pe timp de pandemie.
In conditiile din momentul actual, brandurile trebuie sa gaseasca noi metode de a supravietui. Si
cum pot face asta daca nu prin promovare online?!
Iata 3 idei de promovare online pe care brandurile le pot implementa:
Desi pandemia a dat viata peste cap multora dintre noi, trebuie sa gasim variante atunci cand credem cu adevarat in ceea ce facem, iar promovarea online e solutia ideala in astfel de momente. Pentru acest lucru, apeleaza la specialistii din domeniu, asa cum sunt agentiile de marketing, pentru ca pandemia sa nu iti afecteze afacerea in totalitate.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro