Foarte multa lume viseaza sa isi deschida un restaurant, insa putine dintre restaurantele care se deschid ajung sa aiba cu adevarat succes si sa treaca testul timpului. De cele mai multe ori, esecul nu este inteles de catre cei care deschid restaurantul. Acestia pun insuccesul pe seama angajatilor, a pozitiei restaurantului sau a ghinionului, insa cauzele pot fi multiple si igiena este una dintre ele.
Un restaurant trebuie sa fie curat pe toate planurile, atat in sala de mese, cat si la baie sau in bucatarie. De multe ori, igiena nu inseamna doar o curatenie frecventa, ci si o atentie la detalii. Curatenia dintr-un restaurant nu trebuie sa treaca neobservata, ci trebuie sa ii faca pe cei care trec pragul localului sa exclame " Cat de curat este aici! "
Pentru ca poate fi acel mic detaliu care face diferenta. Toate restaurantele pun accent pe gust, deoarece este primul simt pe care omul il cauta. De asemenea, mai toate pun accent pe servicii si relatia angajatilor cu clientii. Putine, insa, acorda atentie bailor, deoarece sunt folosite in 1% din timpul petrecut de clienti in restaurant si nu par a fi chiar atat de importante. O baie atrage, insa si ii convinge pe oameni sa calce din nou pragul restaurantului.
De asemenea, un set de tacamuri fara nicio urma de, bine impachetate, pot face diferenta.
Cel mai mult insa, fac diferenta mirosurile. Mirosul de mancare poate sa fie atractiv atunci cand se trece pe langa bucatarie, insa in celelalte incaperi mirosul trebuie sa fie unul proaspat si relaxant.
Toate aceste rezultate sunt relativ usor de obtinut. Cei de la Prohoreca.ro recomanda folosirea unor solutii de curatenie cat mai bune, produse de igiena de calitate si schimbarea frecventa a odorizantului, in asa fel incat sa nu plictiseasca. Rezultatele pot fi remarcabile.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro