Ai un plan de afaceri pentru compania ta. Atunci de ce ai nevoie de o alta strategie de branding? Pentru ca planul tau de afaceri ofera in primul rand, raspunsuri pe subiecte de analiza a pietei, idei de afaceri, finante, marketing si organizare - „ce” si „cum”. O strategie de branding, pe de alta parte, se ocupa de „de ce” si „cine”: cine esti, care este povestea ta si care este viziunea ta? Ce reprezinti si cu ce esti relevant? In era supraincarcarii informationale, o strategie de branding ofera clientilor tai claritate in ceea ce priveste alegerea lor. Nu pentru ca ai performanta mai buna, ci pentru ca marca ta intruchipeaza ceva in care clientii cred. O strategie de branding de succes transforma clientii in fani. O legatura emotionala se dezvolta cu un nivel ridicat de identificare. Acest lucru da valoare marcii tale. Clientii sunt dispusi sa plateasca mai mult pentru produsele si serviciile tale, decat pe cele ale concurentilor tai.
Brandingul necesita timp si merita ca investitie pe termen lung, pentru companiile care doresc sa genereze un impuls sustenabil. Marimea companiei este irelevanta. Brandingul directionat ofera start-up-urilor si IMM-urilor, in special, sansa de a se afirma in fata concurentilor mai mari.
Cat de diferite pot fi strategiile de branding, acest lucru depinde de nevoile fiecaruia. De ce ai nevoie de strategie de branding acum si nu anul viitor? Doresti sa lansezi un nou produs sau sa-ti repozitionezi compania prin rebranding? Strategia de branding nu rezolva problemele la nivel operational. Doar atunci cand devine clar, se poate spune ca ai nevoie de strategie de branding de la Armeanu Creative Studio.
Prin strategie de branding, iti poti imbunatati pozitionarea, se poate dezvolta povestea marcii, se pot defini valorile de baza, se poate construi arhitectura marcii, se pot crea profiluri de utilizatori, se pot efectua interviuri cu partile interesate si multe altele. In functie de amploare si nevoi, efortul poate varia de la cateva ore pana la cateva luni.
Iti transformi apoi strategia intr-o aparitie tangibila. Sistemul de design al identitatii reprezinta elementele de baza ale marcii tale si consta din logo, culori, tipografie, imagini, aspect, animatie si sunet. Aceste elemente sunt inregistrate intr-un manual de design corporativ sau intr-un ghid de design vizual. Se recomanda stocarea centrala cu toate elementele din cloud.
Urmatorul pas este sa-ti activezi marca. Unde sunt punctele de contact dintre brandul tau si clientii tai si cum arata acestea? Aceste „puncte de contact” pot fi fizice sau non-fizice – de la targul de publicitate pana la prezenta in retelele sociale. Strategia de branding serveste drept busola, iar sistemul de proiectare a identitatii este un kit de constructie pentru implementare. Activarea marcii are loc impreuna cu marketingul. Un brand sanatos respira, traieste si se dezvolta. Prin urmare, strategia de branding este critica.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro