Bucureşti, 26 septembrie 2012 În ultimul an, românii au preferat să îşi renoveze
băile şi living-urile şi să îşi reamenajeze grădinile, după cum arată analizele Hornbach,
unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţii şi grădinărit.
„În funcţie de vânzările realizate în magazinele Hornbach, băile şi camerele de zi se clasează
în topul celor mai renovate zone din locuinţele românilor, în ultimul an. În plus, şi pentru
reamenajarea grădinilor am observat un interes în creştere în ultima perioadă”, a declarat
Mugurel – Horia Rusu, Directorul General al Hornbach România.
Pe categoria de produse pentru locuinţă, articolele care au înregistrat cele mai mari vânzări au
fost vopselele, pardoselile şi obiectele sanitare, în timp ce pe zona de grădină s-au cumpărat
cu precădere articole pentru amenajare bucatarie.
Potrivit lui Mugurel – Horia Rusu, unul dintre motivele pentru care românii au început să
investească tot mai mult în renovarea locuinţelor şi reamenajarea grădinilor este acela că şi-au
dorit să aducă o schimbare în aceste spaţii prin proiecte de renovare.
Ultima perioadă a adus modificări şi în atitudinea consumatorului român, acesta devenind mai
atent la cheltuieli, mai disciplinat. Dacă în trecut designul era principalul factor decident, astăzi
românii se orientează în primul rând în funcţie de raportul calitate – preţ al produselor,
înţelegând că materialele de o calitate superioară asigură o durată mai lungă a lucrărilor.
Pentru a răspunde nevoilor clienţilor săi atunci când vine vorba de proiectele de renovare,
Hornbach pune la dispoziţia acestora, în fiecare magazin, 10.000 litri de vopsea ce se pot mixa
în peste 1.000.000 de nuanţe, pardoseli care însumează peste 50.000 mp şi peste 1.500
obiecte sanitare. În ceea ce priveşte articolele pentru îngrijirea gazonului, pe rafturile
magazinelor Hornbach se află peste 200 produse din această gamă.
În plus, pe lângă toate acestea, clienţii au acces în toate cele cinci magazine Hornbach la peste
120.000 de produse, dintre care 60.000 mereu pe stoc şi alte 60.000 disponibile la comandă.
# # #
Despre Hornbach România
Grupul Hornbach, fondat în 1877, este o afacere de familie şi se numără printre liderii de pe
piaţa magazinelor de materiale de construcţii şi grădinărit din Europa.
Cotată la Bursa din Frankfurt încă din 1987, compania activează în 9 ţări europene (Germania,
Austria, Olanda, Luxemburg, Elveţia, Cehia, Slovacia, Suedia şi România), operând 137
magazine.
În România, Hornbach a deschis primul magazin în 2007, iar în acest moment deţine trei
magazine în Bucureşti (Berceni, Militari şi Baloteşti), unul în Braşov şi unul în Timişoara.
# # #
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro