CE SPUNE DIRECTORUL PIRELLI MOTORSPORT:

16 aprilie 2013
Autor:
dowmedia08

AVANPREMIERA MARELUI PREMIU AL BAHREINULUI: SAKHIR 19 - 21 APRILIE 2013

PIRELLI ADUCE PNEURILE CELE MAI DURE IN BAHREIN

Paul Hembery: „Bahrein a fost unul dintre cele cateva circuite care au fost noi pentru prezenta noastra in competitii anul trecut, desi am fost aici in teste. Este unul dintre cele mai solicitante circuite din calendar pentru pneuri, in special prin prisma temperaturilor ridicate. Ne asteptam la aproximativ trei opriri la boxe pentru fiecare masina, desi va trebui sa asteptam testele de vineri, inainte de a analiza datele si a face o prognoza exacta. Una dintre solicitarile cele mai mari din Bahrein o reprezinta evolutia pistei, foarte greu de anticipat, depinzad de cantitatea de nisip adusa de vant pe circuit. Desi, din ceea ce am vazut anul trecut, vor fi destule posibilitati pentru adoptarea unor strategii diferite, ceea ce ar putea chiar permite pilotilor care nu au obtinut in calificari pozitia scontata sa recupereze spectaculos in cursa.”

CE SPUNE AMBASADORUL DE BRAND:

Jean Alesi: „Bahrein este un circuit pe care nu am alergat in cariera mea de pilot de Formula 1, dar am concurat aici in seria Speedcar – similara cu NASCAR – in 2009: cursa pe care am si castigat-o. Dupa o schimbare a desenului pistei, circuitul a revenit acum la forma originala, fiind un circuit placut, pe care cu siguranta trebuie sa gasesti un ritm bun. Daca faci asta, vei avea un timp bun pe tur si vei fi sigur ca pneurile raman in cele mai bune conditii posibil, ceea ce va fi crucial pentru un rezultat bun in cursa. Este un circuit solicitant pentru pneuri, dar pilotul poate influenta modul in care se uzeaza pneurile prin stilul sau de pilotaj. Bahrein este de asemenea si un circuit solicitant din punct de vedere fizic, astfel ca o buna pregatire din acest punct de vedere pentru piloti este necesara.”

MARELE PREMIU AL BAHREINULUI DIN PUNCTUL DE VEDERE AL PNEURILOR:

• Bahrein este unul dintre circuitele cele mai solicitante din calendar in ceea ce priveste apasarea longitudinala asupra pneurilor: in special in timpul franarii din virajul 14 si a tractiunii din virajul 10.

• Franarea este de fapt o caracteristica cheie a circuitul din Bahrein: in primul viraj masinile decelereaza de la 315 km/h la 65 km/h in doar 130 m si 3 secunde. Este locul unde asupra pneurilor apasa forte echivalente a 4,5 G.

• Energia laterala este peste media anului, atingand un varf in virajul 12.

• Anul trecut, au fost nominalizate pneurile de compozitie medie si soft – dar anul acesta, compozitiile sunt mai moi decat cele echivalente de anul trecut, ceea ce inseamna ca pneul hard din 2013 este similar celui mediu din 2012. Primii cinci clasati au mers pe o strategie cu trei opriri anul trecut, toti incepand cursa cu pneuri soft. Oricum modul in care s-au folosit de pneurile soft si medii a fost diferit. Cel mai bine clasat pilot care a utilizat o strategie cu doua opriri a terminat pe locul 6.

• Mai multe informatii despre circuitul din Bahrein si solicitarile la care sunt supuse pneurile pot fi descoperite in animatia 3D, gratuita pentru presa, care poate fi gasita pe site-ul Pirelli

DATELE TEHNICE PENTRU ALEGEREA PNEURILOR:

• Suprafata de asfalt, realizata prin importul a 60.000 tone de granit din Anglia, ofera o buna aderenta cand este curata si este clasificata intre medie si ridicata in ceea ce priveste abrazivitatea.

• Durata de viata estimata a unui pneu hard, pana in momentul in care incepe sa se degradeze, ar trebui sa fie intre 15 si 17 tururi, in tmp ce pentru pneul mediu ar trebui sa fie intre 13 si 15 tururi.

• Primul viraj este in mod special unul critic. Este important ca din el sa se iasa curat pentru virajul de stanga si pentru o buna viteza pe linia dreapta ce urmeaza, in timp ce trebuie evitata rotirea in gol a rotilor si astfel redusa uzura pneurilor. Multe locuri se pot pierde sau castiga aici la start.

ANVELOPELE DISPONIBILE PANA ACUM:

P Zero Rosu P Zero Galben P Zero Alb P Zero Orange
Australia Supersoft Medium
Malaezia Medium Hard
China Soft Medium
Bahrein Medium Hard

FA CUNOSTINTA CU MEMBRI ECHIPEI PIRELLI: Stefano Gardini, Director of Consumer, OEM si Activitati F1

Stefano s-a nascut in Padova. S-a mutat la Milano pentru a urma cursurile Universitatii Bocconi pentru a studia economia. Primul sau loc de munca a fost in industria de consum unde a lucrat 10 ani. In 2002 s-a alaturat companiei Pirelli, initial pentru a conduce partea dedicata motocicletelor. In acelasi timp a avut ca sarcina sa supervizeze activitatea din Campionatul Mondial de Superbike, unde pentru prima data era un singur furnizor de pneuri: Pirelli. Dupa asta, a fost responsabil pentru marketingul moto si vanzari in Italia. In 2008 s-a mutat la departamentul Pirelli de camioane unde a fost resposabil de piata B-to-B. In 2011 s-a reintors in comertul de consum in cadrul diviziei Pirelli pentru automobile. Din acelasi an el este deasemenea responsabil pentru activitatea departamentului Activation F1, care organizeaza toate activitatile din jurul implicarii Pirelli in F1, cu echipele, clientii si dealerii. Stefano este pasionat de masinile de colectie in miniatura, pe care le colectioneaza din copilarile. In prezent colectia sa numara mai mult de 300 de modele!.

ALTE STIRI PIRELLI:

• A doua etapa a Campionatului Italian de Raliuri, Mille Miglia – denumita astfel dupa faimoasa cursa din peninsula – s-a derulat la Brescia cu un weekend inaintea Marelui Premiu al Bahreinului. Victoria a revenit pilotului privat Alessandro Perico, pe un Peugeot, sustinut de Pirelli.

• Pirelli sponsorizeaza de asemenea runda inaugurala a competitiei Blancpain Endurance Series de la Monza, cursa ce se desfasoara la doar o jumatate de ora de mers cu masina de cartierul general din Milano.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram