Catalogul online instrumentul necesar pentru cumparaturi inteligente

24 octombrie 2016
Autor:
WEBDESK

Cu toate ca in urma cu ceva timp cataloagele de prezentare ale diverselor lanturi de magazine reprezentau un instrument de promovare cu istorie inainte de aparitia marketingului online, in prezent ele isi recapata statutul si devin un mijloc important de informare a consumatorului despre diverse oferte sau pentru a-i prezenta cele mai noi produse. Cu o comunicare frecventa, lunara sau bianuala, magazinele aleg sa isi creeze propriile cataloage de prezentare, pe care acum le-au adaptat la nevoile consumatorilor avizi de online.

Altfel spus, acestia nu mai trebuie sa astepte sa le gaseasca in fata usii, cand pot printr-un simplu click sa acceseze un site, sa opteze pentru un magazin care ii intereseaza si sa vizioneze catalogul online. Iar aceasta reprezinta sursa optima pentru majoritatetea cumparatorilor, care inainte de a da fuga la magazin prefera sa vizualizeze rapid ofertele si promotiile recent adaugate, astfel incat sa se orienteze cat mai bine catre serviciul de market care le ofera cele mai multe satisfactii.

Rasfoirea virtuala a unui catalog online devine un prilej benefic de a economisi timp si bani pe transport, oferind posibilitatea de verifica produsele prezentate de magazine, supermarketuri si marketuri express dintr-o gama larga de servicii. Cu toate acestea, graficele indica un interes major pentru lanturile de hypermarketuri precum Carrefour, care a capatat autoritate si un nivel ridicat de incredere in randul consumatorilor romani. Luand acest exemplu, un catalog online ce prezinta oferta Carrefour nu face decat sa valideze interesul managerilor de magazin pentru interesele clientului, consolidand in acelasi timp o prezenta activa in online si conturand un nou obicei de consum, motivat de beneficiile spatiului virtual.

Oferta Carrefour este pusa la dispozitie pe o platforma precum cea a site-ului “Catalog Hypermarket”, devenind accesibila consumatorului din orice zona in care probabil ca un catalog tiparit nu ar fi ajuns, scazand astfel nivelul de atentie pe care hypermarketul l-ar fi primit.

Asadar, catalogul este un mod prin care magazinele isi prezinta produsele, oferind consumatorilor informatii benefice atat despre produse sau varietatea de preturi, cat si despre cele mai recente discounturi. Prin accesul la oferta Carrefour, un hypermarket cu o pozitie consolidata pe piata din Romania, consumatorii au sansa de a face cumparaturi in baza unor alegeri inteligente, evitand consumul impulsiv si in cantitati care nu sunt necesare.

De asemenea, un catalog online faciliteaza raspandirea si schimbul de informatie, oferta devenind populara si utila intr-un timp avantajos, pe care costurile tipariri probabil ca nu l-ar fi acoperit. Gama de produse devine disponibila printr-un singur click la un numar ridicat de consumatori, crescand interesul pentru serviciile oferite de un astfel de hypermarket.

Prin urmare, activitatea lantului de hypermarketuri Carrefour este avantajata de prezenatrea ofertelor sale prin intermediul unui catalog online, oferind consumatorilor sai avantajul unei alegeri intelepte si al unor cumparaturi inteligente, intr-un timp mult mai redus.

Sunt preintampinate nevoile clientilor de a avea acces la informatie utila si la cele mai bune optiuni pe care magazinul le pune la dispozitie frecvent. Castigul este de partea ambelor parti, deoarece afacerea care apeleaza la aceasta modalitate de a interactiona rapid cu clientii sai reduce din costurile tiparirii si distributiei, pe cand cumparatorul obisnuit are acces facil si optimizat la cele mai bune oferte Carrefour sau ale altui market de pe piata.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram