Suntem înconjurati zilnic de produse străine de calitate, pe care le folosim în multe dintre activitățile noastre. Fie că sunt mașini nemțești, telefoane coreene, aer condiționat japonez sau filme americane, calitatea lor ne face să ne bazăm pe ele.
Dar nu-i așa că, de cele mai multe ori, atunci când povestim la ceas de seară cu prietenii sau familia, cel mai bine ne simțim alături de o bere românească de tradiție?
În această vară, Timișoreana desfășoară campania integrată „Berea o vreau românească”. Consumatorii sunt invitați să intre pe site-ul Bere Timișoreana și să răspundă la curiozitățile lui Vizante, prezentate sub forma unui quizz video interactiv. Întrebările din quizz au fost concepute astfel încât să urmărească ideea campaniei: produse străine pe care le folosim regulat, alături de produse românești de tradiție.
Fiecare consumator va afla, la sfârșitul quizz-ului, “Cât de român ești, monșer?”, în funcție de răspunsurile alese și va putea câștiga premii oferite de Timișoreana, care sunt și ele în spiritul campaniei: 1 telefon Samsung Galaxy S5 4G, 1 aer condiționat Yamato HW12, 1 sistem audio auto format din radio Blaupunkt Melbourne 120 și 2 difuzoare auto Blaupunkt GTX 662.
Vizante si quizz-ul “Cât de român ești, monșer? ” au făcut curioși, până acum, peste 10.700 de vizitatori unici, care s-au înscris în concursul Timișoreana. Dar tu, Cât de român ești, monșer?
În cadrul campaniei „Berea o vreau românească” pot participa numai cei care au trecut de vârsta majoratului.
Mai multe informații sunt disponibile pe site-ul Timișoreana.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro