Conform unui studiu Strong Mail, lider european de solutii online pentru e-mail marketing si social media, 43% dintre marketerii abordati au spus ca vor include tacticile de social media in campaniile de emailing anul acesta.
„2011 va fi anul marilor provocari in industria Internetului, iar e-mail-ul ramane baza de comunicare relevanta cu abonatii tai. Provocarea este cum sa-ti intaresti si mai mult relatia cu consumatorii, prin implicarea lor in actiunile tale si prin cresterea angajamentului acestora, iar una dintre metode este sa combini doua canale de impact: e-mail si social media. Nu mai este suficient sa adaugi optiunea de <
La randul sau, Lucian Despoiu, fondatorul si directorul general al agentiei interactive de marketing digital Kondiment, considera ca „E-mail-urile care contin optiuni de <
Marele avantaj al utilizarii retelelor sociale este gradul mare de socializare si impartasire a informatiilor. Mesajele bine construite pot capata caracter viral si pot ajunge la sute sau chiar mii de utilizatori.
„Intre email, Facebook si/sau Twitter si alte sisteme, se pot crea conexiuni care sa produca reactii pozitive din partea targetului, ajungand astfel rezultatele dorite. Integrarea tuturor acestor medii poate produce oportunitati de vanzare pe care nu le avem in mod curent. Acestea sunt generate prin cresterea notorietatii si chiar a reputatiei companiei, a produselor si serviciilor sale, prin automatizarea interactiunii, prin eliminarea rutinei si cresterea creativitatii.”, completeaza Bogdan Nedelcov, coordonator de proiect in cadrul companiei Mail Agent, filiala a firmei ActiveSoft specializata in realizarea de campanii de e-mail marketing.
Cea de-a treia editie a Conferintei Internationale „Marketing in Direct”, care se va desfasura in luna mai la Clubul Diplomatic Bucuresti, va prezenta metodele prin care e-mail marketingul poate fi integrat cu social media astfel incat campania de comunicare sa genereze cele mai bune si rapide rezultate. Dela Quist, speakerul favorit al editiei precedente, si specialistii romani Lucian Despoiu, Andrei Georgescu si Bogdan Nedelcov, alaturi de alti speakeri locali vor dezbate practicile si tendintele E-mail Marketingului in prima parte a Conferintei si la workshop-ul cu acelasi nume. In paralel se vor desfasura alte doua workshopuri, „Online si social media” si „Marketingul afiliat”, sustinute de specialisti din industria locala.
Hai pe www.marketingindirect.ro ! Este sursa ta de informatii din Marketing Direct!
Iti ascultam parerea pe http://www.marketingindirect.ro/forumel
Ne poti vedea pe http://www.youtube.com/marketingindirect
Urmareste-ne si pe http://www.facebook.com/group.php?gid=109001479121368&ref=mf
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro